Dovoluji si představit stavebnici od Micka Reevese.S.Camel.Měřítko 1/4. Tato plnohodnotná maketa je jedna z mnoha stavebnic které Mick vyrábí.A protože kolega vlastní S.Pupa rozhodl jsem se pro tuhle anglickou legendu. Začal jsem trupem.
Žebra jsou dle originálu. Část je jich balzových a část překližka. Hrubá stavba jde docela rychle ale začínám maketové detaily a to je běh na dlouhou trať. Ale pohoda,zima na krku,nepospíchám.
Ahoj Laco, pěkný stroj,také jsem se rozhodoval zda Nieuporta. Já mám rozpětí 2100mm. Musíme si trochu oddáchnout od větroňů, co? Ale zase ne tak úplně,mám na stole Teufla.
Mne stojí stavba Reihera III. Mesiac som mal k modelarčine odpor a tak som iba lietal. V sobotu som "nahodil remeň" a už fachám. Včera som k tým bočniciam dolepil aj pár hranolkov...
Příloha:
IMAG1122.jpg [ 94.52 KiB | Zobrazeno 4986 krát ]
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
Zdravím Vás, po delší pauze jsem se pustil dál do stavebnice Camela od M.Reevse.Protože jte mi někteří psali a ptali se na stavebnici, dám jsem postupně foto ze stavby a postřehy které by mohly být zajímavé.
Přílohy:
Poznámka: Podvozkové nohy spájené stříbrem.Vše je obsahem stavebnice. DSC_0099.JPG [ 32.58 KiB | Zobrazeno 4315 krát ]
DSC_0101.JPG [ 53.21 KiB | Zobrazeno 4315 krát ]
Poznámka: Sedačka připravená pro výplet. DSC_0100.JPG [ 33.19 KiB | Zobrazeno 4315 krát ]
Hotový střed horního křídla. Nyní přijde na řadu kování které drží vzpěry k trupu. Dále nainstalovat do inspekčního otvoru napínák a náhony lanky a výplety. Každý hotový kousek je u makety jako šperk. To je na tom to pěkné.Aspoň pro mne.
Pekný model. Idem stavať tiež Camel 1/4 . Pomaly zháňam veci. Aký tam mám zvoliť profil? ten čo je na plániku čo mám sa mi nepáči. je to nejaký zjednodušený profil aby sa krídlo lahšie stavalo. Ak by mi niekto vedel poradiť niečo z databázy profili2 tak by som bol rád.
Páni, co stavíte "Velblouda", až budete ukládat VOP, doporučoval bych zmenšit úhel seřízení o cca 0-4 -0,5 stupně, pokud použijete ten prohnutý profil v křídlech. VOP je v zešikmeném proudu křídel a jako taková vyvozuje záporný vztlak a "činí" stroj lehký na hlavu. A to možná dost. Nemusíte na toto doporučení však brát zřetel. J.Lněnička
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru