|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
f4u
|
Napsal: sob 04.11.2017 17:27 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Ahoj, mám žhavíka 4T ASP 8,5ccm, klasickou anglickou nádrž 170ml a plnící ventil na boku trupu. Motor mám hlavou šikmo dolů, prostě tak aby výfuk byl pod trupem. Při tankování mi výfukem vyteče hafo paliva na zem, je mi jasný že někudy ten přetlak musí odejít ale proč to jde i s palivem. Pokud zaškrtím hadičku tlakování nádrž se nafukuje a začne to chcát karbcem. Je pravda že nádrž jsem musel dát do letadla naležato, takže jsem musel krapet zkrátit ty zahnutý mosazný trubičky. Neexistuje nějaké řešení?
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
f4u
|
Napsal: sob 04.11.2017 18:34 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Aby tady nedošlo k nějakému nepochopení, ono to palivo začne vytékat hned po zahájení tankování! Kdyby to bylo jen na konci kdy je nádrž plná, tak bych se neptal.
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
HavelAircraft
|
Napsal: sob 04.11.2017 18:45 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 14.11.2013 Příspěvky: 1386 Bydliště: Chocerady
|
Plníci trubičku v mádrži otoč směrem dolu a tlakovací nech nahoru.
_________________ www.havelaircraft.cz info@havelaircraft.cz Facebook- Havelaircraft
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: sob 04.11.2017 18:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Kolik ti jde do nádrže trubek? Máš konec tlakovací trubky otočený do nejvyššího bodu nádrže? Připadá mi to jako by si měl prohozené hadičky mezi plnicí a tlakovací trubkou (u třítrubkového provedení). U třítrubkového provedení mám plnicí uhnutou ke dnu (slouží i pro vyčerpání), tlakovací do nejvyššího bodu a na třetí je bimbátko. Pak nemůže z tlakovací téct palivo, dokud není nádrž plná.
Edit: Při nasazování průchodky do nádrže je potřeba tu tlakovací a plnicí otočit stejným směrem, aby se to dalo nasadit do nádrže, ale po nasazení trubky nastavím podle popisu výše.
Edit2: Ty trubičky jsi vůbec nemusel zkracovat a moh si je jen vytočit šikmo (úhlopříčně) v nádrži, takže plnicí by směřovala třeba do levého dolního rohu a tlakovací do pravého horního. Jde jen o to, aby tlakovací byla co nejvýš a přímo na ní nechrčelo palivo při plnění.
|
|
Nahoru |
|
|
f4u
|
Napsal: sob 04.11.2017 21:09 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Otočil jsem tankovací trubičku dolu a už je to OK. Děkuji
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: ned 05.11.2017 19:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
A víš, proč ti to teklo, když jsi měl obě nahoru určitě blízko u sebe? Protože se palivo rozstřikovalo o stěnu nádrže a přetlak vzduchu v nádrži část rozstřikovanýho paliva strhával do odvzdušňovací trubky. Taky se mi to kdysi stalo, jenže já měl tu nádrž pájenou, takže trubka jen tak otočit nešla. Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|