Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MVVS 6,5 vyměnit karburátor?
PříspěvekNapsal: stř 05.01.2011 14:40 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2009
Příspěvky: 379
Bydliště: Velatice
Mám doma tenhle motor s kroužkem.
Běhal docela dobře před 20 rokama, teď jsem jej znovu startoval a na maximum jede jak pila, ale ty přechody z minima na max nějak nejdou vyladit. Palivo mam teď 80/20.
Napadlo mne vyměnit karburátor, prý jsou teď trošku jiné.
Dosáhnu jeho výměnou spolehlivých pořechodů??? :?:
Má to smysl, nebo radši koupit rovnou celej novej motor např O.S. :?:


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 05.01.2011 14:53 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 21.11.2008
Příspěvky: 222
Bydliště: Praha
Zkoušel jsi jinou svíčku?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 05.01.2011 15:37 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2009
Příspěvky: 379
Bydliště: Velatice
svíčky jsem zkoušel 2 co mám doma, už nevím označení, stejné nebyly, žádná změna

a na lepší přechody by měla být teplejší nebo studenější?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 05.01.2011 16:14 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 21.11.2008
Příspěvky: 222
Bydliště: Praha
A změní se něco, pokud necháš připojené žhavení? Mám tenhle motor od roku 1983 a s karburátorem problém není. Pokud si po delším skladování motor pořádně propláchnul a není v tryskách zaschlý ricin, není důvod, aby karburátor změnil své vlastnosti (když před dvaceti lety chodil). Ještě by to mohlo být v palivu - před 20 lety jsme používali zpravidla jen ricin, teď se používají i syntetické oleje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 05.01.2011 17:46 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2010
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha-Liberec-Stará Paka-Vrchlabí
Mám stejný motor , stejné léta a řešil jsem totéž a stačí jen koupit nový typ jehel za pár desetikorun ! :D v Praze je mají tutaj - http://www.modelar-vanouch.cz/ :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 05.01.2011 18:00 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28.3.2010
Příspěvky: 52
Bydliště: Chlumec n. C.
Po výměně trysky a volnoběžné jehly za nový typ je to úplně něco jiného,přechody i volnoběh jsou pak perfektní. Z.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 05.01.2011 18:11 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2010
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha-Liberec-Stará Paka-Vrchlabí
Tehle krámeček a p.Váňouch mě nadchl moc, ceny skoro stejné jak na webových prodejnách , budu se snažit chodit jen tam ...

Měl spoustu jiných věcí co jinde vůbec neměli, nechtěli ani závazně obědnat a i s tím starým karburátorem na MVVS mi neskutečně poradil, nemusím měnit celý karburátor ale jen dvě trysky a držák do starého karbecu za cca 149+75+85kč nebo celý nový karbec za 476kč , který všude jinde stojí 650-750kč tak prostě nenutí poradí i za cenu že nevydělá !!!

To hodnotím natolik že už jen k němu !!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 05.01.2011 22:25 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.12.2007
Příspěvky: 779
Bydliště: nerad
Novej karbec se stopro vyplatí, je to pár korun a máš vše 100%.
Tu samou dvaceti letou 6,5ku jsem takhle zprovoznil a spokojenost maximální..

_________________
http://jakovlev.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 05.01.2011 23:55 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2010
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha-Liberec-Stará Paka-Vrchlabí
hoblik > není právě třeba měnit celý karbec , problém přechodů dělají ty jehly a ne difuzer ... :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 06.01.2011 9:20 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2009
Příspěvky: 379
Bydliště: Velatice
kluci dííííky, paráda.
Tak jsem si to nějak představoval, vyměním jehly a uvidíme jak to poběží.

Akorát jsem si na tu elektriku fakt už zvykl :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 06.01.2011 21:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.11.2006
Příspěvky: 2105
Bydliště: Ďáblice
Obrázky: 8
Někde byl dokonce návod, jak upravit ty staré jehly. Pamatuji se, že jsem vyřezával drážku do trubky hlavní jehly zbroušeným listem pilky na kov. Kde jsem ten návod našel si však již nepamatuji.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 06.01.2011 22:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 10507
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Je to trochu jinak. Doporucuji nezamenovat pojmy "jehla" a "tryska".
Novy karburatory maji jinou trysku, pozna se podle proriznuti, ktery je videt jen zespoda pri pohledu od "klikovky". Jehla (hlavni) do tyhle trysky je stale stejna, aspon u me. :)
Do trysky zajizdi skrz saci otvor volnobezna jehla. Ta ma pro novy karburator (trysku) jinak nabrouseny konec, nez mela pro stary. Proto nekombinovat oba dily, ma to mizerny vysledek. Proste doporucuju koupit sadu, ve ktery je tryska, hlavni jehla a volnobezna jehla. Ostatni dily jako soupatko a teleso karburatoru jsou stejne.
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 06.01.2011 22:46 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2010
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha-Liberec-Stará Paka-Vrchlabí
Celeron > a proto mu to píšu dobře že se mění obě jehly + držák : dvě trysky a držák do starého karbecu za cca 149+75+85kč ... Vanouch viz link výše už mu vše popíše a řekne a pošle jistě např i dopisem poštou :roll: :idea: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 06.01.2011 23:08 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 10507
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
cizak píše:
Celeron > a proto mu to píšu dobře že se mění obě jehly + držák : dvě trysky a držák do starého karbecu za cca 149+75+85kč ... Vanouch viz link výše už mu vše popíše a řekne a pošle jistě např i dopisem poštou :roll: :idea: :wink:

Jo, ale par lidi tu psalo jen o jehlach a ty samy bez trysky problem neresi. :)
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 06.01.2011 23:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.11.2006
Příspěvky: 2105
Bydliště: Ďáblice
Obrázky: 8
Ta úprava spočívala opravdu v řezání do trysky a ne do jehly. :) Také jsem tam nepsal, že bych řezal jehlu. :) Mimochodem mám takové tušení, že nová verze karburátoru vznikla právě na podnět této úpravy, ač se tomu MVVS celkem dlouho bránilo. Nechce se mi to hledat, ale myslím, že to bylo uveřejněno v RC REVUE. Možná si to někdo pamatuje a dá odkaz.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz