Autor |
Zpráva |
jozefbb
|
Napsal: stř 16.08.2017 21:17 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.1.2008 Příspěvky: 2370 Bydliště: Ban.Bystrica
|
Motor bezal 2 hod. Na zvyseny volnobeh, potom som vymenil olej, dalsie dve hodiny , vymana oleja. Az tak som ho zacal rozoberat. Skusil som vrtule 20/8, 22/8, 24,8. Najlepsie isla ta 22/8 . Urobil som novy vyfuk, len taku 10cm trubku, ale zda sa mi, ze na ten original vyfuku ide lepsie , asi je nieco ako ladeny. V karburatore nie je cim pokrutit, ale ide strasne na bohato, sviecka je cierna. Na ceste je uz novy karburator s nastavovanim, tak az potom zacnem speku!ovat, merat otacky, vrtule.
Odoslané z P00C a podpis odstránim
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
jozefbb
|
Napsal: pon 21.08.2017 15:51 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.1.2008 Příspěvky: 2370 Bydliště: Ban.Bystrica
|
Zmeral som otacky. S vrtulou 22/8, fiala a vyfukom, trubkou, toci 5600 ot, s original vyfukom asi o180 ot menej. To je viac ako som cakal, vychadza staticky tah cca 8,5kg , neviem ci pomohol ten zabez 4 hodin, alebo tych par kubikov naviac oproti nemcurovi. Tomu taha 5600ot. 19/8. Som zvedavy, ci pomoze este vymena karburatora, k zvyseniu nejakych otacok. Ale uz teraz to postacuje na tu E3. Predpokladam, ze do 10 kg s vahou sa dostanem. http://www.godolloairport.hu/calc/strc_eng/index.htmOdoslané z P00C a podpis odstránim
|
|
Nahoru |
|
|
StanleyP
|
Napsal: úte 22.08.2017 9:31 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 9.3.2010 Příspěvky: 431 Bydliště: Mýtna LC
|
Celkom dobre pocitadlo co sa tyka parametrov okrem statickeho tahu. ten je za idealnych podmienok kde za vrtulou nie je motor a v tvojom prípade velký kryt motora. Ale je pravda ze motor je trochu vykonnejsi ako original honda GX35
|
|
Nahoru |
|
|
jozefbb
|
Napsal: pát 25.08.2017 7:16 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.1.2008 Příspěvky: 2370 Bydliště: Ban.Bystrica
|
|
Nahoru |
|
|
jozefbb
|
Napsal: úte 05.09.2017 7:16 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.1.2008 Příspěvky: 2370 Bydliště: Ban.Bystrica
|
Skusil som vymenit karburator, kde bola aj jedna skrutka na nastavovanie zmesy, no k ziadnym vyraznym zmenam pri vrtulke 22/8, nedoslo. 24/8 tam uz bola zmena, dalo sa to dostavit, aby pri pridavani neskapinal. Ale otacky boli cca 4700 a pruznost motora ozaj slaba, vrtula bola pouzita fiala, mam este taku lahku od pelikana, tak skusim tu. 20/8 som neskusal, tam asi dojde k zvyseniu otacok. Mne sa zda, ze cca po 4 hodinach zabehu vychadza najlepsie vrtula fiala 22/8.
Odoslané z P00C a podpis odstránim
|
|
Nahoru |
|
|
jozefbb
|
Napsal: čtv 14.09.2017 7:09 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.1.2008 Příspěvky: 2370 Bydliště: Ban.Bystrica
|
Vylial som olej a pozeral cez napust, ci je na hriadeli vrtulka na roztrekovnie oleja. Je tam nieco ako jedna lopatka. Takze by sa ten motor asi dal prevadzkovat aj dole hlavou. Inak, starter 180 maxi do 30ccm, ho bez problemov nastartuje.
|
|
Nahoru |
|
|
palci72
|
Napsal: ned 19.01.2020 1:48 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 14.10.2014 Příspěvky: 205 Bydliště: Podkriváň SR Obrázky: 4
|
|
Nahoru |
|
|
StanleyP
|
Napsal: sob 06.02.2021 12:17 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 9.3.2010 Příspěvky: 431 Bydliště: Mýtna LC
|
Ako je mazaná kľukovka a ojnica v modelárskom 4t motore? zmes benzínu a oleja sa predsa nedostáva do priestoru kľukovky ako pri 2T alebo hej?. Mám jeden HONDA GX motor a chcel by som zrušiť to uzavreté mazanie tak že otvorím priestor ventilov a vačky a rozvodového remeňa. Ušetril by som hmotnosť a aj rozmery motora. Motor má oddelenú kľukovku a priestor kde sa nachádza rozvodový remeň. Vzniklo by niečo ako motor A38 z hobbykingu ktorý si myslím že má väčšinu dielov práve z GX35. Zvýšenú "špinivosť" otvoreného rozvodu, potrebu jeho olejovania a potrebu miešať benzín s olejom si uvedomujem.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|