Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MVVS 1,5D- výfuk
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 1:36 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2008
Příspěvky: 3004
Bydliště: Bohumileč 15
Obrázky: 0
Na samem pocatku jsem napsal: Bazant predevsim nema dostatecnou plochu kridla, aby s nim slo smysluplne letat zakladni akrobacii na lankach. ... v prekladu to znamena, ze neni moc rozumne , aby zacinajici pilotni adept se ucil letat s modelem, ktery ma z duvodu nevhodne koncepece problem, udrzet se sam ve vzduchu.

Je k neuvereni,ze po tolika letech praxe nedokazu zrozumitelne a polopate vysvetlit zakladni postulat upoutaneho letu. 8O

Typek nebo devcica, co se poprve drzi heftu, maj dost problemu sami se sebou a ne, aby jeste hlidali a resili , co dela model. Ten musi byt schopen vzletnout, stabilne letet a pristat sam, bez zasahu pilota ( pantograf a primerena rychlost to zaridi) .

Nejlepe vyse popsane zvladaj dospele F2B akrobaty (cca 30g/dm2) a nejhur cvicne ucka tradicneho pojeti ( 60 -100g/dm2) .... overeno mnohokrat na lidech, co o pilotazi o pilotazi letadla nemaj absolutne sajn, nebo na pilotech skutecnych letadel ci RC modelu.

Pozn. ... vzlet, vodorovny let a pristani jsou mj. zakladni bodovane prvky FAI sestavy F2B. A prave s temi ma Bazant a podobne stroje obrovsky poblem, podobne jako ta moje Z43. Bohuzel ,....plosne zatizeni z tohoto uhlu pohledu je rozhodujici. :wink:

veka1


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MVVS 1,5D- výfuk
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 6:27 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2007
Příspěvky: 5673
Bydliště: Praha 8, ČR
Obrázky: 8
Petře, já to chápu, rozumím psanému. Rozumím, že to není ideální model, třeba zrovna na výuku akrobacie. Ale pochop zase ty, že v začátcích ti kluci nekoukají, jaké to má výkony. Jim stačí, že to letí a je to jednoduché, dá se to postavit za rozumnou dobu, vidím to na kroužku. V další fázi jejich modelářského života se můžeme bavit už o větším, složitějším a výkonnějším modelu. Ten tvůj model vypadá jednoduše, ale nedostal se za dveře tvé dílny (obrazně řečeno).
Zaregistroval jsem, už dávno, že upoutanci mívají poměrně větší křídla. Konstrukce má odlišnosti od RC modelů.

_________________
Hitec Aurora 9X


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: MVVS 1,5D- výfuk
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 10:13 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 9.2.2010
Příspěvky: 4731
Bydliště: Žilina SR
Ale Petr (Veka1) má na mysli to, že s lepším a hlavně lehčím modelem se učí mnohem snadněji než s "cihlou" která kvůli malé ploše sotva letí. :o S RC taky nebudeš začínat s polomaketou warbirdu s plošným zatížením 80g/dm2. :roll:
A to že Petrovy konstrukce se nerozšířily a tenhle Farův "výtvor" ano, má spoustu jiných důvodů než by byla jeho výrazná kvalita. :( Prostě jmeno Fara byla svého času marketingová značka :P a redakce Modeláře mu tehdy otiskla prakticky každý plánek, co namaloval. Petr ani mnozí jiní takové štěstí neměli. :(
To však není ojedinělá záležitost, že se nakonec neprosadí to nejlepší, ale to, co je lépe prezentováno. Například v oblasti PC bylo mnoho lepších operačních systémů než byl na koleně zbouchaný MS DOS a následně MS Windows. Uvedu třeba DR DOS, nebo OS/2 Warp, které byly mnohem propracovanější, spolehlivější a robustnejší a v předstihu nabízely funkce, které Microsoft následně jen pomalu a ztěží do svých OS doplňoval (přitom ty nápady doslova kradl). Nakonec i samotná myšlenka Woken byla defacto ukradena od Apple (to pominu, že v Apple nápad s okny taky nevymysleli, ale legálně koupili od Xeroxu, který je považoval za neperspektivní). Za vším úspěchem a dominancí Microsoftu nestojí vyšší kvalita jejich programátorů, ale promyšlenější obchodní a právní politika Bila Gatese a spol a taky hodně štěstí, které měli. Štěstí si ale vybírá jen ty připravené a Bil Gates na to chytit ho za pačesy připraven rozhodně byl.
V konečném účtu na to vítězství průměrnosti dopláceli a stále doplácí uživatele, kteří se prostě musí podřídit monopolu, který se takto vytvořil.
Stejně tak sme všichni stavěli podle Farových plánků, protože sme taky moc jiného na výběr neměli (taky to byl určitý monopol).
Tím nechci nijak zpochybňovat zásluhy pana Jaroslava Fary, nesporně se významně zasloužil o rozvoj modelářství v ČSSR a mnoho jeho konstrukcí bylo opravdu vynikajících. Ale byly i horší, nebo dokonce i špatné, mezi které patřil i ten Bažant. I když chápu, že ho kreslil podle určitého konkrétního zadání a s nejlepším vědomím. Prostě ne všechno se pokaždé úplně povede, to se stává i v mnohem nákladnějších projektech (třeba existovala spousta nepovedených konstrukcí velkých letadel, kde byly doslova "do luftu" vyhozeny miliardy a k výrobě nakonec nedošlo). Ale pokrok je takový, jsou výhry i omyly, ale nakonec to postupuje dopředu. :wink:

_________________
Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MVVS 1,5D- výfuk
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 10:21 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2008
Příspěvky: 3004
Bydliště: Bohumileč 15
Obrázky: 0
Pavle poc se furt soustredujes na nejake vykony, ze to kluci nepotrebuji a kdesi cosi. Nic z toho neni dulezite.

Podstatne je, ze skolni ucko musi letet samo ( prakticky stejne jako litaji volnasky), dostatecne tahnout do lana a nesmi to byt omotorovana cihla.


Pak pilotni zak neresi, kam s rukou a nedostava letadlo do kritickych letovych situaci. Pokud nekvedla rukou jako s vareckou ,takova poletucha vzletne , poleti i pristane sama, prakticky bez aktivniho rizeni.

Nesmi se po zastaveni ci snizeni otacek motoru sesypat na drahu.Musi byt schopna uletet minimalne jeden a vice okruhu se zastavenym motorem z metrove vysky.

Toto dovede jenom model proporcne spravne navrzeny , s plosnym zatizenim kolem 25-30g/dm . O tom to cele je. Jak se jmenuje, nebo jak vypada je absolutne nepodstane.
Z meho pohledu je absurdni a kontraproduktivni ucit letat decka s modely bez dostatecne plochy kridel , ktere se ve vzduchu udrzi pouze na zaklade odstredive sily. Povazuji to za zpatecnicky pristup. To si klidne muzou na provazek privazat vetsi maticku a krouzit s ni kolem hlavy ....vysledek bude stejny. 8)

Vidim, ze pedagog se mne nebude ...nejsem schopen presvedcive prodat podstatu problemu. Zaci si vsimaji a resi vsechno jine, jen jadro pudla je nezajima. :?

veka1


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: MVVS 1,5D- výfuk
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 10:36 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2008
Příspěvky: 3004
Bydliště: Bohumileč 15
Obrázky: 0
Za etalon rozumne navrzeneho skolniho upoutance povazuji napr. tento model ... naucil zakladum uckarske pilotaze (tj. ne tocit se kolem dokola... to umi kde kdo) velky pocet mne znamych pilotu .

Příloha:
4trnka_u.jpg
4trnka_u.jpg [ 114.2 KiB | Zobrazeno 287 krát ]

Příloha:
trener trnka _005_u.jpg
trener trnka _005_u.jpg [ 176.39 KiB | Zobrazeno 287 krát ]

Příloha:
trener trnka _006_u.jpg
trener trnka _006_u.jpg [ 158.86 KiB | Zobrazeno 287 krát ]

Příloha:
trener trnka _011_u.jpg
trener trnka _011_u.jpg [ 166.22 KiB | Zobrazeno 287 krát ]


veka1


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: MVVS 1,5D- výfuk
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 10:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2007
Příspěvky: 5673
Bydliště: Praha 8, ČR
Obrázky: 8
Souhlasím, že Fara kreslil jak o závod, aspoň v kategoriích malých a menších modelů. Jasně, že kreslili i jiní, jen se to z nějakého důvodu nedostalo daleko za práh jejich dílny. O důvodech,, proč se tak stalo, nemá smysl spekulovat. Na rovinu s kamarádem jsme si postavili jednoduché modely, já Bažanta, on něco podle plánku z ABC (prkno trup, druhé křídlo, třetí výškovka a ze zbytku SOP). Oba modely hrnuly vzduch (ten jeho víc :lol: ). V té době jsme byli šťastní, že to letí, že to v luftě udržíme a že to případně udělá i nějaký lopas, nebo podrobnou vylomeninu. Ten jeho model tohle ani pořádně nedokázal.
Souhlasím, že na učení bude lepší školní model (s vhodnou konstrukcí a letovými vlastnostmi), než stíhačka. Proto jsem pro kluky také jako první motorák volil odpovídající předlohu (Q Tee, viz jiné příspěvky v jiných vláknech). Vím, že oba máte zkušenosti a znalosti a ctím to. Některé věci vidím třeba trochu jinak a proto se tu "hádáme", ale to je dobře, výměna názorů.
Možná je můj pohled na některé věci ovlivněn právě tím, že jsem byl samouk a neměl jsem srovnání. Ne všechno se dalo z dostupné literatury vyčíst (v podstatě jen Modelář), internet nebyl. Bažant byl tehdy pro nás dostupný, levný, jednoduchý a létal. Možná bych v kroužku získal jiný náhled.
P.S. Prostuduju tvoje přílohy.

_________________
Hitec Aurora 9X


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: MVVS 1,5D- výfuk
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 11:13 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2008
Příspěvky: 3004
Bydliště: Bohumileč 15
Obrázky: 0
Protoze se mne vsak vyse uvedeny model zdal pro zacatecniky zbytecne slozity a neskladny , kolem roku 2001 jsem se pokusil navrhnout cvicaka dle svych predstav . Vyrobil a prodal jsem jich nekolik desitek, nez me to preslo a pocal jsem se zivit laminovanim.

Prototyp mel kridlo z EPS potazene hnedou paskou

Příloha:
minimerlin _002_u.jpg
minimerlin _002_u.jpg [ 249.95 KiB | Zobrazeno 287 krát ]


Příloha:
Minimerlin 1 výkres_vodoznak.jpg
Minimerlin 1 výkres_vodoznak.jpg [ 139.56 KiB | Zobrazeno 287 krát ]


Pak jsem upravil konstrukci - folii potazene kridlo, uchycene gumou melo zebra s rovnou zadni casti , navlecene na uhlikovou trubku a nabezku tvorila bukova kulatina pr. 4mm. Dily trupu a ocasnich ploch mohli byt dodany i vakuove olaminovane s hotovou povrchovou upravou. . Cilem byla snadna stavba , nizka hmotnost dobre letove i provozni vlastnosti , moznost dodatecne montaze klapek .... vse splneno beze zbytku.

Příloha:
cvičné modely MINIMERLIN  1,2,3_vodoznak.jpg
cvičné modely MINIMERLIN 1,2,3_vodoznak.jpg [ 101.79 KiB | Zobrazeno 287 krát ]


Posledni fotka ...muj uplne prvni pokus navrhnout ero pro komerci, bylo ucku pro Modelu Brezinka ( 1996) .... kdyby nezanikla , objevilo by se i na pultech prodejen.
To letadlo opravdu letalo jako volnasek, privazany na draty.Pravdou je ze na zadech se stroj moc privetive nechoval (dan za kridlo,co melo polosymetricke zebra ze seriove vyrabeneho vetrone Fit), ale facinovalo me,ze neslo pretahnout a nesypalo se na hlavu ani pri o velice hrubem kvedlani rukou , coz byva u zacatecniku bezny jev.

Příloha:
u_prototyp _modela_brezinka.jpg
u_prototyp _modela_brezinka.jpg [ 448.48 KiB | Zobrazeno 287 krát ]


veka1


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: MVVS 1,5D- výfuk
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 11:57 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 9.2.2010
Příspěvky: 4731
Bydliště: Žilina SR
Peter, ďakujem za odkaz :mrgreen: staršieho čísla Modeláře 8/75 (inak v 7/65 je začiatok článku) na plánik trénera od pana Trnku. Všetky tie čísla mám, ale kto by to v nich hľadal. Taktiež za inšpiratívne fotky Tvojich konštrukcií. Normálne ma to motivovalo, že si tú väčšiu verziu na 3,5ku postavím. :wink:
Inak ja som si už dávno zhruba nakreslil niečo podobné, ani v rozmeroch sa príliš nelíšim, tak zrejme z toho vznikne kompilát mojho návrhu a toho Trnkovho z Modelára. Asi tam zmením profil a použijem niečo na spôsob E475, presne kvôli tej rovnej odtokovaej časti, čo sa bude istotne ľahšie stavať. Alebo použijem oblejší profil, ale s klapkou s hrubou odtokovkou podľa Igora Burgera.
Motory, ktoré u mňa pripadajú v úvahu sú 2ks MVVS 3,5 (jedna s čiernym, jedna s ABC výbrusom), či staršia Tono 3,5 - všetky sú ale RC, takže by som musel upraviť karburátor (to je ale pre mňa maličkosť, zvlášť keď som práve kúpil nový sústruh). A tiež mám 2ks motorov - upravené ruské Komety o objeme 5cm3. Tam som odstránil vibrácie vyvážením kľukovky, po tej úprave bežia veľmi dobre a spoľahlivo. Na svoj objem sú veľmi ľahké, len 225g, tada asi ako TONO alebo MVVS 3,5. Však nakoniec ta Kometa vznikla ak klon SuperTigre .25cui (čo je 4,1cm3), ktorú ale rusi "prevŕtali" na 5ku. Špeciálne motory pre upútance kupovať nemienim. Možno sa raz dám na elektriku, potom áno. Ale pre mňa ten spaľovací motor má zásadný význam. Bez neho by sa mi to nerátalo. :P

_________________
Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MVVS 1,5D- výfuk
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 12:50 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2008
Příspěvky: 3004
Bydliště: Bohumileč 15
Obrázky: 0
Na tom Trnkovom lietadle proporcne nic nemen ... ani profil.Kd sa lepsie pozries mam ho pouzity na vsetkych ukazovanych cvicnych modeloch. Leti dobre a dobre sa stava.

Tu je viac fotiek a nejake rozpravky:

http://veka1.rajce.idnes.cz/Trener_-_sk ... _V.Trnky./
http://veka1.rajce.idnes.cz/Minimerlin_ ... ny_model./

Trener Trnka , alebo i Trener Sazbo su dobre cvicne stroje na 2,5ccm motory.

Ale kludne mozes zmastit Igorovu Tini .. ma sice lepsi profil, ale stavba uz nebude tak trivialna ako u Trnkovo Trenera :) .

Akuratne proporcie, jednoduchost stavby a perfektne letove vlastnosti povazujem u toho historickeho lietadla z Liberca za velke plus ! 8)

V Kosiciach ( cca 1982) sme postavili dva kusy na 3,5ccm motor. Ale pretoze som ho este nemal , bez problemov som lietal s trosku viac vyosenou MVVS 2,5ccm na 17m lanach.

Este niekolko skenov Sabo trenera.... podla mna to bol najelegantnejsi dostickovy cvicny akrobat na 2,5cc motor Ceskoslovensku.

Příloha:
trener _sabo _001.jpg
trener _sabo _001.jpg [ 175 KiB | Zobrazeno 270 krát ]

Příloha:
trener _sabo _002.jpg
trener _sabo _002.jpg [ 204.22 KiB | Zobrazeno 270 krát ]

Příloha:
trener _sabo _003.jpg
trener _sabo _003.jpg [ 62.4 KiB | Zobrazeno 270 krát ]

Příloha:
trener _sabo _004.jpg
trener _sabo _004.jpg [ 68.37 KiB | Zobrazeno 270 krát ]


veka1


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: MVVS 1,5D- výfuk
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 13:24 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 9.2.2010
Příspěvky: 4731
Bydliště: Žilina SR
Modelář 10/72, našiel som vo svojom archíve. Áno, je krásne ladných tvarov. 8)
Ale stavebne je trochu zložitejší. :roll: Možno postavím i ten, mierne zväčšený na tú moju upravenú 7cm3 Radugu, až nebudem U-čka rozbíjať. :wink:
To vieš, lietam zriedka a z akrobacie nanajvýš súvrat (aj ten nie celkom nad hlavu) a premet. Lety na chrbte s RC akrobatom hocikedy a v pohode, ale na U-čku mám z nich strašný strach. Raz som rozbil presne takého krásneho oblého 2,5-kového celkom novo postaveného akrobata (aj ohol kľuku MVVS 2,5D7 o asfalt) a odvtedy to akosi neviem prekonať a na chrbát som sa viac neodvážil. To predsa vieš, že na rozdiel od RC, kde je Ti celá obloha k dispozícii, U-čka lietaju vo veľmi malom priestore, pritom rýchlosti ich letu sú s 3D RC akrobatmi porovnateľné. Takže vyžadujú extrémne rýchle reakcie. No a v 57 rokoch je už asi neskoro toto doháňať. :roll:
Trnkov Tréner je síce taký hranatejší, ale stavebne omnoho jednoduchší. Ak si vyrežem diely laserom, tak ho dokážem postaviť za 2 dni a môžem si ich postaviť hneď 3 naraz aby bolo s čím trieskať. :lol:

_________________
Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MVVS 1,5D- výfuk
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 13:27 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2008
Příspěvky: 3004
Bydliště: Bohumileč 15
Obrázky: 0
par inspiracnich fotek soucasnych cizich cvicnych U letadel .

Příloha:
skolni elektro u_01.jpg
skolni elektro u_01.jpg [ 174.99 KiB | Zobrazeno 260 krát ]


Příloha:
skolni elektro u_02.jpg
skolni elektro u_02.jpg [ 78.69 KiB | Zobrazeno 260 krát ]


Příloha:
skolni motorak _02.jpg
skolni motorak _02.jpg [ 166.12 KiB | Zobrazeno 260 krát ]


Přílohy:
skolni motorak u _01.jpg
skolni motorak u _01.jpg [ 91.72 KiB | Zobrazeno 260 krát ]
Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: MVVS 1,5D- výfuk
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 13:38 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 9.2.2010
Příspěvky: 4731
Bydliště: Žilina SR
Povedz mi, aky má zmysel primontovanie nádrže k trupu leteckou gumou? 8O (ten 3. fialový model)

_________________
Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MVVS 1,5D- výfuk
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 14:40 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2008
Příspěvky: 3004
Bydliště: Bohumileč 15
Obrázky: 0
VTjr píše:
Povedz mi, aky má zmysel primontovanie nádrže k trupu leteckou gumou? 8O (ten 3. fialový model)

Neviem, na ucku som to nikdy nevyskusal a ani sa nechystam ( bal by som sa ze ju stratim ... mastna guma sa chova divne) .Ale v Amerike a Anglicku,Australii to robia uz roky. Navyse Ringmaster je historik ...

Pozn . mal som i ja poletuchu,kde bola plastova nadrzka z infuzie priviazana k trupu gumou,ale to bol volny model C1 (r. 1971). Ten mi skoro kazdy druhy start zmizol z dohladu a nasledoval tyzden hladania,.... ale vzdy som ho nasiel. :)

Příloha:
taifun hobby a c1_002.jpg
taifun hobby a c1_002.jpg [ 56.52 KiB | Zobrazeno 240 krát ]

Příloha:
taifun hobby a c1_001.jpg
taifun hobby a c1_001.jpg [ 43.65 KiB | Zobrazeno 240 krát ]


veka1


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: MVVS 1,5D- výfuk
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 14:56 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 9.2.2010
Příspěvky: 4731
Bydliště: Žilina SR
To Tvoje krásne kostolné oblečenie s vyboxovanými topánkami (ako z Pelíškov) sa mi ani nehodí k tomu modelu. :lol: :lol: :lol:

_________________
Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MVVS 1,5D- výfuk
PříspěvekNapsal: čtv 14.06.2018 14:59 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 9.2.2010
Příspěvky: 4731
Bydliště: Žilina SR
veka1 píše:
... bal by som sa ze ju stratim ... mastna guma sa chova divne
veka1

Veď toto aj mne hneď napadlo 8O

I keď priznám sa, že ani matičky nie sú vždy zárukou. :o
Stalo sa mi raz, že som na pätky motora síce dal kontramatky, ale na pätky nádrž už nie, podcenil som prenos vibrácií cez trup, myslel si, že na nej sa matky nepovolia. :oops:
A tak som potom pristával s nádržou blembajúcej sa na hadičke (našťastie už skoro prázdnou, inak by uletela). :lol:
A ešte 2. raz sa mi zase stalo, že nádrž síce už bola riadne priskrutkovaná, aj s kontrami, ale odtrhla sa od plechových pätiek na ktoré bola priletovaná. :lol:
V oboch prípadoch by asi ta guma pomohla, možno to naozaj má niečo do seba? :roll:

_________________
Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)


Naposledy upravil VTjr dne čtv 14.06.2018 15:24, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz