Zdravim, tento regulátor asi budou znát spíš autíčkáři. Před časem jsem si ho pořídíl do lodě. Má napájení dvojité, pro 2 ks bat. 7,2 V. a dvakrát vývod na dva motory. Připojil jsem jednu baterii a regl ani nepípnul. To jsem ještě nevěděl, že musí být připojené OBĚ baterie po 7,2 . Když jsem připojil obě, tak regl krásně funguje. ALE překvapilo mě, že na zátěži (zatím žárovky 12V/21W) je při plném otevření reglu združené napětí obou baterek t.j. plných 14,4 V - s tím jsem nepočítal. Takže vyměnit motory za 12 - 18 Voltové nebude problém. Ale jak je to s proudovou zátěží? Píší 22 A trvale. To platí pro každou větev z baterky a každý motor zvlášť, nebo se to musí rozdělit do obou zátěží po 11-ti amperách ? To by pak bylo teda nic moc.
Ještě by mě zajímalo, zda by nešel propojit jeden plus a jeden mínus z napájecích dvojic kablíků, a na zbylé plus a mínus připojit rovnou 14,4 V. Nechci to zkoušet, aby to nebyl muj poslední pokus... nemá s tímto reglem někdo zkušenost?
Přidám přiložený popisek.
Regulator jizdy der nové serie. Díky velice modernímu tranzistoru MOSFET nemá tento regulátor výkonu problém s žadným motorem. Hliníkový chladič poskytuje spolehlivý odvod tepla.
Vlastnosti:
Eloxovaný hliníkový chladič
Pro 2 motory
Designové pouzdro karbonového vzhledu
Přiloženo k dodávce:
Regulátor jízdy
Návod.
Vybavení:
Automatická detekce neutrálního nastavení
Triple-Security-System (vypnutí při zkratu, přetížení a přehřátí)
2-barevná LED indikace.
Zásuvný systém: akumulátor: 2x Tamiya, dálkové ovládání: JR / Futaba, motor: 2x 4 mm kulatý konektor.
Parametry:
Rozměry: (d x š x v) 56 x 45 x 28 mm
Vpřed/vzad/brzda: Ano / Ano / Ano
Provozní napětí (počet článků NiCd/NiMH): 2x 6
Údaje BEC: 5 V / 1 A
Rozměr, šířka: 45
Provozní napětí (text): 2x7.2 V
Zásuvný systém: JR/Futaba
Provedení: Double Twin (2 motory / 2 akumulátory)
Rozměr, délka: 56
Zatížitelnost (1s/30 s/5 min): 75 A / 30 A / 22.5 A
Hmotnost (hodnota): 136.5 g
Rozměr, výška: 28 mm
Taktovací frekvence: 1.0 KHz
Limit otáček motoru: 19 T (14.4 V)
Trvalý proud: 22.5 A