clouseau
|
Napsal: úte 21.10.2014 14:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.3.2004 Příspěvky: 814 Bydliště: Turnov Obrázky: 0
|
Jen pro doplnění konec hlasování je 26.10.2014 ve 24:00. Prosím všechny aktivní halové piloty aby hlasovali.
Děkuji - trenér halového létání Vl.Plichta.
PS. Pokud výrazně převáží jeden názor, který nebude nikoho významně poškozovat - zapracuji do pravidel, která budou platit v sezóně 2014-15.
_________________ Vladislav Plichta www.clouseau.eu místopředseda KLeM ČR
Naposledy upravil clouseau dne stř 22.10.2014 6:01, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
zami
|
Napsal: úte 21.10.2014 16:49 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 17.9.2007 Příspěvky: 513 Bydliště: Třebíč
|
Chybí mi tam varianta 0. Zachování pravidel tak jak byla v loňské sezoně s obměnou sestav pro letošní sezonu. (dle návrhu). Miloš.
|
|
Nahoru |
|
|
honzis
|
Napsal: úte 21.10.2014 19:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.4.2008 Příspěvky: 731 Bydliště: Příbram
|
Ja bych se priklanel k puvodni variante z minulych let a treba pozmenit nejake obraty. Jak to je ve svete abychom nebyli pozadu? Myslim si, ze z kazde takove debaty by melo neco vzniknout. Nabizim halu v Pribrami na rozbor jak bychom se meli ubirat. Nekterou sobotu do konce roku
|
|
Nahoru |
|
|
JNecesanek
|
Napsal: úte 21.10.2014 19:30 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 2.11.2010 Příspěvky: 304 Bydliště: Kyjov
|
honzis píše: Ja bych se priklanel k puvodni variante z minulych let a treba pozmenit nejake obraty. Jak to je ve svete abychom nebyli pozadu? Myslim si, ze z kazde takove debaty by melo neco vzniknout. Nabizim halu v Pribrami na rozbor jak bychom se meli ubirat. Nekterou sobotu do konce roku S mojí(/naší) účastí můžeš samozřejmě počítat (Záleží taky na jak dlouho by samozřejmě byla, ale počítám, že se tu nebavíme o hodině a půl )
Naposledy upravil JNecesanek dne úte 21.10.2014 23:54, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
MartasF
|
Napsal: úte 21.10.2014 20:58 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 4.1.2012 Příspěvky: 128 Obrázky: 1
|
zkoušel jsem na simulátoru ... sestava B je zalétnutelná, záludná ... a zajímavá.. pokud by jste chtěli potrénovat - naše malá hala ve Vrchlabí - Lánov s ocelovým lanem uprostřed je také k dispozici. PS: lano velmi dobře poslouží jako věšák letadel
|
|
Nahoru |
|
|
clouseau
|
Napsal: stř 22.10.2014 6:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.3.2004 Příspěvky: 814 Bydliště: Turnov Obrázky: 0
|
jen krátká rekapitulace ze souvisejících témat: - je jasné že RCEAb by měla být průběžka - zatím převládá názor, že bychom měli rozdělit RCEA a a RCEAb jako samostatné podkategorie - měl by být vynucen postup v případě šampiona z mistrovství republiky a vítěze žebříčku - proti těžší sestavě RCEAb nejsou výrazné námitky ( je jasné, že sestava je nyní koncipována tak, aby se vlastně skoro celá letěla co nejdál od pilota - u zadní zdi - cylindrem se pak pilot dostane k sobě - tam provede výkrut ve visu a násleně se zatáčkou vnoži dostane k zadní straně odkud zahájí výkrut do kruhu. Nebo to lze letět celé naopak - tedy vpředu - což je složitější s hlediska úhlu sledování a to jak pro pilota, tak pro bodovače. Je možná i varianta letět celo sestavu "spíše vzadu" v tom případě bude cylidr kratší a vyšší, což není nic proti ničemu - nemusí být čtvercový - je to krajový obrat. Pak bude výkrut ve visu u pilota a výkrut do kruhu bude zahájen na druhé straně než stojí pilot.) Protože jsem byl telefonicky dotázán na omezení tak zde vysvětlím svoje stanovisko: 1) jsem pro stanovení minimální hmotnosti u letadel pro kategorii RCEAa a to proto, že byť i "staré" frézované modely jsou finančně náročnější a jde nám o to přilákat mladé nové piloty, kteří nemohou nebo nechtějí hned na začátku investovat větší finance (navíc si ani nebudou vědět rady jak postavit např. mylarový speciál - což je velmi náročná záležitost ...). Moje představa je, že se to bude létat například s "novinkou" od RCfactory - Clikem z EPP. 2) jsem pro zavést zákat kontrapropů v kategorii RCEAb, i když to z hlediska očekávaného postupu pilota do F3P je trochu kontraproduktivní. Nicméně současná situace letového parku na začátku sezóny neumožní toto pravidlo v této sezóně aplikovat, protože někteří piloti mají již hotové modely proletošní sezónu - používají protiběžky - a bylo by nefér je nyní nutit, aby si postavili nové letadlo, případně měnili pohon již v zalétaném stroji. Předpokládám tedy, že bychom toto pravidlo aplikovali až od příští sezóny. Díky všem za vstřícný a korektní přístup k diskuzi a prosím o připomínky k mým poznámkám. A trénujte !!!
_________________ Vladislav Plichta www.clouseau.eu místopředseda KLeM ČR
|
|
Nahoru |
|
|
leonek
|
Napsal: stř 22.10.2014 6:30 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 2.10.2009 Příspěvky: 38 Bydliště: Vrchlabí Obrázky: 2
|
MartasF píše: pokud by jste chtěli potrénovat - naše malá hala ve Vrchlabí - Lánov s ocelovým lanem uprostřed je také k dispozici. PS: lano velmi dobře poslouží jako věšák letadel Mám poctivě odhlasováno a kteří neznají lano ve Vrchlabí malá ukázka http://www.rajce.net/f845248744Jiří Kubát
_________________ http://jkmodely.wbs.cz
|
|
Nahoru |
|
|
JNecesanek
|
Napsal: stř 22.10.2014 8:34 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 2.11.2010 Příspěvky: 304 Bydliště: Kyjov
|
Já bych jen malinko poupravil pravidlo neceného přestupu. Myslím, že je principiálně nevhodné nutit vítěze MČR přestupovat, protože na rozdíl od vítěze žebříčku si přestup zapříčinil jen jedním výsledkem. Náhoda je blbec. Nastane nějaká náhoda,jednomu přestane jet auto, druhý onemocní, dalšímu vypadnou baterky, jeden pilot nebude mít svůj den, druhému odejde servo, třetí si ťukne a ikdyž se jedno kolo maže, může nastat situace kdy vyhraje člověk, který byť lítá dobře, není ani zdaleka nejlepší. A byť je to trochu extrémismus a jen teorie, mohl by i pilot při nevůli přestoupit pokazit třeba loping... proto navrhuji aby postupovali první 2 piloti z žebříčku za celou sezónu. Kuba
|
|
Nahoru |
|
|
clouseau
|
Napsal: stř 22.10.2014 8:40 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.3.2004 Příspěvky: 814 Bydliště: Turnov Obrázky: 0
|
JNecesanek píše: Já bych jen malinko poupravil pravidlo neceného přestupu. Myslím, že je principiálně nevhodné nutit vítěze MČR přestupovat, protože na rozdíl od vítěze žebříčku si přestup zapříčinil jen jedním výsledkem. Náhoda je blbec. Nastane nějaká náhoda,jednomu přestane jet auto, druhý onemocní, dalšímu vypadnou baterky, jeden pilot nebude mít svůj den, druhému odejde servo, třetí si ťukne a ikdyž se jedno kolo maže, může nastat situace kdy vyhraje člověk, který byť lítá dobře, není ani zdaleka nejlepší. A byť je to trochu extrémismus a jen teorie, mohl by i pilot při nevůli přestoupit pokazit třeba loping... proto navrhuji aby postupovali první 2 piloti z žebříčku za celou sezónu. Kuba ... proč ne myslím, že by stačil i jeden.. tedy jeden vynuceně a kdo chce může lítat F3P klidně hned, ani nemusí létat RCEA.
_________________ Vladislav Plichta www.clouseau.eu místopředseda KLeM ČR
|
|
Nahoru |
|
|
zami
|
Napsal: stř 22.10.2014 10:01 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 17.9.2007 Příspěvky: 513 Bydliště: Třebíč
|
Tak jsem odhlasoval. Jelikož není nabídnuta varianta 0 a bylo by škoda promarnit hlas, rozhodl jsem se pro variantu 2. Budeme doufat, že v kategorii A se nám budou scházet více než tři závodníci. Miloš.
|
|
Nahoru |
|
|
RadimHnilica
|
Napsal: stř 22.10.2014 10:55 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 16.1.2005 Příspěvky: 2142 Bydliště: Hodonín Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
|
a bylo by nefér je nyní nutit, aby si postavili nové letadlo, případně měnili pohon již v zalétaném stroji. Předpokládám tedy, že bychom toto pravidlo aplikovali až od příští sezóny.
Děkuji zatím se to asi týká jen mě a bráchy ale jak vím jistě přibudou i další.
_________________ Radim
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaP
|
Napsal: čtv 23.10.2014 15:31 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 28.5.2009 Příspěvky: 79
|
honzis píše: Ja bych se priklanel k puvodni variante z minulych let a treba pozmenit nejake obraty. Jak to je ve svete abychom nebyli pozadu? Myslim si, ze z kazde takove debaty by melo neco vzniknout. Nabizim halu v Pribrami na rozbor jak bychom se meli ubirat. Nekterou sobotu do konce roku Reaguji na Honzu, páč se toho nikdo nechytil.. Honzo pls, navrhni dva termíny a jeden z nich se vybere. Klidně hlasováním. Pozor akorát na Německo, jinak do vánoc nic není, že? K dotazu "Jak je to ve světě". Popíši co vím z loňska a pokud mám, tak přiložím i sestavy. Německo - DMFV: F3P, F3P-Sport (průběžka vycházející z F3P - v příloze), o středové (začátečnické) nevím Německo - DAC: F3P, F3P-B (jako Sport u DMFV), F3P-C (jednoduchá středová letitá sestava, která stále platí - v příloze), velký skok mezi C a BFrancie: F3P, F3P National (průběžka podobné obtížnosti jako Německá, ale nevychází z F3P - v příloze), F3P Promotion (relativně jednoduchá středová - v příloze), F3P něco (úplně primitivní . přelet haly, dvě zatáčky atd - nemám a nevím, zda jí létají. V pravidlech jí ale mají) Opět velký skok mezi Promotion a NationalLitva: F3P, F3P-C(relativně těžká středová, zvlášť v malé hale. K tomu se letěla docela těžká tajná, což bylo super - v příloze), o žádně sestavě mezi tím nevím, takže opět skok.... Polsko: jako Litva, o ničem jiném nevím. to je vše co vím a mám. Pokud umíte někdo doplnit, bylo by to fajn jako podklad k debatě....
Přílohy: |
Poznámka: Německo - jednoduchá středová
DAC_F3P-C_08.jpg [ 38.42 KiB | Zobrazeno 3978 krát ]
|
Poznámka: Francie . průběžka
f3p_FR-NAT_2012-2014_v1_1.png [ 153.13 KiB | Zobrazeno 3978 krát ]
|
Poznámka: Francie středová
f3p_FR-pro_2012-2014_v1_1.png [ 133.7 KiB | Zobrazeno 3978 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|