liborius
|
Napsal: ned 15.11.2009 23:12 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 26.11.2008 Příspěvky: 267 Bydliště: Kúty, SK
|
prave som sa do toho nechcel pustat, pretoze s tym nemam skusenosti a nerad by som to bud spravil totalne tazke, alebo zasa malo dimenzovane...
|
|
Nahoru |
|
|
H1N1
|
Napsal: pon 29.07.2013 18:41 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 24.8.2010 Příspěvky: 2777 Bydliště: Kladno ČR Obrázky: 1
|
Zdravím,
akorát vybírám novou vrtuli na 80tku do Veloxe. Hmotnost letadla je 9450g. Podle ZDZ bych měl vybírat z:
26*10 26*12 27*10 28*10 28*12
Letadlo je primárně určené k vlekání, akrobacii a nácviku 3D. Tak a teďka, kterou vybrat? Jelikož beru Mejzlíka, nerad bych kupoval 3 vrtule na testy po 2tisících/ks. Má někdo osobní zkušenosti, nebo ví že někdo lítá s tou a tou a z jakého důvodu?
Díky Ondra
_________________ http://lee93.rajce.idnes.cz/Cabarna_13.6.08/
|
|
Nahoru |
|
|
misamltr
|
Napsal: stř 25.06.2014 16:57 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.3.2014 Příspěvky: 1248 Bydliště: Třebíč Obrázky: 0
|
|
Nahoru |
|
|
ingwarr
|
Napsal: stř 25.06.2014 17:26 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.8.2011 Příspěvky: 713 Bydliště: Ružindol,SK Obrázky: 9
|
nie je to síce elektromotor, no pokúsim nasmerovat, je ten motor uchytení na silenblokoch?
_________________ Futaba FC-16, Frsky Taranis +, Fun Cub, Easy star, Easy glider4, Filip600T, kopia Tourist elektro,
Naposledy upravil ingwarr dne stř 25.06.2014 17:28, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
kozlik327
|
Napsal: stř 25.06.2014 17:27 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 5.12.2013 Příspěvky: 565 Bydliště: okr.Vyškov
|
nemyslím,že je to kmitání unašeče, ale celého motoru.Pokud by byl upevněn "natvrdo" na motor.přepážce,tak by to možné nebylo.Jak je motor upevněn?
|
|
Nahoru |
|
|
kozlik327
|
Napsal: stř 25.06.2014 20:22 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 5.12.2013 Příspěvky: 565 Bydliště: okr.Vyškov
|
koukám na to foto, ale moc důvěry to ve mně nevzbuzuje,na to,že jde o ZDZ80.Podle mně jsou ty sloupky zbytečně dlouhé,motor by měl být co nejblíže přepážky a Walbro může mít sání v trupu s molitanovým filtrem.Jako sloupky používám obyčejnou bukovou násadu z koštěte,případně tyčku bambusu o větším průměru,kterou provrtám a dlouhými šrouby M6 motor připevním.Ještě bych zkusil ten Tvůj komplet připevnit k něčemu pevnému a nastartovat,musí být poznat kde je problematické místo.A také místo té překližky sehnat dural alespoň tl.4mm a pak to bude OK!
Naposledy upravil kozlik327 dne stř 25.06.2014 20:42, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: stř 25.06.2014 20:25 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Nastartoval bych to bez kapoty, aby bylo vidět kde to pruží. Samotný unašeč takhle kmitat nemůže, musí se klepat celý motor. Koukal jsem, že ta nosná deska je přišroubovaná jen na dvou stranách. Nemůže se prohýbat? Z čeho je? Ty sloupky jsou podstatně blíž ke středu desky, než šrouby co desku drží na přepážce, takže tam to může klidně pružit. Ta mezideska každopádně snižuje tuhost. Zkusil bych přidat šrouby do středů stran, kde šrouby nejsou.
|
|
Nahoru |
|
|
misamltr
|
Napsal: čtv 26.06.2014 11:42 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.3.2014 Příspěvky: 1248 Bydliště: Třebíč Obrázky: 0
|
Ahoj, motor nemůžu dát na kratší sloupky, protože kryt... Je to přepážka z 13mm topolovky s vrstvami skelné tkaniny. Původní majitel v tom měl DLA 111, tak mi nepište, že to je blbost, že to jednou vyletí. Můžu dát jeden šroub nahorů doprostřed. Jak jsem již psal, tak to samé dělají dvě DLA 56. Jedna je v Pilatusovi a druhá v Miss Moravě (f. topmodel) a dělá to uplně to stejné. Kmitá to při určitých otáčkách. Přepážka je sundavací a když se sundá motor, tak je v hlavní přepážce díra...
Michal
Přílohy: |
P1060075[1].JPG [ 92.92 KiB | Zobrazeno 7845 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
PatMat
|
Napsal: čtv 26.06.2014 12:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.6.2010 Příspěvky: 730 Bydliště: Praha 10
|
Zdravím, podle mne ta podkova (přepážkou bych to nenazýval) co drží motor v modelu má nedostatečnou tuhost. Pat
_________________ Futaba T14SG Velox II, Piper clipped w., Bücker 133 Jungmeister, Slow Poke
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: čtv 26.06.2014 12:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Že je to blbost ti snad nikdo nepsal, ale ta tuhost té desky je pravděpodobně malá, a protože sloupky jsou v jiné rozteči než upevňovací šrouby, je tam možnost ohýbání. Motorové přepážky dělám zásadně z bukovky i jako senvič, jako ty. Pokud tam nemůžeš přidat šrouby, možná by pomohlo udělat do té desky zámky a přilepit na tu desku žebírka, aby se zpevnila tuhost proti prohýbání. Přinejměnším by se změnila ta rezonanční frekvence.
|
|
Nahoru |
|
|
misamltr
|
Napsal: čtv 26.06.2014 13:06 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.3.2014 Příspěvky: 1248 Bydliště: Třebíč Obrázky: 0
|
Ahoj, ale čekám co řeknete na ty dvě DLA 56. Přepážku asi udělám novou.
Michal
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: čtv 26.06.2014 14:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Nevím co chceš slyšet? Když člověk nevidí jak je ten motor uchycený, je těžko něco hádat. Každý motor může mít nějaké kritické otáčky, při kterých narostou vibrace, a při málo tuhém uchycení se může projevit i rezonance, kdy se kmity ještě zesílí, ale to ti asi nikdo bez znalosti provedení nezodpoví.
|
|
Nahoru |
|
|
misamltr
|
Napsal: čtv 26.06.2014 15:11 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.3.2014 Příspěvky: 1248 Bydliště: Třebíč Obrázky: 0
|
Ahoj, tyto motory jsou uchyceny na origoš sloupcích dla 56 a v letadlech s vyztuženou přepážkou. (morava, pilatus)
Michal
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|