jaroslav.falcon
|
Napsal: úte 03.06.2014 20:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.10.2012 Příspěvky: 1539 Bydliště: Kladno
|
To jsem čekal , že rada bude 550, na druhou stranu to reší problem rozhodnuti Protos vs TREX, ale tam je docela velkej cenovej skok, ale hlavně baterky. Dělá se combo za 15K a za 19K. ten 15 snad neni DFC. Nebo jaky je tam rozdíl, vyjma ESC. Jaky musím mít baterie na 550. Stacily by mne 4x 2200 3S serio paralerne nebo 2700? to už se nabízí toto http://www.myrcmart.com/kds-innova-550- ... -4087.htmljaká musí mít serva na cykliku sílu na 550 na brutalní 3D?
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: úte 03.06.2014 20:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
Kup agile 5.5 a nebudes si stezovat. Jinak do trex 550 by jsi ty 4 pasky seriove a paralelne nedokazal dostat velikostne. Tolik mista tam neni.
|
|
Nahoru |
|
|
Elfew
|
Napsal: úte 03.06.2014 22:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.9.2012 Příspěvky: 1682 Obrázky: 0
|
Pokud koupis 500 ci protose tak po sezone to menis za neco vetsiho Ver mi, mel jsem to taky tak pri prexhodu z 450
|
|
Nahoru |
|
|
zorem
|
Napsal: stř 06.08.2014 16:46 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 21.7.2013 Příspěvky: 84
|
Svatá pravda 550 -600 lítá upně jinak. Z menších heli je zajimavý Sniper II v.2011. Větší rotor -listy 470. Na učení suprový, přesný, lehký, díly bez problémů. Není to zbrklá mrcha -jako 450-500. Baterky za hubičku- těch nízkejch proudovejch odběrech vydrží velmi hodně. Hlavně nebrat Protose v plastu- jedna rána a nic z toho nezbyde.
|
|
Nahoru |
|
|
zorem
|
Napsal: stř 06.08.2014 16:47 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 21.7.2013 Příspěvky: 84
|
Svatá pravda 550 -600 lítá upně jinak. Z menších heli je zajimavý Sniper II v.2011. Větší rotor -listy 470. Na učení suprový, přesný, lehký, díly bez problémů. Není to zbrklá mrcha -jako 450-500. Baterky za hubičku- těch nízkejch proudovejch odběrech vydrží velmi hodně. Hlavně nebrat Protose v plastu- jedna rána a nic z toho nezbyde.
|
|
Nahoru |
|
|
Vilda74
|
Napsal: čtv 07.08.2014 9:44 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 8.1.2008 Příspěvky: 110 Bydliště: Česká Třebová
|
S tím protosem si dovolím nesouhlasit, mám dva, oba v plastu, sice jsem neměl velkej crash ale pár bouchnutí o zem a tvrdejch přistání bylo, ale rám drží jako by ani nevěděl, že s ním bouchám. Celkově mi přijde Protos pohodovej. Před tím jsem měl rexe 500 s kardanem a co přistání (do trávy) to výměna vrtulky, převodů a pořád a pořád. Kardan už nechci. Za mne Protos!!! Jediná nevýhoda plastovýho rámu, že se nedá prodloužit na stretch verzi
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: čtv 07.08.2014 10:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Vilda74 píše: ... Před tím jsem měl rexe 500 s kardanem a co přistání (do trávy) to výměna vrtulky, převodů a pořád a pořád. Kardan už nechci. ........ No a co se takhle konečně naučit přistávat a nebo začít přistávat na podložku když už s tím neumíš sednout tak abys nedrbnul vrtulkou vo zem. Za tohle kardan nemůže
|
|
Nahoru |
|
|
Vilda74
|
Napsal: čtv 07.08.2014 11:01 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 8.1.2008 Příspěvky: 110 Bydliště: Česká Třebová
|
No to bych samozřejmě taky rád, ale pokud začínáš, tak to moc nejde a pokud po každým takovým přistání jsi týden mimo provoz, tak se to ani nestihneš naučit. Vzal jsem Protose a lítám a lítám a snad i na to přistávání na podložku jednou dojde Zatím jsem rád, když se trefím do vysekaného kruhu o průměru 4m
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: čtv 07.08.2014 12:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Pokud opravdu myslíš vážně ty 4m na přistání vážně tak pak je to příklad toho že se snažíš lítat ještě dřív, než si se naučil viset. Nauč se viset a pak i to poletování půjde lépe.
|
|
Nahoru |
|
|
BoŠ
|
Napsal: čtv 07.08.2014 13:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.5.2013 Příspěvky: 1538 Bydliště: Brno
|
Souhlasím s tím, že do polních podmínek je lepší vrtulka poháněná řemenem - často létám na "průmyslově" obdělávané travní ploše, kdy prostě občas vrtulka po dosednutí "hrábne" do pažitu. Nevím, co by na to řekl kardan, takhle mám jen trochu zelené konce vrtulkových listů, a trochu zaneřáděnou ocasní trubku od nasekané trávy. Myslím si, že je to lepší než sedat na prašnou polní cestu.
Btw, chodím lítat i na takřka golfový green, a přesto si občas hrábnu do trávy, protože po dosednutí a vypnutí motoru se občas pod lyžinami různě zmáčkne tráva a tím nakloní vrťas (ale to asi dá i kardan).
S komentem OPR ohledně visení plně souhlasím.
_________________ MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
|
|
Nahoru |
|
|
paveld
|
Napsal: čtv 07.08.2014 13:54 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 12.12.2010 Příspěvky: 4475 Bydliště: Brno Obrázky: 10
|
zorem píše: Svatá pravda 550 -600 lítá upně jinak. Z menších heli je zajimavý Sniper II v.2011. Větší rotor -listy 470. Na učení suprový, přesný, lehký, díly bez problémů. Není to zbrklá mrcha -jako 450-500. Baterky za hubičku- těch nízkejch proudovejch odběrech vydrží velmi hodně. Hlavně nebrat Protose v plastu- jedna rána a nic z toho nezbyde. Snipera nemám, ale: S 550 a 600 se opravdu létá úplně jinak - také pořizovací cena a náklady spojené s provozem jsou "úplně jinde" než u Protose v plastu. Létám LOGO 550SX protože je krásné a Protose v plastu, protože má levný provoz a padá lacino.
|
|
Nahoru |
|
|
Vilda74
|
Napsal: pát 08.08.2014 7:58 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 8.1.2008 Příspěvky: 110 Bydliště: Česká Třebová
|
No vidíš a já myslel, že jeden smajlík je lepší než tisíc slov. Ten kruh má čtyři metry, aby se dal vůbec posekat, samozřejmě se do něj trefuji celkem bez problémů a rozhodně jsem nezačínal tím, že po startu jsem hned akrobatil s tím, že visení se doučím až v důchodu. Možná tě to překvapí, ale každou baterku poslední minutu prakticky jen visím a přistávám (autorotací) a zase startuji. Nicméně smekám před těmi, kteří nikdy neškrtli vrtulkou o zem, bohužel nejsem jeden z nich a tak létám díky Protosovi se zelenou vrtulkou a je mi to fuk. S Rexem s kardanem to prostě nešlo a štvalo mě to, navíc se mi víc líbila konstrukce Protose a tak jsem to vyměnil. To je vše, co jsem chtěl přinést do diskuze na téma Rex vs.Protos
|
|
Nahoru |
|
|
seltino
|
Napsal: čtv 18.09.2014 12:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 24.3.2011 Příspěvky: 2522 Bydliště: Brušperk
Blog: Zobrazit blog (7)
|
za me rozhodne protos, je to drzak, velmi povedeny vrtulnik, odolny, vyborne letove vlastnosti, levne dily. Sice dostupnost dilu posledni dobou v CR u MSH trosku vazla, nicmene je novy importer MSH pro CR www.msh-heli.cz takze az naskladni sklad bude urcite zase lepe. trida 550-600 lita urcite jinak, ale to i trida 700.... pokud pujdes do vetsi heliny nez toho protose je zapotrebi pocitat s vetsimi financnimi naroky na opravy, provoz, nabijeni, baterky atd. Ja ted z vyse uvedenych duvodu na nejaky cas presel z 550tky Agily na 360tku chase a zatim urcite nelituji....
_________________ MiniP, Protos,Goblin500,Agile 5.5,Sky Hero Spy,KDS Chase 360,Logo480XX,Devil420,HD502,OMP M2,OXY5meg
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|