Dávám dohromady akrobata 2,2m (Extra MX2), kterého mám z druhé ruky. Původně tam byl MVVS 50, já tam dávám svůj DLE55. Rozteče děr "na šířku" u DLE55 jsou o pár mm jinak než MVVS50 (DLE dávám hlavou horizontálně - do strany). Chtěl bych původní 2 díry na výšku v motorové přepážce ponechat a využít + převrtat protější dvojici děr podle roztečí DLE55. Tím se však hřídel a vrtule dostane o cca 3mm do strany oproti ideálnímu středu. Jeden modelář mne utvrdil, že to je OK a na letadle, popř. letových vlastnostech se to absolutně neprojeví. Je to tak nebo to není tak jednoduché a mohl bych se dostat do potíží s letovými vlastnostmi?
Proč jednoduše nepřevrtám všechny 4 díry a nedám motor do absolutního středu? => musel bych všechny 4 původní díry v přepážce zaslepit epoxidem a pak odvrátvat všechny nové 4 díry, které by částeně vyšly do epoxidem zalitých původních otvorů. Takto bych pouze zaslepil 2 díry a nové by vyšly mimo epoxidem zalité otvory.
Lenivosť je sviňa urob to tak ako písal JirkaA, je to pracnejšie, ale bude to vyzerať lepšie, pri modeloch som sa naučil jednu vec, veľa nahánania je na škodu a ráno múdrejšie večera.... pamätaj na to.... radšej o deň neskôr, ale kvalitne
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru