Autor |
Zpráva |
arkudo
|
Napsal: čtv 10.09.2015 19:10 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 1.8.2013 Příspěvky: 420
|
Angusss píše: Děkuji, zkusím L jehlu maličko vyšroubovat. Zatím jsem do karburátoru nezasahoval. Jinak mám dva režimy volnoběžných otáček a tím řeším přistávání a létání na volnoběh Nechci ti do toho kecat ale jetsli nevis jak se serizuje Walbro tak se do toho sam nepoustej. Protoze rada povol jehlu je stejne cenna asi jako ze letadlo se ridi vysilackou...
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Angusss
|
Napsal: čtv 10.09.2015 19:48 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2009 Příspěvky: 817 Obrázky: 0
|
Tak dnes další pokusy a už jsem přišel na to, že to zbytečně řeším. Motor startuje na první ťuknutí... Dnes se motor choval opět jinak Startuji na volnoběžné otáčky 1800, dám plyn na 4000ot, které se vteřinu drží a pak motorsám od sebe začně zvyšovat až na 4500-5000. Stáhnu plyn a ten zůstane zvýšený na 2500 ot (cca o ten skok). Tohle se děje tak 3 z 5ti pokusů.To fakt nechápu... Servo je nové, nemá žádné vůle
|
|
Nahoru |
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: pát 11.09.2015 7:55 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2716 Bydliště: Ústí nad Labem
|
To opravdu vypadá na nějakou mechanickou vúli v náhonu karburátoru. Nemusí nutně vycházet ze serva, může být na samotném karburátoru nebo táhle, netuším, jak to máš uspořádané.
|
|
Nahoru |
|
|
Angusss
|
Napsal: pát 11.09.2015 8:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2009 Příspěvky: 817 Obrázky: 0
|
JardaRůžička píše: To opravdu vypadá na nějakou mechanickou vúli v náhonu karburátoru. Nemusí nutně vycházet ze serva, může být na samotném karburátoru nebo táhle, netuším, jak to máš uspořádané. Je tu uděláno dle obrázku. Zkusím ještě zmenšit páku serva, aby se využíval větší rozsah dráhy. Nic jiného mě už nenapadá
Přílohy: |
Poznámka: Uspořádání plyn
20150910_183107.jpg [ 88.13 KiB | Zobrazeno 2214 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
thsoft
|
Napsal: pát 11.09.2015 8:49 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 11.5.2008 Příspěvky: 606 Bydliště: Letiště Lupenice a Dvořisko
|
Na tom táhlu máš dva spoje ty jsou lepené nebo letované ? Měl jsem to podobně letované a předevčírem mi to upadlo ve stoupáku. Naštěstí jsem přistál v pohodě. Tak jsem udělal táhlo v jednom kuse. Jinak dural páku bych vyměnil za plastovou, která pobere víc vibrací motoru (trošku ochrání servo). Tomáš Angusss píše: Je tu uděláno dle obrázku. Zkusím ještě zmenšit páku serva, aby se využíval větší rozsah dráhy. Nic jiného mě už nenapadá
_________________ Extra EME60, PA18 EME60, Citabria DLE30, vše na FRSKY X20 TANDEM ( ͡° ͜ʖ ͡°)
|
|
Nahoru |
|
|
HavelAircraft
|
Napsal: pát 11.09.2015 9:02 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 14.11.2013 Příspěvky: 1386 Bydliště: Chocerady
|
Angusss píše: Je tu uděláno dle obrázku. Zkusím ještě zmenšit páku serva, aby se využíval větší rozsah dráhy. Nic jiného mě už nenapadá
Je to uděláno špatně. na táhle k motoru musí být Z ohyb nebo jiný způsob tlumení vibrací. Tohle ti přenáší veškeré vibrace motoru do serva a to není dobře. může to být i zdroj tvých problémů
_________________ www.havelaircraft.cz info@havelaircraft.cz Facebook- Havelaircraft
|
|
Nahoru |
|
|
Angusss
|
Napsal: pát 11.09.2015 9:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2009 Příspěvky: 817 Obrázky: 0
|
Spoje jsou nasazené, zmáčknuté a prolité vteřiňákem. Plastovou páku dám, ještě zkusím páku zkrátit, aby servo využívalo delší dráhu. Z ohyb? Mohu poprosit o nějaký odkaz nebo obrázek?
|
|
Nahoru |
|
|
thsoft
|
Napsal: pát 11.09.2015 9:19 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 11.5.2008 Příspěvky: 606 Bydliště: Letiště Lupenice a Dvořisko
|
Z netu : http://s654.photobucket.com/user/Almuli ... 6.jpg.htmlAngusss píše: Spoje jsou nasazené, zmáčknuté a prolité vteřiňákem. Plastovou páku dám, ještě zkusím páku zkrátit, aby servo využívalo delší dráhu. Z ohyb? Mohu poprosit o nějaký odkaz nebo obrázek?
_________________ Extra EME60, PA18 EME60, Citabria DLE30, vše na FRSKY X20 TANDEM ( ͡° ͜ʖ ͡°)
|
|
Nahoru |
|
|
Angusss
|
Napsal: pát 11.09.2015 9:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2009 Příspěvky: 817 Obrázky: 0
|
Díky za rady. Zkusím to upravit a také zkusím odpojit servo, vrátit šroub volnoběhu a přidávat plyn jen taháním páky místo serva, zda-li se bude motor vracet na doraz a bude mít stabilně volnoběžné otáčky
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: pát 11.09.2015 11:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Tu páku na servu bych nezkracoval. Lepší bude (pokud tam máš místo) prodloužit páku na karburátoru. Podstatně se tím zmenší vliv vůlí a přepákování by mělo být takové, aby si využíval pokud možno celý rozsah serva. Pokud využíváš jen malou část rozsahu serva, jsou kroky moc hrubé.
|
|
Nahoru |
|
|
Angusss
|
Napsal: pát 11.09.2015 11:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2009 Příspěvky: 817 Obrázky: 0
|
Lark píše: Tu páku na servu bych nezkracoval. Lepší bude (pokud tam máš místo) prodloužit páku na karburátoru. Podstatně se tím zmenší vliv vůlí a přepákování by mělo být takové, aby si využíval pokud možno celý rozsah serva. Pokud využíváš jen malou část rozsahu serva, jsou kroky moc hrubé. Ok, na servu ji vyměním za plast a na karburátor vyrobím o kousek delší, místo tam je.
|
|
Nahoru |
|
|
obadal.rada
|
Napsal: pon 16.10.2017 16:22 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 18.3.2013 Příspěvky: 1343 Bydliště: Zlínský kraj
|
jak velkou nádrž dát?? éro Diablotin 2000, není tam zrovna moc místa, ale asi 0,5L je zbytečně moc asi tak na 10min letu?
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: pon 16.10.2017 17:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10498 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Půllitrovku mám na 10 minut u Roto 35 a to tam cca 2/5 ještě zůstane. Dej tam nějakou třetinku flašku od dětskýho pití hlavně aby byla delší a bimbátko mělo dlouhou hadici, protože hadice na benzín jsou míň ohebný, než silikon na metyl. A pokud nádrž koupíš, musí být vyloženě na benzín, protože v metylový nádrži ti benzín rozežere zátku pokud je z gumy.
Jo a k tomu blbnutí plynu U DLE30. Já měl u DLE20 problém, že klapka plynu se přidírala o boky bloku karburátoru. Musel jsem ji pod segerovkou vypodložkovat podložkou z planžetry 0,1 mm a z druhý strany dát na hřídelku tlačnou pružinu aby se klapka správně usadila. Ta původní vratná pružina na hřídelce byla k ničemu, spíš způsobovala to přidírání. Teď to už nedělá, ale původní chování bylo podobný tomu co popisuješ.
Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|