Autor |
Zpráva |
Flieger
|
Napsal: pon 12.08.2013 10:04 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 18.5.2011 Příspěvky: 83 Bydliště: Praha Obrázky: 39
|
Zdravím, mám takový problém s Minimagem: při snaze zatočit doleva pomocí křidélek se MM nakloní a vzepne mírně předek ale nezatočí (spíše letí jako raněné zvíře)! Na druhou stranu zatočí také neochotně , ale není to tak markantní. Podotýkám, že vyvážení v obou osách, geometie, výchylky jsou OK. Mám diferenciaci křidélek 75%. Potlačení AC motoru je cca 3 st. Už si fakt nevím rady. Díky za jakoukoliv radu
_________________ Nejvíce poruch vykazuje element nad kniply : )
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
kocour
|
Napsal: pon 12.08.2013 11:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 24.1.2009 Příspěvky: 2651 Bydliště: Praha 4 -Krč, ČR
|
Bohužel nevím, co je Minimag zač. Ale podobné problémy mám s polomaketami historických větroňů s elektrikou v čumáku. Na křidélka při motorovém letu se nakloní, dokáží letět skoro v nožovém letu , ale skoro nezahnou. Je nutné pracovat směrovkou i výškovkou. Taky si myslím, že diferenciace výchylek křidélek je malá, i když nevím, o jaký druh modelu se jedná. V klouzavém letu je to lepší, ale pro slušný let je třeba koordinovaně hejbat všemi kormidly.
_________________ Lítám blbě, ale rád http://www.kocour111.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Flieger
|
Napsal: pon 12.08.2013 13:21 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 18.5.2011 Příspěvky: 83 Bydliště: Praha Obrázky: 39
|
Také létám blbě a taky rád, protože letadla už tak často neruším jako dřív S tím MM se divím, protože je to dost frekventované éro - a přesně jak říkáš, jde to téměř do nožového letu a směr je stále stejný. MX dvojka (akrobat) je mnohem temperamentnější letadlo ale takovéto záludnosti nedělá. Jinak můj Minimag vypadá takto :
_________________ Nejvíce poruch vykazuje element nad kniply : )
|
|
Nahoru |
|
|
mirekp
|
Napsal: pon 12.08.2013 13:40 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 8.4.2012 Příspěvky: 54 Bydliště: Praha
|
Taková hloupá otázka, používáš v zatáčce výškovku?
|
|
Nahoru |
|
|
Argo22
|
Napsal: pon 12.08.2013 16:40 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.3.2011 Příspěvky: 468 Bydliště: Brno a Vyškov
|
netoc kridylkama ale smerovkou a kridlkama se jen srovnavej.... udelas vetsi plossi zatacku..... muj pilatus je na kridylka uplne tupej takze tocim smerovkou a kridylkama dorovnavam - ocenis potom u pristavani...
_________________ nema to kridla a prece to leti
|
|
Nahoru |
|
|
Flieger
|
Napsal: pon 12.08.2013 16:57 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 18.5.2011 Příspěvky: 83 Bydliště: Praha Obrázky: 39
|
Mirekp: výškovku v tomto případě používám, ale má to tendenci se ještě více vzpínat Argo22: když sáhnu na směrovku ve fázi, kdy je letadlo vodorovně, tak to jde do nepříjemné vývrtky také je zvláštní když ve vodorovném letu mírně potlačím, tak si letadlo už sestupnou tendenci ponechá i když výškovku vrátím... ...ale jak říkám: jiná éra mi létají dobře
_________________ Nejvíce poruch vykazuje element nad kniply : )
|
|
Nahoru |
|
|
Argo22
|
Napsal: pon 12.08.2013 18:19 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.3.2011 Příspěvky: 468 Bydliště: Brno a Vyškov
|
to je mi naky divny ze de pri smerovce do vyvrtky ....
_________________ nema to kridla a prece to leti
|
|
Nahoru |
|
|
Flieger
|
Napsal: úte 13.08.2013 8:47 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 18.5.2011 Příspěvky: 83 Bydliště: Praha Obrázky: 39
|
No, nebyl by tady někdo zkušenější nápomocen, že bych přijel někam na plac (nejlépe Praha 5 nebo jih) s letadlem i soupravou (2,4 GHz mode 1) a pokusil se o testovací let
_________________ Nejvíce poruch vykazuje element nad kniply : )
|
|
Nahoru |
|
|
OrDa
|
Napsal: úte 13.08.2013 12:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.1.2010 Příspěvky: 861 Bydliště: Praha 4
|
Ta diferenciace křidélek je měřená na křídle nebo čtená na displeji?
|
|
Nahoru |
|
|
Flieger
|
Napsal: úte 13.08.2013 14:02 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 18.5.2011 Příspěvky: 83 Bydliště: Praha Obrázky: 39
|
OrDa: je to takto nastaveno na displeji (jako první pokusné nastavení)
_________________ Nejvíce poruch vykazuje element nad kniply : )
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: úte 13.08.2013 15:01 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 25.4.2003 Příspěvky: 10799 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
OK, takže to přeměř na křídle. Pravé křídlo, výchylka křidélka dolů: Pravé křídlo, výchylka křidélka nahoru: Levé křídlo, výchylka křidélka dolů: Levé křídlo, výchylka křidélka nahoru:
A napiš to sem.
|
|
Nahoru |
|
|
coro
|
Napsal: úte 13.08.2013 15:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.5.2006 Příspěvky: 9047 Bydliště: Bratislava dnv SK
|
Vynimočne pre takéto správanie, by som odhadol že by prospelo ťažisko posunúť mierne dopredu (a samozrejme príslušne dotrimovať výškovku alebo podložiť nábežku krídla). To "nezatočí" mi napriek odvahe napísať radu, nie je aj tak celkom jasné. Výkrut urobí? Krásne v rovine (bez "sudovitosti")? To by bolo ono.. Také nastavenie by nemuselo byť zlé, ale pre rýchly (prípadne s veľkým rozsahom rýchlostí) model. Skús ešte jednu drobnosť, ak rukou trochu zakýveš za koniec smerovky, drží to, alebo to je "mäkké"?
|
|
Nahoru |
|
|
Flieger
|
Napsal: úte 13.08.2013 15:54 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 18.5.2011 Příspěvky: 83 Bydliště: Praha Obrázky: 39
|
TomasC: ok, změřím a sdělím. Coro: výkrut - to by byl poslední akt před demolicí. Zkoušel jsem jej ve velké výšce, ale nemá to symetrický profil křídla, takže se to silně řítí k zemi Jinak všechna kormidla a křidélka jsou naprosto bez vůle (nejsou "soft"). Díky za tip s dovážením. Na letišti vždy kontroluji těžiště a je to vždy téměř na vodorovno. Myslím, že nic nezkazím, když předek trochu dovážím.
_________________ Nejvíce poruch vykazuje element nad kniply : )
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: úte 13.08.2013 16:33 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 25.4.2003 Příspěvky: 10799 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Super. Zkus to co nejpřesněji, ideálně s přesností na mm.
|
|
Nahoru |
|
|
coro
|
Napsal: úte 13.08.2013 18:32 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.5.2006 Příspěvky: 9047 Bydliště: Bratislava dnv SK
|
Flieger píše: TomasC: ok, změřím a sdělím. Coro: výkrut - to by byl poslední akt před demolicí. Zkoušel jsem jej ve velké výšce, ale nemá to symetrický profil křídla, takže se to silně řítí k zemi Jinak všechna kormidla a křidélka jsou naprosto bez vůle (nejsou "soft"). Díky za tip s dovážením. Na letišti vždy kontroluji těžiště a je to vždy téměř na vodorovno. Myslím, že nic nezkazím, když předek trochu dovážím. Nie je pravda že ťažisko príliš vpredu by nič neskazilo - aj to by bol problém, samozrejme zas iný.. To že nespraví výkrut, ma ale prekvapuje, a navádza na ďalšie dohady - nelieta to príliš pomaly? Samozrejme nie na pocit človeka, ale vzhľadom na svoju plochu/hmotnosť.. Lietadlo na minimálke samozrejme výkrut nespraví, ale teda blízko minimálky v rovine letať môže a dokonca aj tak stúpať..
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|