RCmania.cz - web pro modeláře a modely http://www.rcmania.cz/ |
|
Elektromotor PROPDRIVE 35-42, 1250 KV http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=7&t=93470 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kocispavel [ ned 16.06.2024 20:59 ] |
Předmět příspěvku: | Elektromotor PROPDRIVE 35-42, 1250 KV |
Zdravím, mám tyto motory - PROPDRIVE 35-42, 1250 KV - https://hobbyking.com/en_us/propdrive-v ... tore=en_us - ve dvou nových větroních. Motory jsou zabudované v trupu a na nich jsou turbokužely, aby motory mohly líp větrat přes díry v motorové přepážce. Dneska při zalétávání jsem zjistil, že motory jsou hodně zahřáté. Dokonce se stalo, že při letu se ozvalo z motoru divné zarachtání, model přestal reagovat na řízení a následovala havárie. Naštěstí "jen" ulomená směrovka. Máte se zahříváním motorů taky problémy? Díky za rady. Pavel |
Autor: | varok [ ned 16.06.2024 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Elektromotor PROPDRIVE 35-42, 1250 KV |
Tohle už je docela velký motor, máte v trupu nějaké otvory pro přivádění a odvádění vzduchu k motoru? |
Autor: | kocispavel [ ned 16.06.2024 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Elektromotor PROPDRIVE 35-42, 1250 KV |
Ano, v motorové přepážce jsou díry před motorem a z boku nasávací otvor a za kabinou otvory pro odvod vzduchu. |
Autor: | Linj [ pon 17.06.2024 7:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Elektromotor PROPDRIVE 35-42, 1250 KV |
Pokud se oba motory silně zahřívají, spíš bych zkontroloval, jestli nejsou přetížené nesprávně použitou vrtulí, eCalc by měl napovědět o optimalizaci pohonu. |
Autor: | dudaj [ stř 19.06.2024 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Elektromotor PROPDRIVE 35-42, 1250 KV |
kocispavel píše: Zdravím, mám tyto motory - PROPDRIVE 35-42, 1250 KV - https://hobbyking.com/en_us/propdrive-v ... tore=en_us - ve dvou nových větroních. Motory jsou zabudované v trupu a na nich jsou turbokužely, aby motory mohly líp větrat přes díry v motorové přepážce. Dneska při zalétávání jsem zjistil, že motory jsou hodně zahřáté. Dokonce se stalo, že při letu se ozvalo z motoru divné zarachtání, model přestal reagovat na řízení a následovala havárie. Naštěstí "jen" ulomená směrovka. Máte se zahříváním motorů taky problémy? Díky za rady. Pavel Jednak co je vysoká teplota? Udržíš na motoru ruku? Není problém. Neudržíš? Zmenši vrtuli. Zarachtalo v motoru? A co se stalo na motoru? je někde odřenej? smrdí spáleninou? Zahodit. Kolik si bere A na zemi pod zátěží? Prostě mám na tebe mnohem víc otázek, než jsi položil ty .Mimochodem osobně nevěřím, že by turbokužely někdy pomohly chlazení motoru. Ale základ je správná vrtule! |
Autor: | corsair [ ned 23.06.2024 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Elektromotor PROPDRIVE 35-42, 1250 KV |
rachtání v motoru - klasika:odlepený magnet či magnety vlivem vyššího zahřátí |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |