Tak lidi další otázky na majitele v-baru. Mám stále problém s v-barem.
Je to de-facto stejný problém jak popisuje
aramb zdePomalé točení helikoptéry ve směru proti hodinových ručiček CCW přibližně rychlost 10stupňu za 15-20s.
Udělal jsem změny podobné tomu co je popsané od aramba snad jen elektroniku jsem zatím neměnil ale výměna ložisek, komplet nová vrtulka, výměna příčné...
Změnil jsem dle poslední rady umístění senzoru (ne orientaci) na logu jsem ho dal nahoru na jednotku v-baru sice se mi lehce zlepšil otáčení ocasu ale zase když heli nakloním do dopředného letu tak začne stoupat čumák a jde jako by do pomalého přemetu. Dělal jsem před tím i autotrimovací let a dopadl podle logu dobře vše v zeleném. Co je ještě zajímavé že první let co jsem dělal byla heli opravdu velmi nestabilní na klopení (výškovku) bylo to jako řídit rodeo na býkovy stabilizovat ji znamenalo pomalu mikro posuny. (Dal jsem to za vinu špatně inicializaci, nejsem si jist zda jsem nehrabl do heli při zapnutí a inicializaci v-baru)
Takže otázky jsou?
1) Netušíte co muže způsobovat nizkofrekfenční vibrace na vrtulníku a kde hledat? (V letu mam vibrace cca 1100-1600) bez listí na stole nepřelezu 150. oboje je hodně pod to co se běžně léta.
2) Je možné že změnou senzoru přemístěním ho o 6-7cm výš se změní chování? předtím mi logo sice ve visu pomalu rotovalo ale letalo stabilně teď už ani neletá dobře?
3) Je to celé koupené v čr a je to v záruce zkoušeli by jste jiný senzor nebo rovnou poslali do mikada na reklamaci?
4) Jde nějak provést komplet reset v-baru a znova vše nastavit a může to pomoci nebo je to snaha o ničem?
Hodně těch otázek vím co by se mělo, zajímá mě co by jste dělali. Peko mi zde nabidl možnost pujčení jiného senzoru a to asi před tím než bych reklamoval to zkusím. Mám komplet přestavbu loga na SXko koupenou včetně nového motoru. Jediné co zvažuji zda ještě to celé nepředělat ale jak píši výše, logo je komplet vše vyměněné a v mechanické problémy nebo nějaké problémy mohu skoro 100% vyloučit.
Díky za rady.