Když já žiji na Slovensku a ty značky benzínů prodávaných v ČR neznám, takže v tomto asi neporadím. Každopádně vím, že na fóru se Verva doporučovala. Já osobně kupuji pro benzínové 2T motory 100 oktanový benzín a čerpačce Shell. Co se týče oleje STIHL, tak ten používám léta pro zahradní techniku (křoviňák a motorovou pilu) a spokojenost i při poměru 1:50. Ale pro menší motor 15cm3 by tam toho oleje mělo jít víc. Když budeš lítat na 1:25, nic tím nepokazíš. Tolik toho zas nenalítáš aby se Ti motor zakarbonoval. Jak říkám s olejem od Stihlu naprostá spokojenost. Jednou mi ale došel, tak jsem koupil olej v Mountfieldu (Oleomac) a na to jsem doplatil. Používal jsem ho v křoviňáku v mísení 1:40 (podle návodu od výrobce) stejně jako předtím s olejem Stihl, a ten se mi záhy zadřel. No po opravě jsem hned koupil radši znovu Stihl a zase dlouhou dobu nebyl a není žádný problém. Oleomac jsem přece jen dojezdil v mísení 1:20, ale navzdory tomu množství jsem ani po rozebrání tlumiče v něm žádný karbon nezaznamenal. Dnešní oleje pro dvoutakty jsou přece jen cosi jiné než bývaly tu staré, socialistické, minerální, M2T, které při 1:25 karbonovaly výfuky jak prase (pamatuji jaké problémy jsem míval s tím na mopedu BABETA). Modelářské motory na benzín mám dva, CRRC-42i a DLE-20RA. CRRC je velmi podobný tomu z křoviňáku a na olej Stihl jede OK. Pro DLE mám zakoupen jiný olej, ale teď si na značku nevzpomenu, podívám se doma, případně nafotím. Nicméně ten jsem zatím ani nevyzkoušel, ale byl šíleně drahý, tak snad bude kvalitní. Dvoudecka (oprava, ve skutečnosti litrovka) stála 2x tolik co litrovka od Stihlu a ani ta není zrovna levná.
A co se týče ventilu, takový se dá snadno vyrobit i svépomocí. Stačí mít kuličku vhodného průměru a trafopájku, inspirace zde:
Příloha:
Gul_ventil_do_nadrze.jpg
[ 28.54 KiB | Zobrazeno 2721 krát ]
Kulička se naklepne na konec kovové trubky, takže se vytvoří jakési sedlo, které pak dobře těsní, a ten plechový třmen se naletuje tak, aby v něm měla kulička malý zdvih, jen takový aby z něj nevypadla. Tohle se vytvoří na straně trubky co jde dovnitř nádrže.