Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 253 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: DLE 30
PříspěvekNapsal: čtv 10.09.2015 19:10 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 1.8.2013
Příspěvky: 420
Angusss píše:
Děkuji, zkusím L jehlu maličko vyšroubovat. Zatím jsem do karburátoru nezasahoval. Jinak mám dva režimy volnoběžných otáček a tím řeším přistávání a létání na volnoběh


Nechci ti do toho kecat ale jetsli nevis jak se serizuje Walbro tak se do toho sam nepoustej. Protoze rada povol jehlu je stejne cenna asi jako ze letadlo se ridi vysilackou...


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: DLE 30
PříspěvekNapsal: čtv 10.09.2015 19:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.11.2009
Příspěvky: 817
Obrázky: 0
Tak dnes další pokusy a už jsem přišel na to, že to zbytečně řeším. Motor startuje na první ťuknutí... Dnes se motor choval opět jinak :)

Startuji na volnoběžné otáčky 1800, dám plyn na 4000ot, které se vteřinu drží a pak motorsám od sebe začně zvyšovat až na 4500-5000. Stáhnu plyn a ten zůstane zvýšený na 2500 ot (cca o ten skok). Tohle se děje tak 3 z 5ti pokusů.To fakt nechápu... Servo je nové, nemá žádné vůle


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: DLE 30
PříspěvekNapsal: pát 11.09.2015 7:55 
Mazák
Mazák

Registrován: 2.3.2012
Příspěvky: 2716
Bydliště: Ústí nad Labem
To opravdu vypadá na nějakou mechanickou vúli v náhonu karburátoru. Nemusí nutně vycházet ze serva, může být na samotném karburátoru nebo táhle, netuším, jak to máš uspořádané.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DLE 30
PříspěvekNapsal: pát 11.09.2015 8:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.11.2009
Příspěvky: 817
Obrázky: 0
JardaRůžička píše:
To opravdu vypadá na nějakou mechanickou vúli v náhonu karburátoru. Nemusí nutně vycházet ze serva, může být na samotném karburátoru nebo táhle, netuším, jak to máš uspořádané.


Je tu uděláno dle obrázku. Zkusím ještě zmenšit páku serva, aby se využíval větší rozsah dráhy. Nic jiného mě už nenapadá


Přílohy:
Poznámka: Uspořádání plyn
20150910_183107.jpg
20150910_183107.jpg
[ 88.13 KiB | Zobrazeno 2214 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: DLE 30
PříspěvekNapsal: pát 11.09.2015 8:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.5.2008
Příspěvky: 606
Bydliště: Letiště Lupenice a Dvořisko
Na tom táhlu máš dva spoje ty jsou lepené nebo letované ? Měl jsem to podobně letované a předevčírem mi to upadlo ve stoupáku. Naštěstí jsem přistál v pohodě. Tak jsem udělal táhlo v jednom kuse.

Jinak dural páku bych vyměnil za plastovou, která pobere víc vibrací motoru (trošku ochrání servo).

Tomáš

Angusss píše:

Je tu uděláno dle obrázku. Zkusím ještě zmenšit páku serva, aby se využíval větší rozsah dráhy. Nic jiného mě už nenapadá

_________________
Extra EME60, PA18 EME60, Citabria DLE30, vše na FRSKY X20 TANDEM
( ͡° ͜ʖ ͡°)


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: DLE 30
PříspěvekNapsal: pát 11.09.2015 9:02 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 14.11.2013
Příspěvky: 1386
Bydliště: Chocerady
Angusss píše:

Je tu uděláno dle obrázku. Zkusím ještě zmenšit páku serva, aby se využíval větší rozsah dráhy. Nic jiného mě už nenapadá


Je to uděláno špatně. na táhle k motoru musí být Z ohyb nebo jiný způsob tlumení vibrací.
Tohle ti přenáší veškeré vibrace motoru do serva a to není dobře.
může to být i zdroj tvých problémů

_________________
www.havelaircraft.cz
info@havelaircraft.cz
Facebook- Havelaircraft


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: DLE 30
PříspěvekNapsal: pát 11.09.2015 9:08 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.11.2009
Příspěvky: 817
Obrázky: 0
Spoje jsou nasazené, zmáčknuté a prolité vteřiňákem. Plastovou páku dám, ještě zkusím páku zkrátit, aby servo využívalo delší dráhu.
Z ohyb? Mohu poprosit o nějaký odkaz nebo obrázek?


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: DLE 30
PříspěvekNapsal: pát 11.09.2015 9:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.5.2008
Příspěvky: 606
Bydliště: Letiště Lupenice a Dvořisko
Z netu :


http://s654.photobucket.com/user/Almuli ... 6.jpg.html


Angusss píše:
Spoje jsou nasazené, zmáčknuté a prolité vteřiňákem. Plastovou páku dám, ještě zkusím páku zkrátit, aby servo využívalo delší dráhu.
Z ohyb? Mohu poprosit o nějaký odkaz nebo obrázek?

_________________
Extra EME60, PA18 EME60, Citabria DLE30, vše na FRSKY X20 TANDEM
( ͡° ͜ʖ ͡°)


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: DLE 30
PříspěvekNapsal: pát 11.09.2015 9:46 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.11.2009
Příspěvky: 817
Obrázky: 0
Díky za rady. Zkusím to upravit a také zkusím odpojit servo, vrátit šroub volnoběhu a přidávat plyn jen taháním páky místo serva, zda-li se bude motor vracet na doraz a bude mít stabilně volnoběžné otáčky


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: DLE 30
PříspěvekNapsal: pát 11.09.2015 11:02 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Tu páku na servu bych nezkracoval. Lepší bude (pokud tam máš místo) prodloužit páku na karburátoru. Podstatně se tím zmenší vliv vůlí a přepákování by mělo být takové, aby si využíval pokud možno celý rozsah serva. Pokud využíváš jen malou část rozsahu serva, jsou kroky moc hrubé.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DLE 30
PříspěvekNapsal: pát 11.09.2015 11:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.11.2009
Příspěvky: 817
Obrázky: 0
Lark píše:
Tu páku na servu bych nezkracoval. Lepší bude (pokud tam máš místo) prodloužit páku na karburátoru. Podstatně se tím zmenší vliv vůlí a přepákování by mělo být takové, aby si využíval pokud možno celý rozsah serva. Pokud využíváš jen malou část rozsahu serva, jsou kroky moc hrubé.


Ok, na servu ji vyměním za plast a na karburátor vyrobím o kousek delší, místo tam je.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: DLE 30
PříspěvekNapsal: pon 16.10.2017 16:22 
Mazák
Mazák

Registrován: 18.3.2013
Příspěvky: 1343
Bydliště: Zlínský kraj
jak velkou nádrž dát?? éro Diablotin 2000, není tam zrovna moc místa, ale asi 0,5L je zbytečně moc asi tak na 10min letu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DLE 30
PříspěvekNapsal: pon 16.10.2017 17:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 10498
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Půllitrovku mám na 10 minut u Roto 35 a to tam cca 2/5 ještě zůstane. Dej tam nějakou třetinku flašku od dětskýho pití hlavně aby byla delší a bimbátko mělo dlouhou hadici, protože hadice na benzín jsou míň ohebný, než silikon na metyl. A pokud nádrž koupíš, musí být vyloženě na benzín, protože v metylový nádrži ti benzín rozežere zátku pokud je z gumy.

Jo a k tomu blbnutí plynu U DLE30. Já měl u DLE20 problém, že klapka plynu se přidírala o boky bloku karburátoru. Musel jsem ji pod segerovkou vypodložkovat podložkou z planžetry 0,1 mm a z druhý strany dát na hřídelku tlačnou pružinu aby se klapka správně usadila. Ta původní vratná pružina na hřídelce byla k ničemu, spíš způsobovala to přidírání. Teď to už nedělá, ale původní chování bylo podobný tomu co popisuješ.

Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 253 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz