px

Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dlouho uskladněný motor MVVS 3,5ccm
PříspěvekNapsal: stř 04.07.2012 19:52 
Mazák
Mazák

Dobrý den, jsem tady nováčkem. Chtěl jsem se prosím zeptat. Jsem začátečník s modely letadel. Zatím mám elektrickou Cessnu 480 na střídavý motor. Moc se mi ale líbí modely se spalovákem. Koupil jsem si starší ale nepoužitý motorek MVVS 3,5ccm. Chlápek mi řekl, že je nový nepoužitý, ale dlouho ho měl ve skříni. Co bych s ním měl prosím udělat? je složité tyto motorky rozebrat a složit zpět? Jsem zámečník a domácí kutil, tak ledasco umím. Předem děkuji.

PříspěvekNapsal: stř 04.07.2012 20:35 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Ahoj,
Není třeba se rozebírání a skládání bát, nesmí ti ovšem po složení motoru zůstat nějaká součástka na stole.
Pro začátek ti bude určitě stačit odmotovat zadní víko a svíčku, nakouknout do něj nakapat trochu petroleje a motor protáčením uvolnit (starý olej).
Po opětovném složení by ti měl motor dobře sloužit.
Napiš jak jsi dopadl. :wink:
Ivan

PříspěvekNapsal: stř 04.07.2012 21:08 
Mazák
Mazák

Obrázky: 8
Jednu poznámku k rozborce. Pokud bys vyndaval soustavu píst - válec, je dobré si na dno (na DNO, nikoliv pracovní plochu!!!) udělat rysku, která ti při skládání řekne, v jaké poloze píst byl. Pokud bys to rozebíral vícekrát, a hlavně už zaběhané, a případně píst otočil, tak výrazně zkrátíš životnost motoru, protože by si zase musel jakoby nově sednout a jakoby se znovu zaběhnout. Válec tam jinak prostě dát nemůžeš, ten prostě musí sednout na přefuky a výfuk.

Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  

PříspěvekNapsal: stř 04.07.2012 21:26 
Zkušený debatér
Zkušený debatér