hates
|
Napsal: čtv 13.03.2014 19:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
Prave ze jsem si dnes overoval i dostupnost nd a ty zakladni maji primo skladem na prodejne kde nakupuji a zbytek dokazi bezproblemu objednat. Jak jsem ale psal vyse lomcovat tim nebudu bude tam motor 70 a spise to mam jako spestreni. Dale je i upravena hlava na FBL a v budoucnu by tam beztak sla RJX hlava na velikost 700, ktera by tam mela pasovat. Momentalne mam pouze 500 size a chci neco vetsiho. 700 size je super, ale musel bych investovat do baterek, nabijecky, zdroje a to se mi potom prodrazi. Ke spalovakum mam veskere vybaveni a na 500 size mi staci i nabijecka equilibrium mini a raytronik c10 abych dokazal rozume nabijet i na letisti.
|
|
Nahoru |
|
|
Radekkk
|
Napsal: čtv 13.03.2014 20:12 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 3.2.2014 Příspěvky: 288
|
pokud to chceš jen na běžný polítání tak není co řešit.Mněl jsem stavebnici 60V2 koupenou i s motorem a neměl jsem s tím žádný problém.Po záběhu motor šlapal jak hodiny.Listy 690 a vrtulka 105. Nastavování díky H1 super.Ale na nějaký razantní létání to není.Mněl jsem i maketový trup Hughes 500. Tam jsem ale již vyměnil pro jistotu motor za O.S.91 HZ.Vyděláš přepážku v chlazení a 91 se tam taky vleze bez problémů. Pak jsem trup prodal a do mechaniky vrátil TT 70.Koupil jsem si lepší kabinu od Fusuna a vrtulník létá v pohodě dál
_________________ Mini Titan, Velocity 90, Azimut Atlantic Challenger, Mangusta 65 Open, Futaba T 14 MZ
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: pát 21.03.2014 12:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
Tak jsem nakonec poridil toho rapa. No jediny problem, ze je zlomena spojka a na velikost 60 jiz neni. Maji na velikost 90. Je tam nejaky rozdil ?
Je to pro moji informaci jelikoz jsem objednal tu spojku pro velikost 90, ale zrovna netusim zda je stejne velika jako pro velikost 60.
Je potreba pro tuto velikost spojky i novy bubinek na verzi 90 ? a v pripade ze ano pujde to dat na TT70. Pokud by s tim byl nejaky problem mate doporuceni na spojku, kterou by se dalo pouzit ?
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: pát 21.03.2014 19:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
Tak spojka na 90 je velka 46mm uvnitr bubinku a na velikost 60 byla spojka 37mm. Nakonec jsem objednal spojku i bubinek, alespon je to prvni vec co je potreba vymenit pri konverzi na 90. Ale zlatej rex. Vymontovat bubinek z tela znamenalo rozsroubovat pulku stroje a odstranit horni cast. Stravil jsem na tom dobre 3 hodiny nez jsem se k tomu dostal. Nejake hledani skulinky, kudy by se dal bubinek vytahnout bylo marne.
|
|
Nahoru |
|
|
obadal.rada
|
Napsal: pát 21.03.2014 19:48 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 18.3.2013 Příspěvky: 1343 Bydliště: Zlínský kraj
|
popiš co jsi koupil, vybavení, nějakou fotku a cenu
|
|
Nahoru |
|
|
obadal.rada
|
Napsal: sob 22.03.2014 14:48 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 18.3.2013 Příspěvky: 1343 Bydliště: Zlínský kraj
|
no a co raptor 90 v maketě a tam dáš ten benzínový osmax 15??
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: sob 22.03.2014 20:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
O benzinu nepremyslim. Necham tam spalovak. Pokud to ale prestavim na 90tku nebo do makety tak budu muset stejne resit novy motor. Nez jsem si poridil tu 60tku tak jsem jeste hodne uvazoval nad timto http://inzerce.modelbazar.cz/inzerat/Pr ... 90/559278/ je k tomu i bouda. To u toho dela hooodne zajimavou cenu. Bohuzel jsem byl omezen financema a tolik jsem si nemohl dovolit. Ted v tom jsem celkem za nejakych 6,5k s temi dily, co jsem musel dokoupit. Jeste me ceka menit i bezpadlo jelikoz tam mam 3g a mojenradio ma pouze 6ch. Tim padem jsem omezen a musim litat na krivky. V budoucnu tam ale chci dat v-bar, ktery mi governor umozni i na 6ch. No a nebo tam dam multi governor pro pokud mi bude to 3g vyhovovat. Mlatit tim nebudu jak motykou. Spise politani kolem hlavy.
|
|
Nahoru |
|
|
obadal.rada
|
Napsal: sob 22.03.2014 21:12 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 18.3.2013 Příspěvky: 1343 Bydliště: Zlínský kraj
|
ten odkaz na toho raptora mám rozjednaný ale bez boudy za jedenáct tisíc, ale taky mám rozjednaného 50tkového raptora skoro nového tak uvidím ta 90tka je parádní, jen to živit a tady je origo tt90
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: ned 23.03.2014 7:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
Myslis toho rapa za 5k co je na inzerci?
|
|
Nahoru |
|
|
obadal.rada
|
Napsal: ned 23.03.2014 8:38 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 18.3.2013 Příspěvky: 1343 Bydliště: Zlínský kraj
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: stř 26.03.2014 9:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
tak vcera jsem tri hodiny stravil s tim ze jsem dostaval zpet bubinek, hlavni hridel a vlastne celou horni cast zpet dohromady. Spojka tam nakonec sla z raptora 90 3D. Vleze tam ale je to fakt na chlup. Dale jsem dodal novy vyfuk, jelikoz heli jsem koupil bez vyfuku. Je tam original TT pro motor 70. Puvodni majitel tam mel vyfuk na 50 motor a ten si nechaval. pokud bude o vikendu pocasi tak bych chtel heli nastartovat a vystredit motor. Doufam ze se to da udelat jednoduse tak, ze se motor uplne nedotahne ale aby mohl lehoucce cestovat a jak se spojka svou odstredivou silou zakousne tak motor vystredi. Potom jej dotahnout. Palivo chci pouzivat cca 20% nitra. Jelikoz tam je jiny vyfuk tak bude nutne seridit i motor, a vlastne celou heli. Minuly majitel mel predelanou puvodni hlavu na FBL a k tomu 3G, ktere tam nechaval. Navic na vrtulku ale pouzival GY401, tak nevim zda to prozatim tak nenechat a nebo predelat vrtulku taktez na 3G. Prej mu zlobilo s 3G vrtulka, ale zda to nebylo tim, ze mel namontovane zadni listy obracene
|
|
Nahoru |
|
|
Troll
|
Napsal: stř 26.03.2014 20:45 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 3.5.2008 Příspěvky: 2997 Bydliště: Prostějov
Blog: Zobrazit blog (1)
|
R90 a R60 měli různé převodové poměry , pozor na to. To není jenom o velikosti spojkového bubínku ale taky o počtu zubů. Abys neměl na ten motor moc těžký převod. P.S: válí se mi tady už hodně let bez užitku supr Hatori výfuk na sedmdesátku motor. Kdybys měl potíže s tím originálním dusítkem tak je k mání za levno. Je mi k ničemu. P.P.S. Gy 401 je velmi dobré gyro, pokud je tam , nechal bych to tak.
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: stř 26.03.2014 21:41 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
Tak momentalne jsem seridil celou mechaniku a snazil jsem se ji nastavit co nejlip. Hold moje merka nabehu co mam na 500 je nejaka mala. Tak jsem si sestrojil svoji. Snad meri docela presne. No uvidime, jak sezenu digitalni tak to premerim zda to bude sedet. K prevodovym pomerum vim ze jsou jine. Puvodni stav byl, hlavni kolo 93z a pastorek 10z Ted mam hlavni kolo 93z a pastorek 11z, ale ten se bude dat kdykoliv predelat. Mel bych ted mit moznost vyssich RPM na rotoru, ale pokud by se motor dusil, tak by sel pastorek puvodni.
Predelavat to rovnou cele na 90ku nechci, i kdyz puvodni majitel tam nechal listi 710mm. Ja se chci vratit zpet na 680mm, protoze je tam kratka trubka a listi je teda pekne pomlacene. Jen nevim jakou vrtulku zda 108mm nebo nejakou jinou. Premyslim o listi od MSC neco v tech levnejsich radach, tak ze asi verzi classic
|
|
Nahoru |
|
|
Troll
|
Napsal: čtv 27.03.2014 8:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 3.5.2008 Příspěvky: 2997 Bydliště: Prostějov
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Jestli mohu radit, dej tam ten menší pastorek rovnou, ušetříš si zbytečné rozebírání. Tady nejde o vysoké otáčky,to je špatná cesta.Menší motor je stejně nedá když ho zatížíš. Tady je důležitější točit stále stejné otáčky i při maximálních úhlech na kolektivu. A na to je třeba krouťák. Tenhle vrtulník létá hezky kolem 1800ot/min. Tady se netočí přes 2000 jako u elekter. Motor na to prostě nemá.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|