Autor |
Zpráva |
bonis
|
Napsal: ned 29.12.2013 19:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 1215 Bydliště: Hrádek nad Nisou
|
Příloha:
bell 47 rotor head.JPG [ 52.47 KiB | Zobrazeno 5775 krát ]
Tak a tady nejlepší detajl. Tváří v tvář tomuto řešení se musí uznat, že pádlová velká heli existuje, jen nemá pádla, ale pouhé závaží. Pravda je to z 47 a né UH, ale je to dobrý příklad. Přiznám se, že si teď neumím vybavit jiného výrobce, který by měl obdobné řešení, takže by se dalo brát Bell jako vyjímku, co potvrzuje pravidlo.
_________________ LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad Futaba, Spirit, iCharger
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
OPR
|
Napsal: ned 29.12.2013 22:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Pokud se nepletu tak právě Bella 47 se pokoušeli nějak navočkovat a skřížit s Hiller 12 ...... ale systém padel a vliv padel byl trošíčku jinej, než měl Hiller 12. Jenže už si nepamatuju jak se to menovalo.
|
|
Nahoru |
|
|
Troll
|
Napsal: ned 29.12.2013 23:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.5.2008 Příspěvky: 2997 Bydliště: Prostějov
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Křídlatí piloti říkají, že vrtulníky létají protože jsou tak ošklivé, až je Země odpuzuje. Něco na tom bude. No a pokud chce někdo vědět pravdu, tak ptát se na fóru není ta nejlepší cesta jak to zjistit. Protože začátečník není schopen rozlišit, co je pravda, polopravda, nepřesnost anebo úplný nesmysl.Dostane balík informací a čert aby se v tom vyznal. Nejlepší je, počíst si něco o aerodynamice vrtulníku z učebnice. Je to docela zajímavé.
|
|
Nahoru |
|
|
corona
|
Napsal: pon 30.12.2013 14:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 24.4.2010 Příspěvky: 2457 Obrázky: 0
|
Troll píše: .... ptát se na fóru není ta nejlepší cesta jak to zjistit. Protože začátečník není schopen rozlišit, co je pravda, polopravda, nepřesnost anebo úplný nesmysl.Dostane balík informací a čert aby se v tom vyznal. Nejlepší je, počíst si něco o aerodynamice vrtulníku z učebnice. Je to docela zajímavé. Pravda - po fórech plácá kdekdo kdeco. Pokud chci brát z fóra informace, vždycky projedu profily a sleduju, kdo kde co napsal, abych eliminoval nekvalitní informace. V knížce od odborníků nesmysly zpravidla nejsou.
|
|
Nahoru |
|
|
Fenius
|
Napsal: pát 03.01.2014 1:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2010 Příspěvky: 1177 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Začať s FBL alebo FB je na nekonečnú diskusiu. Podľa mňa je dôležité, či máš niekoho v okolí, kto to skontroluje, prípadne poradí. Ak nie, znalosť angličtiny nie je na škodu. Nastaviť FB je skutočne ľahšie i keď ten chápavejší dokáže nastaviť bezpádlo aj podľa YT. Začiatočník, ktorý visí, aj tak nerieši ustrelenie v tic-tocu alebo kompenzácie v piruetách. Stačí aby sa to netriaslo... a tam môže byť okrem zisku množstvo iných, mechanických problémov. Napr. http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Kv6Is#t=45
|
|
Nahoru |
|
|
pns
|
Napsal: pát 03.01.2014 8:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.1.2009 Příspěvky: 649
|
OPR píše: Proč na začátek nekupovat bezpádlo? http://www.youtube.com/watch?v=1xxIulYID9wProto. tohle jsem nejak nepobral, proc ze si nemam na zacatek kupovat bezpadlo? ze se mi vrtulnik automaticky otoci do invertu a tam zustane ve visu ?
|
|
Nahoru |
|
|
zdzd
|
Napsal: pát 03.01.2014 9:23 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 4.5.2003 Příspěvky: 11191 Bydliště: Břeclav, ČR
|
OPR píše: Proč na začátek nekupovat bezpádlo? http://www.youtube.com/watch?v=1xxIulYID9wProto. Po mi připomíná tu známou historku, kdy FBL pilot přeletěl v invertu celou plochu po délce a tam to zazdil protože místo potlačení přitáhnul. S FB by se mu to nestalo. To by musel celou dobu řídit a na konci by se určitě nespletl. Druhá věc je zda by to nezazdil už cestou...
|
|
Nahoru |
|
|
Arcicorsa
|
Napsal: pát 03.01.2014 20:12 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 12.1.2013 Příspěvky: 1444 Bydliště: Pardubice
|
No a mně to zase připomíná hádky o tom jestli gyro s Heading Lock nebo bez ... Také dříve lidi říkali že Headig Lock je na prd pro začátečníky že kdo to používá neumí řídit heli a jiné podobné pohádky.. No a dnes?? Kdopak máte FB heli s gyrem bez Heading Lock?? Jen se pochlubte .. To samé bude s FBL, za dva roky už budou FB heli jen přežitek.. Nechápu proč bych si nemohl něco ulehčit když to jde, ať už jde o konstrukci či o řízení.. Sám jsem měl FB Ricca, šlapalo to pěkně, jak mělo ale už bych to nikdy nechtěl.. O složitosti a nastavování mechaniky či odvibrování rotorové hlavy proti verzi FBL po pádu se nemá cenu přít, finančně je na tom FBL taky lépe tak co řešit? To že FBL je jednodušší na řízení?? Není .. To že umím jemné korekce během letu mi nepomůže při orientaci v prostoru a pokud chci létat náročnější prvky tak je jedno jestli to letím na FBL nebo FB protože pokud nezmáknu orientaci v prostoru tak s tím křápnu tak i tak a žádné FBL mě nezachrání (krom HC3SX a i tam neplatí na 100% že kliknu a je to v suchu).. Jako tohle je nevyřešitelné téma, 50% bude říkat FB (jen ti kteří na FB začínali) a 50% bude tvrdit FBL... Když se zeptáte někoho kdo začal na FBL a měl v ruce i FB tak vám řekne také jedině FBL a to proč?? Protože si létání více užívám a heli mě poslouchá jako pejsek a o to mi přece jde , nebo ne ?????
_________________ Goblin 500 Spirit@MiniProtos Spirit@Oxy3 Spirit@Taranis + Xlite RC@ www.arcitimer.com
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: pát 03.01.2014 23:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Mne je to jedno, ať si lítá kdo chce co chce ..... Znám tunu začátečníků kteří s učili na pádle a jejich postup a výuka měli nějakej řád a smysl. Ano našli se tací, kteří začali dělat blbosti ale poměrně rychle se vrátili k postupné výuce. Poč asi Naopak znám tunu začátečníků s FBL a mám na nich odpozorováno, že v momentě kdy se naučí viset a to k tomu ještě dost blbě , tak začínaj dělat blbosti. Proč? protože je to nezatěžuej řízením a mají čas přemýšlet nad blbostma. Ty lidi neuměj odřídit základní polohy vrtulníku ale už by nejraději létali kotrmelce s vrtuníkem. Kotrmelce, na který by mě třeba ještě půl roku čas. Bohužel ale bezpádlo Tě lítat nenaučí. Bezpádlo je pro vylítaný piloty, kteří zvádají zkladní polohy pro to co létají. Invert / normal. A mají je osvojené. A tím už končím.
|
|
Nahoru |
|
|
zdzd
|
Napsal: sob 04.01.2014 0:01 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 4.5.2003 Příspěvky: 11191 Bydliště: Břeclav, ČR
|
Hele, to je stejný boj s větrnými mlýny jako se snažit SMS-kové generaci vnutit myšlenku, že interpunkce a diakritika má svůj smysl..
|
|
Nahoru |
|
|
4F200
|
Napsal: sob 04.01.2014 0:42 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 26.11.2013 Příspěvky: 34
|
Začít s pádlem je lepší. A když už potom bez, tak alespoň tři listy. Dvoulisťák bez pádla vypadá blbě.
_________________ Creata 400, Hiko 400, Griffin 450, 4F200, Omega 1200, V120D02S, V450D01(03), Solius
|
|
Nahoru |
|
|
Vladimír
|
Napsal: sob 04.01.2014 1:18 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 22.9.2013 Příspěvky: 177 Bydliště: Brno
|
Ale jen když stojí na zemi
_________________ PROTOS 500 karbon FBL + Mini V-Bar, HK500-TT + KDS FlyMentor, DX7s
|
|
Nahoru |
|
|
alfista2
|
Napsal: sob 04.01.2014 2:14 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 28.10.2013 Příspěvky: 51
|
Jak tady někdo učený řekl, FB asi naučí víc, ale jak říkáme my automechanici, nebýt abs, asr, esp a podobných pomocníků, to by jsme měli práce
|
|
Nahoru |
|
|
Honzajz
|
Napsal: sob 14.06.2014 0:36 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 27.8.2011 Příspěvky: 7
|
Uvazuji koupi heli a nevim jestli zvolit jako zacatecnik bezpadlo nebo padlo. Nikdy jsem s nicim neletal a rad bych rad neco s cim se snadneji naucim.
Zvazuji MiniTitan e325
Predem diky za kazdou radu a zkusenost
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|