Je to dobrý motor. Na svoji třídu výrazně lehčí, právě díky tomu kluznému ložisku. Co bylo ceněno zejména v upoutaných akrobatech kategorie F2B.
Poloha pístu se dá poznat podle víc učmouděné strany, která je na straně výfukového okna.
Dále někdy podle polohy spodních výřezů pro lepší průchodnost bočních přefukových kanálů (nemají je všechny motory, ale bývají trochu excentricky, takže správná poloha je, když v horní úvrati nedochází k dekompresi klikového prostoru přes výfukové okno).
A pokud nevyndával ojnici z pístu, tak se to dá poznat i podle té ojnice, jejího spodního oka, které mívá z přední strany (směrující ke klikovce) větší sražení vnitřní hrany bronzového pouzdra, nebo je na tom sražení aspoň vidět opotřebení, naopak na zadní straně oka se občas stává, že ojnice dře o zadní víko skříně a to lze taky zkušeným okem poznat.
Ale pokud je komprese motoru dobrá a motor ABC nebo spíš ABN nebyl příliš běhán, píst není moc ze stran zakarbonovaný, tak si myeslím, že ani případné otočení pístu naopak nemusí být žádná tragedie.
Jinak si myslím, že rady motor nerozebírat jsou už pasé, když už napsal, že ho rozebral.