Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 03.01.2018 10:54 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 3.1.2018
Příspěvky: 17
Ahoj, jsem naprostý nováček, nikdy jsem s ničím nelítal, ale vždy jsem o tom snil a na podzim mě nadchl živý FPS kopterový závod, na kterém jsem byl a chtěl bych si konečně létání vyzkoušet a ideálně začít létat pravidelně.
Snažil jsem se za poslední měsíc pročíst mnoho článků a diskuzí, ale přesto bych měl ještě pár dotazů.
Zvažuji, že nejprve bych si koupil pouze mini koptérku na doma, jelikož je ještě na venkovní létání zima a zároveň bych si to alespoň trochu vyzkoušel, jestli jsem vůbec schopný létat. I když předpokládám, že létání s venkovní rychlou koptérou je asi zase úplně něco jiného?
Nebo myslíte, že investice do mini koptéry je zbytečná?
Zvažuji tento set:
https://www.rotorama.cz/sety/tiny-whoop ... -a-brylemi
Akorát co jsem tak četl, tak brýle bych zvolil místo těch v setu na Eachine VR D2 Pro, které by měly být nejlepší varianta v této cenové kategorii (abych je měl připraveny i na regulérní koptéru).
Dá se za dobrého počasí vyletět i s touto mini koptérkou ven, nebo to je díky své malé váze nemyslitelné, protože by ji odnesl vítr?

Pokud jsem vše správně pochopil, tak bych měl z předešlého setu připravené brýle a RC a stačilo by následně už jen dokoupit například tento hotový set a mohl bych létat plnohodnotně i venku s regulérní koptérou?:
https://www.rotorama.cz/sety/mini-210-set-pnf-s-fpv
Nevadí mi, že si u Rotoramy připlatím pár korun navíc, jelikož jsem na ně četl jen kladné recenze, ale myslíte, že je například tato koptéra dobrá volba?
A jak to je vůbec s tím RC? Je ten FLYSKY FS-I6 dostačující a jaký může mít dosah, když bych venku létal na 25MW, tuto informaci jsem nemohl nikde najít.