Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Palivo pro žhavicí motor
PříspěvekNapsal: pon 17.10.2022 21:33 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 17.10.2022
Příspěvky: 32
Bydliště: Tachov, Plzeňský kraj
Mám motor Thunder Tiger GP40, ale jsem úplný začátečník ve motorech na paliva (elektro letadla lítám 2-3 roky) a chtěl bych se zeptat kde kupujete buď rovnou namíchané palivo, případně zvlášť methanol, nitromethanol a olej. Díky předem

_________________
Freewing SU35, L39, TX16S, stavba F15


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivo pro žhavicí motor
PříspěvekNapsal: úte 18.10.2022 1:43 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 9.2.2010
Příspěvky: 6883
Bydliště: Žilina, SK
Obrázky: 15
Asi bych začátečníkovi poradil ať si koupí hotové palivo Flight s 5 až 10% nitra. Míchat si palivo sám se vyplatí jen pokud ho spotřebováváš pravidelně větší množství. Jednotlive komponenty se špatně sháněji v menšich množstvích. Navíc methanol se v ČR prodavá jen na živnost a k držení a prodeji nitromethanu v čistém stavu nebo i v koncentracích vyšších než 30% je potřebná i speciálni licence, jinak bez licence je zakázán. :!:
Koupit hotove palivo lze ve většině modelářských prodejen i přes některé jejich e-šopy. Je tam ale problém se zasláním, takže se většinou požaduje osobní odběr. Kde máš nejblíže takovou prodejnu Ti nikdo neporadí dokud si neuvedeš v profilu místo svého bydliště (obec). Ale než se do nějaké prodejny rozjedeš je dobré si telefonicky ověřit, zda ho mají skladem, připadně se domluvit aby ho pro Tebe objednali.

Tak hodně zdaru. :wink:

_________________
Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivo pro žhavicí motor
PříspěvekNapsal: úte 18.10.2022 6:16 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 17.10.2022
Příspěvky: 32