Chlazení jsem velmi vážně řešil ve vlákně o závodním pyloňáku a vyřešeno ke spokojenosti.
Inspiruj se zde
naca cowlingZásadním principem je, že u výstupu MUSÍ kryt přetahovat trup. To vede k odsávání nebo to alespoň nekomplikuje výstup. Obyčejná díra je problém.
Příloha:
images.jpg [ 3.81 KiB | Zobrazeno 2623 krát ]
To, že výstupní otvor musí být 3/2 větší než vstupní jsem slyšel mnohokrát, ale kromě dobrého pocitu, že to zní dobře, nevím o teorii, které by to podpořila.
Nicméně je třeba říci, že modelářské motory mají skvělý poměr OBJEM x POVRCH a tak se chladí velmi snadno, někdy i přechlazují. Dal bych na doporučení a šel bych létat. Ideálně telemetrie teploty válce a následně řešit, bude-li třeba.