Autor |
Zpráva |
aja
|
Napsal: ned 22.10.2017 19:03 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 8.3.2007 Příspěvky: 248 Bydliště: Blansko
|
Tak jsem po delší době poskládal do nového éra výbavu z mého pohřbeného Jaka. Už starší motor DA-50R jsem měl rozdělaný, vyčištěný, mám fungl nové zápalko Falkon. Motor se chová podivně, pokusím se popsat: Nastartuje perfektně, po lehkém zahřátí na půl plynu jde krásně za plynem, volnoběh dobrý, jehly nastavené myslím taky správně. Asi tak po minutě na plném plynu motor sám sníží otáčky, když mu hned přidám tryskou bohatost, otáčky zase paráda. Tak to ale vydrží tak půl minuty a zase otáčky klesnou, zase malinko otevřu jehlu a motor zase jede chvilku naplno. Tak se to opakuje asi čtyřikrát, až je jehla už skoro vyšroubovaná. Pak otáčky postupně klesají až se motor zastaví. Motor je teda docela horký. Když v průběhu testu snížím cca. na půl plynu, tak se ty nižší otáčky drží. Karburátor je dvakrát vyčištěný, zkoušel jsem i více oleje do benzínu, ale nic nezabírá. Otáčky při plném plynu jsem sice neměřil, ale s vrtulí 23x8 by měl být motor v pohodě. Máte někdo typ, kde hledat zakopaného psa?
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
f4u
|
Napsal: ned 22.10.2017 20:06 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
A kdy si míchal benzín s olejem? Nemáš to starý?
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
aja
|
Napsal: ned 22.10.2017 21:14 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 8.3.2007 Příspěvky: 248 Bydliště: Blansko
|
Benzín mám namíchaný asi měsíc, tak to by snad mohlo být v pohodě. Teď jsem byl zkontrolovat odvzdušnění, a je v pořádku.
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: ned 22.10.2017 21:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Tak bych ještě kontroloval těsnost sešroubování karteru, přívodu podtlaku do pumpičky, ventilky v pumpičce, hadice přívodu benzínu, včetně bimbátka. Jinak mě nic dalšího nenapadá. Očividně je to ale někde v dodávce paliva.
|
|
Nahoru |
|
|
aja
|
Napsal: ned 22.10.2017 21:38 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 8.3.2007 Příspěvky: 248 Bydliště: Blansko
|
Trošku zaráží fakt, že cca. první minutku to na plný otáčky udrží. To je ralativně dost dlouho na chybu v přívodu paliva. Spíš si říkám, že by to mohlo být něco související s větším zahřátím motoru, ale nevím co.
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: ned 22.10.2017 21:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
A co to sešroubování karteru a válce? Nemohlo by být prdlé těsnění? To by se mohlo víc projevit až po ohřátí motoru.
|
|
Nahoru |
|
|
aja
|
Napsal: ned 22.10.2017 21:53 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 8.3.2007 Příspěvky: 248 Bydliště: Blansko
|
Při skládání jsem si ničeho nevšmnul. Stejně ale asi nezbude, než motor znovu rozdělat. Ještě jednou prohlídnu kartr, jestli někde není něco prasklé, motor je totiž z letounu po totálce...
|
|
Nahoru |
|
|
SKAY
|
Napsal: ned 22.10.2017 22:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.12.2003 Příspěvky: 910 Bydliště: stud. zbys.
|
staci nejaka mikroprasklina a po zahratito dela bordel nemas kontrastni sprej *svarovani
|
|
Nahoru |
|
|
aja
|
Napsal: ned 22.10.2017 22:25 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 8.3.2007 Příspěvky: 248 Bydliště: Blansko
|
Kontrastní spray? Myslíš udělat penetrační test... No to bych udělat mohl.
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: ned 22.10.2017 22:53 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
95% karbec, 3% zápalko, 2% něco jinýho. Nemáš jinej na change? Nedals jinak mezivložku mezi motor a karbec? Je tam správně a těsní tlakovací kanálek z karteru do pumpy v karbecu? A jak má DA50 sací ventil? Šoupátko nebo kačeří zobák? Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
saro.j
|
Napsal: pon 23.10.2017 8:47 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 3.11.2015 Příspěvky: 58 Bydliště: Brezová pod Bradlom SK
|
A čo sviečka? S DA-50R som mal problém, keď kolísanli otáčky, len raz. Postačilo vymeniť sviečku. Meranie izolačného stavu potvrdilo chybnú sviečku.
|
|
Nahoru |
|
|
sidi
|
Napsal: úte 24.10.2017 6:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.1.2010 Příspěvky: 511
|
Podle mě to bude určitě svičkou.
|
|
Nahoru |
|
|
blesk
|
Napsal: úte 24.10.2017 9:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.11.2005 Příspěvky: 7132 Bydliště: Vsetín
|
Podle chování mi to přijde skoro jako by se to zadíralo....
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: úte 24.10.2017 15:01 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Jak se ohriva, tak se ochuzuje. Proto pomaha to obohacovani oteviranim jehly. Ochuzuje se proto, ze si nekde prisava vzduch. Netesnost, prasklina atd. Svicka by tohle nedelala.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz [Bot] a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|