Autor |
Zpráva |
TERAZKY
|
Napsal: úte 24.12.2013 10:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.6.2008 Příspěvky: 2560 Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
|
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oller.htmlAhoj, skutočne nemá autodetekciu a zmenu akku 3S LiPol na 4S LiPol je potrebné meniť manuálne kartou Je to tak aspoň uvedené v návode. To sa mi teda ale nezdá, tak sa pýtam tu. Dík za info.
_________________ ... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
ddano007
|
Napsal: úte 24.12.2013 11:49 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 18.3.2010 Příspěvky: 2878 Bydliště: Zavar, SK
|
Tusim nejake 2-3 musis nastavit manualne, vyssie automaticky. Pouzivam ho v heli so 6-clankom a tam bezi automaticky. Inak mam k nemu aj programovaciu kartu, keby si potreboval zicnut.
_________________ X9D & T16Pro & TX16S & nejaké lietadlá, heli a koptéry www.rcmodelytt.sk
|
|
Nahoru |
|
|
Nacelnik
|
Napsal: úte 24.12.2013 12:17 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 19.12.2007 Příspěvky: 311 Bydliště: Jelivářov
|
Ahoj, podle manuálu by měla fungovat detekce do 6ti článků samostatně ( jestli si to nepřekládám chybně), samozřejmností je mít plně nabitý pack, napůl vybit ho tam snad nikdo nedává :_)).. N.
Lipo-setting (Lipo auto-mode 2-6 (14) cells): 2 identical beeps => 2S Lipos recognized ♪♪ 3 identical beeps => 3S Lipos recognized ♪♪♪ And so on... To have a successful recognition even with more than 3 cells, the battery pack should always be fully charged! Otherwise, with high cell numbers, it can happen that a cell is missed and thus the under voltage protection would trigger too late. The cells of battery pack can be programmed by Prog Card II. With more than 6 cells the beep sequence becomes two high pitch beeps and then two low pitch beeps as following, the count of so many beeps seem unrealistic. Such high numbers of cells should not be operated in the auto mode anyway. We recommend then to set the number of cells permanently with the Prog Card II.
|
|
Nahoru |
|
|
Nakadah
|
Napsal: úte 24.12.2013 13:29 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 19.8.2007 Příspěvky: 8426
|
A neni lepsi to nastaveni clanku resp. zpusob hlidani napeti uplne vypnout a litat na cas? Priznavam ze na vrtulniku mam jeste externi opticko-akusticky hlidac napeti kdyby neco. Takze na mem YEP sem to vypnul a o starost mene. Nak
|
|
Nahoru |
|
|
PetrD
|
Napsal: úte 24.12.2013 15:14 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.3.2012 Příspěvky: 943 Bydliště: Dobrá Voda u Hořic, ČR
|
2 a 3 články by měl rozeznat regl automaticky (manuálně nejde nastavit ani kartou). Problém je ale u 2-článku - regl ho většinou rozpozná jako vybitý 3-článek a motor se neroztočí. Proto pro 2S je lépe nastavit režim NiMh. Od 4 článků výš nastavuji počet článků kartou, jestli je tam auto detekce jsem nezkoušel. Jistější je počet článků nastavit kartou, nehrozí pak chybná detekce reglu a možné podvybití baterky.
|
|
Nahoru |
|
|
TERAZKY
|
Napsal: stř 25.12.2013 11:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.6.2008 Příspěvky: 2560 Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
|
Nakadah píše: A neni lepsi to nastaveni clanku resp. zpusob hlidani napeti uplne vypnout a litat na cas? Priznavam ze na vrtulniku mam jeste externi opticko-akusticky hlidac napeti kdyby neco. Takze na mem YEP sem to vypnul a o starost mene. Nak Chlapi, je skutočne možné vypnúť funkciu kontroly podvybitia? Lietam i tak na čas a je to fuk. Ak po 3 článku dám HNEĎ 4 článok, reg. sa predpokladám v režime LIPOL blokne nie? Rieši tento problém nastavenie reglu na režim, akku NIMH a lietať na čas? Dík.
_________________ ... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...
|
|
Nahoru |
|
|
PetrD
|
Napsal: stř 25.12.2013 19:59 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.3.2012 Příspěvky: 943 Bydliště: Dobrá Voda u Hořic, ČR
|
Funkce hlídání vypínacího napětí se dá vypnout - parametr Cut-off nastavíš na Off - ale nějak nechápu proč bych to dělal? Zapomenu se a budu si zbytečně vybíjením ničit baterku...
|
|
Nahoru |
|
|
JiVe
|
Napsal: úte 26.08.2014 7:27 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 7.3.2004 Příspěvky: 75 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
Má někdo osobní zkušenost = požíváte BEC tohoto reglu pro napájení 6 serv ze 4s pohonné baterie? Konkrétně bych rád nahradil Rx 2s LiFe 1,1 Ah napájením z BEC u omotorovaného staršího F3B (3,3m a 3,0kg) napájení 4s 2,2 Ah TGY, serva 2x HS-125, 2x HD 1810MG a 2x JX PDI 260MG tj.kombinace 4s a 6x serv díky
|
|
Nahoru |
|
|
Zba
|
Napsal: úte 26.08.2014 8:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 3.6.2011 Příspěvky: 1453
|
Ahoj, tak na to bych se vykaslal. Obecne pry plati, cim vic clanku na baterce, tim mene serv dokaze Bec utahnout. Dnes jdu zaletnout letadlo s novym 4s (letal jsem jej na 3s) a mam vetry i z toho, ze mi bude napajet 3 serva.Do 3kg era s 6 servy podle me nepripada BEC vubec v uvahu.
|
|
Nahoru |
|
|
chimo
|
Napsal: úte 26.08.2014 8:27 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 3.6.2014 Příspěvky: 83 Bydliště: Žilina
|
V sobotu mi skapal bec v tomto rerulátore, ktorý mám v Protosovi, prvý krát našťastie len prihnutá priečna oska, nevedel som čo bolo príčinou zlyhania, a keď som to opravil a išiel otestovať tak to spadlo pri druhej baterke trošku tvrdšie, ale aj tak som mal v ten deň šťastie v nešťastí, že to zlyhalo v správnu chvíľu a nie pri rýchych obratoch, a vtedy už bol bec úplne hluchý bežal iba prijímač, ktorý má napájanie priamo z lipol, odišli prevody v jednom serve, isto prihnutá priečna oska a asi aj hlavná a trochu prasknutý list pri koreni keď ho zalomilo, nemal som chuť to pozerať. Zistil som, že je tam zlý FET pred tlmivkou jedna schotka a hlavne regulátor LM. Po tejto skúsenosti tam pôjde určite záložny SBEC. Tak sa bojím týchto spínaných zdrojov v dôležitých veciach, až som to zlyhanie pritiahol. Možno keby som priplatil za YEG tak by sa to nestalo.
|
|
Nahoru |
|
|
chimo
|
Napsal: úte 26.08.2014 8:29 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 3.6.2014 Příspěvky: 83 Bydliště: Žilina
|
Zba píše: Ahoj, tak na to bych se vykaslal. Obecne pry plati, cim vic clanku na baterce, tim mene serv dokaze Bec utahnout. Dnes jdu zaletnout letadlo s novym 4s (letal jsem jej na 3s) a mam vetry i z toho, ze mi bude napajet 3 serva.Do 3kg era s 6 servy podle me nepripada BEC vubec v uvahu. je tam spínany sbec 5A, čiže jemu je jedno, aké je vstupné napätie
|
|
Nahoru |
|
|
JiVe
|
Napsal: úte 26.08.2014 9:52 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 7.3.2004 Příspěvky: 75 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
je tam spínany sbec 5A, čiže jemu je jedno, aké je vstupné napätie[/quote]
Jen se ptám - tohle jsem už také zaslechl/četl. To skutečně tak? U spínaného BECu nezáleží na vstupním napětí?
Nicméně - provozuje někdo úspěšně tuto kombiunaci - BEC z YEP 60A napájený 4s LiPol a na výstupu 6 ks serv (typ viz první příspěvek)? vím o kombinaci 3s/6 serv..
|
|
Nahoru |
|
|
JMalik
|
Napsal: úte 26.08.2014 11:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 16558
|
JiVe píše: Má někdo osobní zkušenost = požíváte BEC tohoto reglu pro napájení 6 serv ze 4s pohonné baterie? Konkrétně bych rád nahradil Rx 2s LiFe 1,1 Ah napájením z BEC u omotorovaného staršího F3B (3,3m a 3,0kg) napájení 4s 2,2 Ah TGY, serva 2x HS-125, 2x HD 1810MG a 2x JX PDI 260MG tj.kombinace 4s a 6x serv díky V regulátoru YEP 60A je spínaný BEC. Je celkem jedno, jestli napájení pohonu bude 2s, nebo 4s. Problém je, že požaduješ u tohoto typu letadla napájení RX a serv z baterie pohonu. Nedělá se to tak. Sem patří oddělené přijímačovky, nikde to dál už nespojovat s pohonem, ani žádným " zálohováním" k tomu BECu regulátoru. Pokud se cokoliv stane na pohonu, tak při extra přijímačovkách to jde většinou řídit. Někde se podívej, kolik trupů letadel téhle kategorie je navěky usmrděných od vyhořelých reglů, motorů...... S přijímačovkama jde většinou přistát, ani toho moc neshoří.
_________________ Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka
|
|
Nahoru |
|
|
JiVe
|
Napsal: úte 26.08.2014 11:29 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 7.3.2004 Příspěvky: 75 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
O.K. zůstanu u Rx 2s LiFe ....
to JMalik: a pro které aplikace je ten BEC teda určen? Ptám se ze zvědavosti. Pochopil jsme že pro F3B-E je nejlepší použít Rx bat. Pro jaké určení je teda ten BEC v reglu určen? Je to dáno typem éra, nebo počtem ovládacích prvků nebo..? Nebo záleží i na značce reglu - tady jsme pochopil, že YEP by na tom měl bejt dost dobře..
|
|
Nahoru |
|
|
JMalik
|
Napsal: úte 26.08.2014 11:40 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 16558
|
Z BECu toho regulátoru to budeš napájet třeba v nějakém 1,4m akrobatovi, v jakémkoliv EPPéčku, dáš to tak v malém EDF, kde potřebuješ šetřit hmotnost..... Všude tam, kde případná rána nebude za raketu.
_________________ Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|