|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Shorty
|
Napsal: pát 25.08.2023 13:55 |
|
Mecenáš serveru
|
 |
 |
Registrován: 25.3.2014 Příspěvky: 1568 Bydliště: Letovice,ČR
|
Mám jiný, takže jen to co vím. FA30- tah 1 kg FA 40 - 1,3 kg Od kolegy, co mi jeden dolaďoval, vím, že jedinej servis, co má oprávnění od výrobce, je nejblíž na Slovensku. Pokud někdo od nás zajišťuje servis, tak to posílá tam. Aspoň tak mi to řekl. K ostatnímu se nemůžu vyjádřit. Mám benzínovou 20 a 30. Běhají druhým rokem a zatím dobrý.
_________________ Co napíšu je jen můj názor, který nikomu nevnucuju.
|
|
Nahoru |
|
 |
Jan48
|
Napsal: pát 25.08.2023 16:33 |
|
Nováček serveru
|
 |
Registrován: 10.12.2021 Příspěvky: 19
|
Ahoj. Provozuju FA-45S. Získal sem ho před léty z pohůstalosti. Běhá dobře i bez nitra s přižhavováním. Palivo míchám 10% synt.Addinol a 2% ricinu. Musel bych spočítat hodiny za poslední tři roky, ale jediná závada byly loni ložiska.
|
|
Nahoru |
|
 |
Jan48
|
Napsal: sob 26.08.2023 10:51 |
|
Nováček serveru
|
 |
Registrován: 10.12.2021 Příspěvky: 19
|
Ahoj Mám doplnění. Motor FA-45S létám tři roky. Letos zatím naběhal 8,5 hodiny. Další sem nepočítal. Letový čas je zhruba 70% z té doby. Vrtule používám 11.5x6 Master K series. Je to vlastně zkrácená 12". Upravuji takhle mírně poškozené(odřené) vrtule z ASP 61. Spotřeba je výrazně menší oproti 2T motorům. Taky model nesrovnatelně čistší. Nádrž 250ml stačí s 1/3 rezervou na 15-20 minut letu.
Momentálně mě nic nenapadá. Klidně se ptej. Honza
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|