Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 04.03.2015 20:24 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 1.8.2013
Příspěvky: 420
Tak to je mazec. To se mi fakt líbí.
Hmotnost žhavíka ale palí to benzín.

http://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=77603
Příloha:
ImageUploadedByTapatalk1425497008.518555.jpg
ImageUploadedByTapatalk1425497008.518555.jpg
[ 20.81 KiB | Zobrazeno 7542 krát ]





Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz


Nový O.S. MAX GGT15 přináší revoluci do světa benzínových motorů! Díky speciální žhavící svíčce (typ G5) už nemusíte váš model „obtěžkávat“ zapalováním a akumulátorem pro jeho napájení. Žádná velká jiskřivá svíčka a vysokonapěťový kabel k ní, žádné rušení způsobované činností zapalování! Prostě natankujete benzín, připojíte žhavení, motor protočíte elektrickým spouštěčem – a můžete vzlétnout!

Používá žhavící svíčku namísto jiskřivé.Odpadá elektronické zapalování a jeho napájecí akumulátor. Kromě úspory hmotnosti (150-200 g) odpadá také rušení způsobované zapalováním.Pro žhavení svíčky G5 můžete používat běžné vybavení pro žhavící motory na methylakoholové palivo – stejné power panely, žhavící kabely s koncovkami nebo kompaktní žhavící koncovky s vestavěným akumulátorem.Používá cenově dostupnou směs benzínu Natural s olejem pro dvoutakty míchanou v poměru 30-50:1 (dle typu oleje).Úsporný provoz – 200 ml nádrž vystačí na 8-10 minut chodu na plný plyn, neboli 12-13 minut akrobatického létání s rezervou.Ušlechtilý hluboký zvuk benzínového dvoutaktu je ideální pro makety a polomakety.Pro modely konstruované pro žhavící dvoutakty 10-15 ccm.Vybaven dvoujehlovým karburátorem 61H s regulátorem a palivovým čerpadlem PD-08 pro spolehlivou dodávku palivové směsi s optimálním složením za všech okolností a ve všech polohách motoru.


Naposledy upravil arkudo dne stř 04.03.2015 23:22, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: stř 04.03.2015 20:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.3.2007
Příspěvky: 5413
Bydliště: Praha
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (3)
Tak to je mazec.... Moc hezké...

_________________
Nikdy nikomu nevěř, pak budeš věřit všem stejně....


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 04.03.2015 22:52 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 10494
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Slyšel jsem něco o tom, že se musí žhavit furt. No jestli jo, tak baterka, váhová úspora asi nic moc...
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 04.03.2015 22:59 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.3.2007
Příspěvky: 5413
Bydliště: Praha
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (3)
Na videu to frčí bez žhavení....

_________________
Nikdy nikomu nevěř, pak budeš věřit všem stejně....


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 04.03.2015 23:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 10494
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Nojo, ale co spolehlivost volnoběhu?
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 04.03.2015 23:19 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 1.8.2013
Příspěvky: 420
Precti si popisek Pelikana. Baterky prave vylucuje. To same usporu baterii. Myslim ze tohle zrovna vyrobce osmax ma vyreseny...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 05.03.2015 8:49 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 1.8.2013
Příspěvky: 420
Zajimalo by me, co je ve spalovacim prostoru za upravy. Co by se delo dat tuhle svicku G5 do normalniho benzinaka :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 05.03.2015 13:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 14.5.2008
Příspěvky: 595
Bydliště: Praha
To já bych spíš chtěl zkusit předělat žhavík na benzín.Ta svíčka g 5 má závit jako normální žhavící svíčka?Jestli jo,tak by stačilo udělat větší hlavu pro lepší chlazení.Samozřejmě s odpovídajícím kompresním poměrem a mohlo by to fungovat ne?Kluzné uložení ojnice by nemuselo zas tolik vadit.Viz třeba seriál o konverzích žhavících motorů na benzín v rc revue.Tam jim předělanej žhavík naběhal už několik hodin a v pohodě.Tohle by mohlo bejt zajímavý jak cenově tak váhově.Jenom mi to přijde nějak moooc snadnýCo vy na to?To by ta svíčka g 5 byla něco jako zázrak.Nebo je u toho motoru nějakej speciální tvar spalovacího prostoru?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 05.03.2015 15:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2008
Příspěvky: 1032
Bydliště: Vysoké Mýto
Celeron píše:
Nojo, ale co spolehlivost volnoběhu?
Jirka


Taky mě to napadlo.Zvlášť,kdy i některý žhavíky jsou bez přižhavování nespolehlivý.Natož tohle.
Holt,někdo to musí vyzkoušet :D

_________________
https://www.rcalbum.cz/hledat?q=martin+hynek
https://hynekmyto.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 05.03.2015 15:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2008
Příspěvky: 1032
Bydliště: Vysoké Mýto
Dobrej je ten Pelikánův popis-Ušlechtilý hluboký zvuk benzínového dvoutaktu..... :lol:

_________________
https://www.rcalbum.cz/hledat?q=martin+hynek
https://hynekmyto.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 05.03.2015 18:59 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 1.8.2013
Příspěvky: 420
Jo to me taky pobavilo :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 05.03.2015 22:52 
Mazák
Mazák

Registrován: 11.9.2011
Příspěvky: 1732
Bydliště: ČR ,Slapy nad Vltavou
...tedy ten volnoběh mě zatím nepřesvědčil :-)....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 05.03.2015 23:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 10494
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Taky se to dost klepalo. Ale ten štand na motor, za to bych řezal ruce tupou pilkou. :wink:
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 05.03.2015 23:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 10494
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
arkudo píše:
Zajimalo by me, co je ve spalovacim prostoru za upravy. Co by se delo dat tuhle svicku G5 do normalniho benzinaka :-)

Určitě to bude nějak fungovat, možná ale blbě. Někde jsem četl (asi Kalina Modelářský motory) že žhavící svíčka vznikla z jiskřivý na který se vytvořil při zkoušení motoru můstek z karbonu.
A propo, plochodrážní mašiny a kdysi dávno mašiny Indián jezdily na metyl a rycín, to je známé. Slyšel jsem ale nevím to jistě, že měly normální jiskrový zapalování. Takže ty motory si zase tak moc vzdálený nejsou.
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 06.03.2015 6:34 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.6.2008
Příspěvky: 2560
Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
Ono lietateľné by to bolo i s mierne zvýšeným voľnobehom. Ale za tú cenu je to choré. To je cena v praxi overeného 4T Saita.

_________________
... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz