RCmania.cz - web pro modeláře a modely
http://www.rcmania.cz/

Pružina plynu DLE111
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=8&t=86151
Stránka 1 z 1

Autor:  Celeron [ pon 13.05.2019 16:54 ]
Předmět příspěvku:  Pružina plynu DLE111

Vážení, co máte tenhle motor, řeším, co s vratnou pružinou na páce plynový klapky.
Přes siloměr potřebuje skoro půl kila tahu na přemožení. To je na jakýkoliv servo jako trvalý zatížení docela sóda. Jenže vyhodit ji vypukne problém s axiálním posuvem a vůlí hřídelky a klapky plynu, což při provozu má tendenci zatloukat nebo zadírat klapku plynu do sací ďoury bloku Walbra. Zkusil jsem ji o jeden závit uvolnit a to už je zase moc a nevrací. Prostě je moc tvrdá. Namotat jinou ze slabšího drátu? Nebo tam dát jen tlačnou na vymezení axiálu a na vracení se vykašlat? U jinejch motorů je buď o hodně slabší a nebo nebyla vůbec.

Autor:  HavelAircraft [ pon 13.05.2019 18:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pružina plynu DLE111

Roky jsem tam měl servo hs 422 a nikdy si nestěžovalo

Autor:  viita [ pon 13.05.2019 19:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pružina plynu DLE111

Já to samé , 12 kg servo, digital, nestěžuje si , nebručí a to už 5 let.

Autor:  Celeron [ pon 13.05.2019 22:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pružina plynu DLE111

Hmm, zajímavý, já mám na plynu Hitec D625MW, což je desetikilo a pokud přemáhá vratnou pružinu plynový klapky, tak žere trvale 0,5A. To určitě bude svědčit jak servozesáku, tak motoru i baterce. Nejspíš tam nemáte půlkilovou pružinu ale mnohem slabší.

Autor:  LV [ pon 13.05.2019 22:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pružina plynu DLE111

Celeron píše:
Hmm, zajímavý, já mám na plynu Hitec D625MW, což je desetikilo a pokud přemáhá vratnou pružinu plynový klapky, tak žere trvale 0,5A. To určitě bude svědčit jak servozesáku, tak motoru i baterce. Nejspíš tam nemáte půlkilovou pružinu ale mnohem slabší.

Riešiš somariny. Nikdy som pružinu zo žiadneho karburátora nevyhadzoval a nikdy mi servo neodišlo.

Autor:  Celeron [ pon 13.05.2019 22:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pružina plynu DLE111

Pokud je 3,5W tepla neustále zbytečně vypalovanýho v servu somarina, tak si to tak klidně dělej, ale sám. :wink:

Autor:  HavelAircraft [ úte 14.05.2019 4:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pružina plynu DLE111

Celeron. Já si myslím že máš hromadu volného času. :D
Nikdy mem nenapadlo řešit tyhle odběry.dal jsem tam servo a ono to hodně let lítalo.

Autor:  LV [ úte 14.05.2019 8:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pružina plynu DLE111

HavelAircraft píše:
Celeron. Já si myslím že máš hromadu volného času. :D

Asi tak. Toľko pseudo problémov ktoré on stále rieši, a to podľa všetkého nie je žiadny začiatočník, na fórach nerieši nikto. Potom nemá kedy lietať. Asi ho to nebaví.

Autor:  Celeron [ úte 14.05.2019 23:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pružina plynu DLE111

Tak jo, nebudu se tu už nikdy na nic ptát, jen budu do všeho rejt a kafrat, jako to děláte vy dva. :wink:

Autor:  HavelAircraft [ stř 15.05.2019 8:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pružina plynu DLE111

:) já jsem jen podotkl že vymýšlýš nesmysly.
S dle jsem lítal skutečně několik sezon. A asi i nějakou tu stovku hodin. Nikdy mi servo plynu neodešlo a to jsem požíval v té době nejlevnější standartní servo. Psal jsem to v prvním příspěvku.

Autor:  radi5 [ stř 15.05.2019 18:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pružina plynu DLE111

Pokud bys tu pružinu úplně vyhodil, tak vibrace pohyblivých součástí karburátoru + táhlo, které budou "na volno" způsobí možná větší odběr, než tah pružiny. Není problém vzít ampérmetr a změřit, pokud se s tím chceš zabývat.

Autor:  rodzr [ čtv 16.05.2019 7:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pružina plynu DLE111

radi5 píše:
Pokud bys tu pružinu úplně vyhodil, tak vibrace pohyblivých součástí karburátoru, které budou "na volno" způsobí možná větší odběr, než tah pružiny. Není problém vzít ampérmetr a změřit, pokud se s tím chceš zabývat.


Proboha, o jakých vibrujících součástech karburátoru hovoříš? Můžeš to přiblížit?
Pružina na benzínovém karburátoru typu Walbro je zejména z důvodu uzavření šoupátka v případě "poruchy " táhlo a dál... Rozhodně není důvodem vymezení nějaká vůle...
Jinak lítal jsem i motory bez pružinky naprosto v pohodě, ale vždy jsem měl možnost motor dálkově vypnout
Vibrace - samozřejmě na benzínu jsou - a to nemalé. Ale vždy vibruje to, co má možnost, většinou nějakou vůli, nevyváženost...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/