Sagitte62,
pokusim odpovedat na vsetko co je vyssie...
suhlas, metody typu "pan Kolman" uz davno nefunguju, mam pociz ze sucasne konstrukcie
su robene tak, ze krivku/priamku grafu jej sklon riadi HS ihla a LS ihla posuva tuto charakteristiku vo vertikalnom smere hore/dole, cize LS ihla riadi bohatost zmesi v celom
rozsahu a HS ihla max otacky pricom sa navzajom ovplyvnuju len minimalne, teda, nie je pravda ze "iba" HS riadi zmes pre max otacky, nastavenie je teraz jednoduchsie, treba zacat s LS na spodnych otackach az do strednych, potom sa pokusi vyjst na max a nastavit HS a je hotovo, netreba opakovat cyklus (!) , lepsie to nebude
potom v modeli, nos dole a nos lietadla hore, podla toho ci ho zalieva alebo s nosom hore nema palivo doladit LS ihlu
info: cez vikend sme lietali v Castej (bude video na rcportal.sk od organizatorov)
model EPP s ASP budil patricnu pozornost
a lietalo to vcelku vyborne, vietor bol velmi silny
rukav nafuknuty v horizontalnej polohe
myslim si, ze ten tah 1600g mame, z hrbatej travy v Castej to bez problemov startovalo
lietadlo ma teraz bez paliva asi 1090g, ma odlietane 6x 7 minut
kazdy dalsi let je lepsi a lepsi, asi ako sa zabieha motor, otacky mame najviac asi 13500, mozno este pojdu hore
skusim dat vrtulu namiesto 8x4 vacsiu 9x4, moj pilot to ma malo adrenalinove
ako som uz pisal, tu volnobeznu mam teraz asi 2 zavity vo vnutri, mas pravdu, na volnobeh to bolo prechlastane
palivo 12% nitro, 18% synteticky + 6% ricin, sviecka OS8, nie je mozne ho zhasnut, iba na zemi po privreti hadicky na cca 6 sekund, ale nechce a nechce zdochnut, asi uz ma dusu
DAF-e, hej, ta cislica v nicku je rok narodenia, ty dedku!
a nasiel som video bez osob tak som ho uploadol
https://youtu.be/CYs9L5Xf6mc(a to mam nadrz na asi 25cm hadickach od motora, tak to vyslo
edit: este som vystrihol start vo velmi silnom vetre
https://youtu.be/gBenkjReFRs
Naposledy upravil
sky59 dne pon 07.05.2018 12:58, celkově upraveno 1