Autor |
Zpráva |
OPR
|
Napsal: čtv 10.07.2014 13:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
baui píše: Ony ty mikro vrtulniky cloveku muzou udelat v predstave o letovych vlastnostech dost spatny obrazek. ..... Mikro se bude dusit, prosedat se, padat z manevru a dle meho nazoru je mnohem vyssi pravdepodobnost, ze cloveka spis znechuti.
........ Pokud k tomu clovek pristupuje trochu zodpovedne, dokaze se dostat pres viseni, kruhy a osmicky bez jedine rany.
Podle meho nazoru se s nekterymi 450kami da zacit lepe a dokonce i levneji, nez s mikro vrtulnikem. Tome, jsem rád že to píšeš už i Ty. Pamatuji si dobu, kdy ve vlákně o mcpX se na mne sesypala snůška zaklínadel, neadávek a jinejch výhrůžek, když jsem si dovolil napsat že tayhle malý mrchy nedělaj nic jinýho než že kurví ruce protože to lítá úplně jinak, než normální vrtulník.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Vaillante
|
Napsal: čtv 10.07.2014 19:07 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 15.3.2012 Příspěvky: 232 Bydliště: Plzeň
|
OT:jenže kdo z vás na svém počátku nespadl?přistupoval jsem k lítání taky zodpovědně a padal jsem na ruce,když jsem pořádně neviděl,jak je heli natočená a spadl jsem.to tyhle bláznivý heli mají tu výhodu,že jsou téměř nerozbitné oproti třeba 500size. PS:neprotiřečím vám s letovými vlastnostmi.ale asi levnější to nebude,ovšem jsem to nezkoušel porovnávat.
|
|
Nahoru |
|
|
Ezio
|
Napsal: čtv 10.07.2014 20:16 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 14.10.2013 Příspěvky: 166 Bydliště: Ostrava
|
Ahojte, já osobně mám v120d02s (je podobná mcpx) a t-rex 450 dfc s uBeast... co se stability letu a letových vlastností týče, tak jednoznačně vede rex s uBeastem. Ale v120d02s je jednak taková 'domácí' a hlavně opravdu nerozbitná helina. Venku jsem s ní lítal taky, ale je náchylnější na vítr a v té své mikro velikosti je snadno přehlédnutelná a vzniká ztráta orientace... ale nedal bych pryč ani jednu, obě mají něco do sebe Ale větší vrťas mi přijde lepší na učení se...btw stále jsem nováčkem a stále se učím:)
_________________ Fly & land in safe. DEVO 10 - Deviation4, Agile 7.2, T-REX 450L, 450 DFC, V120D02S, Cessna 400
|
|
Nahoru |
|
|
ivkucera
|
Napsal: čtv 10.07.2014 21:13 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 27.4.2014 Příspěvky: 139 Bydliště: Hradec Králové ČR Obrázky: 0
|
Ahoj, chci souhlasit s příspěvkem Vaillante. Jsem začátečník a strkám po obloze MiniTitana do kroužků a osmiček a snažím se viset. Už jsem měl 4 pády a to rukama ztrátou orientace jak je vrtulník natočen. Pravda je, že se pády menší a vylítané baterky prodlužují. Velkou roli hraje kondice. Přijdu z práce unavený - pěkné počasí - chuť vzlítnout veliká.......
_________________ DS-12>MiniTitanE325(nostalgie)>Devil420>Goblin500>GoblinSPORT700>KRAKEN580+5xSPIRIT
|
|
Nahoru |
|
|
Tsisters
|
Napsal: čtv 10.07.2014 21:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.3.2011 Příspěvky: 1826
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Kluci kluci každá cesta má svůj cíl, teda pokud k němu chci dojít Já začal z walkerou V200d02 pak přez ty prcky a teď jsem rád, že nemám doma nic menšího než je 5-ti koule. Pohledem zpátky, kdybych začal hned z 5-ti kouli tak by to bylo lepší, ale ... mohlo by se stát, že by mně odratily ceny za rány
_________________ AGILE 7,2/ AGILE 5.5/ DEVIL 420/ T-REX 500PRO-Sportline/ RJX X-TRON 500/ EXTRA 300/ FPV QAV 210/
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: čtv 10.07.2014 21:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Vaillante píše: OT:jenže kdo z vás na svém počátku nespadl?přistupoval jsem k líjstání taky zodpovědně a padal jsem na ruce,když jsem pořádně neviděl,jak je heli natočená a spadl jsem.to tyhle bláznivý heli mají tu výhodu,že jsou téměř nerozbitné oproti třeba 500size. PS:neprotiřečím vám s letovými vlastnostmi.ale asi levnější to nebude,ovšem jsem to nezkoušel porovnávat. Promin ale ze jsi mel vrtulk v nejake poloze kterou jsi neprecetl znamena jen ze jsi byl od, sebe dal nez jsi mel byt. Coz je proste rana ktera byt vubec nemusela. Ze?
|
|
Nahoru |
|
|
zdzd
|
Napsal: čtv 10.07.2014 21:48 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 3.5.2003 Příspěvky: 11187 Bydliště: Břeclav, ČR
|
ivkucera píše: Jsem začátečník a strkám po obloze MiniTitana do kroužků a osmiček a snažím se viset. Tomu nějak nerozumím. Mám to chápat tak, že se snažíš létat zatáčky a osmičky aniž by jsi uměl pořádně viset? To by tedy byla pořádná kravina.
|
|
Nahoru |
|
|
Vaillante
|
Napsal: pát 11.07.2014 5:14 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 15.3.2012 Příspěvky: 232 Bydliště: Plzeň
|
2OPR:některé rány být musely a některé nemusely.to přiznávám,ale fakt,že jsou tyhle mikropotvory nerozbitné téměř a v začátkách se jen těžko odhaduje,co přečteš a co už ne,navíc slunce udělá své.když jsem byl naposledy lítat,tak svítilo proti a heli nebyla vůbec vidět,tak jsem musel letět nad a nebo pod ním.ale já začínal s 450.viz táta.začínal na BA450 a to ho rychle pustilo,rány dost drahý,to ho odradilo,tak na doporučení nerozbitnosti hned koupil nano a sim a tam ho ty rány zatím nic nestály.zkouší to v 55letech a nikdy neměl ani letadlo a do nedávna ani sim(ale bez simu je to ještě horší a dražší) 2ZDZD: trénování visení není nikdy dost.a i když já lítám klopený zatáčky,tak si taky sem tam zavisím ve všech směrech. jen tak pro trénink.jak už jsem psal,někdo lítá 3D akro a neumí pořádně viset,aby heli udržel na kousíčku,natož přistál na přistávací plac m*m s 500heli.i takový borce už jsem viděl totiž.
Naposledy upravil Vaillante dne pát 11.07.2014 9:55, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: pát 11.07.2014 7:00 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Vaillante píše: 2OPR:některé rány být musely a některé nemusely.to přiznávám,ale fakt,že jsou tyhle mikropotvory nerozbitné téměř a v začátkách se jen těžko odhaduje,co přečteš a co už ne,navíc slunce udělá své.když jsem byl naposledy lítat,tak svítilo proti a heli nebyla vůbec vidět,tak jsem musel letět nad a nebo pod ním........... A to je jako výmluva proč si spadl jo? No jasně, pokud sem začátečník první co udělám je že poletím tak daleko a tak vysoko aby to nebylo vidět a ještě k tomu nejlépe do slunka. Hmmmm necejtíš že tady něco drhne? Co kdyby si se zkusil naučit základy s vrtulníkem tak abys jej dokázal ovládat v prostoru kde jej budeš bezpečně číst a nehrozilo Ti, že si ulétneš a ještě k tomu do slunka? Hmmm
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: pát 11.07.2014 7:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
OPR píše: A to je jako výmluva proč si spadl jo? No jasně, pokud sem začátečník první co udělám je že poletím tak daleko a tak vysoko aby to nebylo vidět a ještě k tomu nejlépe do slunka. Hmmmm necejtíš že tady něco drhne? Co kdyby si se zkusil naučit základy s vrtulníkem tak abys jej dokázal ovládat v prostoru kde jej budeš bezpečně číst a nehrozilo Ti, že si ulétneš a ještě k tomu do slunka? Hmmm PS: Mám pocit, jako bych přesně věděl na co Zdenek ( zdzd )narážel. Pamatuj na jedno ..... očůrat to létáním po obloze nepůjde. K těm základům se stejně ještě někdy vrátíš jen Tě to bude stát víc peněz.
|
|
Nahoru |
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: pát 11.07.2014 7:20 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Ale pánové, v době sofistikovaných řídících jednotek a záchranných systémů se učit viset ? Zrovna nedávno tu někdo vysvětloval, jak se to dělá - s "klasickou" heli ho to nebavilo, protože mu to moc nešlo, namontoval tedy do 450 ten nejlepší stabilizační systém a to bylo polétáníčko. Při jednom z prvních letů mu ta 450 frnkla a už ji nenašel - to se hned tak někomu taky nepovede.
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
zdzd
|
Napsal: pát 11.07.2014 9:36 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 3.5.2003 Příspěvky: 11187 Bydliště: Břeclav, ČR
|
OPR píše: A to je jako výmluva proč si spadl jo? No jasně, pokud sem začátečník první co udělám je že poletím tak daleko a tak vysoko aby to nebylo vidět a ještě k tomu nejlépe do slunka. Hmmmm necejtíš že tady něco drhne? Co kdyby si se zkusil naučit základy s vrtulníkem tak abys jej dokázal ovládat v prostoru kde jej budeš bezpečně číst a nehrozilo Ti, že si ulétneš a ještě k tomu do slunka? Hmmm To mi něco připomíná... Já osobně nelétám žádnou divočinu. Kdysi jsem si poletoval na helisrazu v Jihlavě. Jen tak, zatáčky, osmičky souvraty, přemety a podobně. Stál vedle mne jeden dost dobrý helinář a pravil, že létám moc dobře. Odvětil jsem, že prd, ať se podívá po kouscích, co létají ti druzí. Na to mi ale odpověděl: "Vedle tebe se ale nebojím stát. Je vidět, že tomu vládneš a poslouchá tě to." Docela mne to potěšilo. Pravda je, že na srazech jsou občas vidět jedinci, kteří naprosto nekoordinovaně rumplují helinou ve vzduchu. Snaží se o věci, které jsou o šest etap dále, než na co opravdu mají. A to za patnáct vteřin vycítíš a rychle se dekuješ se do bezpečné vzdálenosti...
|
|
Nahoru |
|
|
Vaillante
|
Napsal: pát 11.07.2014 9:40 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 15.3.2012 Příspěvky: 232 Bydliště: Plzeň
|
2OPR:neřekl jsem,že to bylö to první,co jsem udělal,tak to nezveličuj a nespojuj odlišné věty.ale jednou už se mi to stalo a neříkej,že jsi tak dokonalej,že se ti nikdy nepovedlo,žes nevěděl,kde máš ocas a kam míří.to není žádná výmluva,ale holý fakt a bohužel to není jen o slunci,ale i o stromech.to,že jsem naposled letěl proti slunci,že jsem musel lítat nad ním nebo pod ním,je dáno taky něčím jiným,ale to ti tu nebudu vysvětlovat,nebo mě zas osočíš,že se jen vymlouvám a nebo se mám naučit lítat tak,aby mě to poslouchalo. a nemysli si,že jsem takovej trubka,že nechápu,co chtěl zdzd říct tím,co napsal.je prostě nějakej postup učení ,ale to neznamená,že když chodím lítat osmičky,že si nemůžu cvičně zaviset s heli ve všech směrech jen tak.opakování je matkou moudrosti.pokud se chceš dohadovat tak mi napiš SZ a můžem si o tom popsat,abychom nezas....i vlákno. a PS:myslíš si,že kdybych byl úplný začátečník,tak že bych lítal s 500heli? 2zdzd:souhlasím s 2.odstavcem.
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: pát 11.07.2014 11:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Ano, také jsem ztratil orientaci heliny a byl jsem v situaci kdy jsem vrtulník nedokázal přečíst. Ale moooooooooooc dobře vím proč tomu tak bylo, nebo proč jsem se do té situace dostal. Vysvětlení je jednoduché. Neudržel jsem sám sebe na uzdě, nelétal jsem v prostoru kde bych vrtulník bezpečně četl a uletěl jsem si. Pak ale prostě tahle rána jde na mou hlavu, na mou neukázněnost, a to že se mi to prodražilo o je jen proto, že jsem spadl na SVOJI BLBOST. A tu druhou část jsi pochopil zle. Naopak, visení je velice důležitá věc. Alfaomega všeho. Vis před sebou a polohový vis v různých etážích je strašně důležitá věc. Vřele doporučuju.
|
|
Nahoru |
|
|
Vaillante
|
Napsal: pát 11.07.2014 11:34 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 15.3.2012 Příspěvky: 232 Bydliště: Plzeň
|
ale pokud jsi to dobře pochopil ty,tak já jsem jasně napsal,že některé rány být musely (doplním) MOU chybou a některé být nemusely.to přiznávám(to jsem tam taky psal). jenže ten začátečník ne vždy všechno dobře odhadne(taky se nepovažuju za profíka a nikdy nebudu,stále je co se učit a zrovna přechod mezi velikostmi mi problém v odhadu dělá,ale taky se podle toho chovám) ať už se jedná o prostředí,ve kterém lítá a nebo o rychlost letu a následnou ztrátu orientace.a já třeba chodím lítat brzy ráno,aby tam nikdo nebyl a sluníčko tam vychází přímo proti tobě mírně vpravo,za tebou jsou stromy a před tebou louka s 1m vysokou trávou,olemovaná opět vysokými stromy,ve které se schová i 800heli,když padne a ty stojíš na cestě.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|