No nejspíš mu někdo řekl že po nitru se musí motor propláchnout aby nerezatěl. A on si to vyložil že místo pouhýho prolití ho musí proběhnout. Však tam flíčky rezi jsou vidět a zadní ložisko má nejspíš taky přirezlý. Když pořádně koukneš, tak se klec s kuličkama točí malinko jinak než protizávaží, vypadá to, že jak není ložisko zcela volný protáčí se malej průměr na klikovce. Je to naprostá blbost, před uložením motoru ho stačí prolejt desítkou stříkačkou přes sání petrákem, Konkorem a nebo WDčkem, párkrát protočit za hřídel v normální poloze a poloze hlavou dolů, pak naklonit výfukem dolů a při tom přebytek vylejt výfukem.
Celeron píše: Když pořádně koukneš, tak se klec s kuličkama točí malinko jinak než protizávaží, vypadá to, že jak není ložisko zcela volný protáčí se malej průměr na klikovce.
Není to náhodou tím, že se kuličky odvalují mezi kroužky ložiska i s klecí a ta má tedy menší otáčky, než středový kroužek? Funguje to vlastně stejně jako planetová převodovka a myslím, že se to tak i kdysi používalo.
Koukni kolem 4 minuty, když začne točit klikou na opačnou stranu tak se chvilku ložisko nehejbe. Podle mě se protáčí na klikovce. A ty rezatý fleky zajisté vidíš, nebo ne?
Ono to nemusí znamenat protáčení kroužku ložiska, ale taky může být v ložisku větší vůke, a pak se kuličky neodvalují, ale jen posouvají. Z toho videa to asi nejde věrohodně posoudit.