Pravidla fóra


Toto je nové fórum, pokud víte o nějakém vláknu, které by se mělo přesunout do EDF, tak napište SZ na TomasC.
Díky



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: VASAFA 110/14 + motor HET 800-73-590
PříspěvekNapsal: sob 12.10.2013 10:31 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 19.1.2011
Příspěvky: 15
Bydliště: Hradec Králové
Pro ty co nenavštěvují stránky Jettigers a zajímají se o dmychadla a to zejména od Vasamodel:
Tak jsem konečně vyzkoušel nový pohon VASAFA 110/14 + motor HET 800-73-590. + 15x LiPol 5800.
Naměřená data
časování 19° :
55,2V – 117,1 – 29790 ot/min
54,5V - 111,1A - 29200 ot/min
52,2V – 107,8 – 28840 ot/min

Tady je letové video:
( baterie jsou už dost unavené, takže to bylo spíše jako nový čtrnáctičlánek)


Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz
Můžu konstatovat, že to je velmi povedené dmychadlo. Stejné bude použito v novém SU-27, ale samozřejmě 2x.


Přílohy:
b.jpg
b.jpg
[ 140.94 KiB | Zobrazeno 2525 krát ]

a.jpg
a.jpg
[ 160.31 KiB | Zobrazeno 2525 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: sob 12.10.2013 12:02 
Mazák
Mazák

Registrován: 19.8.2007
Příspěvky: 8426
Opravdu krasne, jaka je letova vytrvalost? Nak


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 12.10.2013 12:10 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 19.1.2011
Příspěvky: 15
Bydliště: Hradec Králové
Letová hmotnost cca 8800g. Doba letu 4-5 minut.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 12.10.2013 12:33 
Mazák
Mazák

Registrován: 19.8.2007
Příspěvky: 8426
Tak to jsou paradni udaje, za 5minut s timhle, toho ma clovek stejne plne brejle. Nak


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 12.10.2013 12:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.8.2006
Příspěvky: 905
Moc pěkné.

_________________
Logo 500 VBar, nano CPX


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 12.10.2013 16:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 16558
bogar píše:
...............


Vyndal jsem si na stůl F16, abych to konečně po dvou rokách dotáhl do konce.
Trochu mě vyděsily ty hodnoty proudu co udáváš.
Můžeš sem prosím napsat co tam máš za regulátor a aspoň odhadnout, kolik to tak může mít statického tahu při těch udaných hodnotách.

_________________
Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 12.10.2013 16:59 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 19.1.2011
Příspěvky: 15
Bydliště: Hradec Králové
No to je věc úhlu pohledu. Mě hodnoty proudu připadají celkem nízké. Co se týče statického tahu tak ten už od jisté doby příliš neřeším. Podle otáček se dá statický tah cca určit podle téhle tabulky:
http://static.rcgroups.net/forums/attac ... %20120.jpg
Statický Tah bude o něco nižší, neboť v tabulce naměřené hodnoty jsou pro VASAFAN 120/14, ale výtoková rychlost vzduchu je zase větší. Pro mě je podstatné, že konkrétně Viggen létá se 110 lépe nežli se 120. Regulátor Jeti Spin 200.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 12.10.2013 17:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 16558
Mám v tom Schubelera DS-94-DIA HST with DSM6740-600. Při 14s by to nemělo brát více než cca 120A. Regulátor tenhle:
http://mgm-controllers.cz/index.php?tid=stridave-regulatory-tmm-14063-3-x-series-32-bit-system
Co si o tom myslíš?

_________________
Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 12.10.2013 17:23 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 19.1.2011
Příspěvky: 15
Bydliště: Hradec Králové
Myslím, že tenhle regulátor používá Vašek Bláha a chodí dobře. Jinak Schubeler 94 HST má sice o dost větší průřez nežli je vstup F16, ale to bych úplně neřešil, neboť se ukazuje, že to dvanácti a více lopatkovým EDF příliš nevadí. No nezbývá ti nic jiného nežli to zkusit. Já bych s tím dávno letěl.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 12.10.2013 18:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 16558
Dík za informace.
Kdybych neměl xx dalších aktivit taky bych s tím už asi letěl :wink:
Ještě k tomu regulátoru. Kam to dáváte, jak to chladíte?

_________________
Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 12.10.2013 19:17 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 19.1.2011
Příspěvky: 15
Bydliště: Hradec Králové
Regulátor je v trupu pod dmychadlem a vhledem k tomu, že Viggen nemá nasávací kanály tak je zřejmě dostatečně chlazený. Ten MGM je o dost menší nežli SPIN tak bych ho dal za motor do trysky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 12.10.2013 19:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.11.2010
Příspěvky: 707
Bydliště: České Budějovice
Máš to moc prima, na dmychadle máš jenom nasávací kroužek? A výtokovka jak?
Vzadu používáš celý elevon, nebo je půlený ještě na klapky. Řeším to teď u Mirage od
JetArrows, taky nemá nasávací kanály. Dostane samo Vasu 90 mm, ještě laboruju s motorem,
chtěl bych nějaký šestikilo od HETu na 6-8S


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 12.10.2013 20:05 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 16558
bogar píše:
Regulátor je v trupu pod dmychadlem a vhledem k tomu, že Viggen nemá nasávací kanály tak je zřejmě dostatečně chlazený. Ten MGM je o dost menší nežli SPIN tak bych ho dal za motor do trysky.


To se mi zdá , že přijdu o dost výkonu, dost to tam bude trčet. Co to nechat někde uvnitř trupu a přidat na to ventilátor.
Ta F16 má nasávací tvarovaný kanál až na přírubu EDF a z EDF mám výtokovou laminátovou trubku zase z příruby EDF až dozadu na konec trupu. Všechno je to nalícované a utěsněné.

_________________
Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 12.10.2013 20:19 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 7.3.2010
Příspěvky: 399
Bydliště: Praha
JMalik píše:

To se mi zdá , že přijdu o dost výkonu, dost to tam bude trčet. Co to nechat někde uvnitř trupu a přidat na to ventilátor.
Ta F16 má nasávací tvarovaný kanál až na přírubu EDF a z EDF mám výtokovou laminátovou trubku zase z příruby EDF až dozadu na konec trupu. Všechno je to nalícované a utěsněné.


regl mám zavřený v trupu, a má na sobě dva větráky, orig přímo od MGM, ale nic méně dnes mi asi odešel, nějaká SW chyba takže ho musím poslat na opravu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 13.10.2013 6:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 16558
Vasa píše:

regl mám zavřený v trupu, a má na sobě dva větráky, orig přímo od MGM, ale nic méně dnes mi asi odešel, nějaká SW chyba takže ho musím poslat na opravu

Jaký tam máš regl a kolik tam teče proud?
( co ten regl teď dělá, co tomu je?)

_________________
Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz