|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
David Krnov
|
Napsal: úte 28.08.2018 9:36 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.12.2017 Příspěvky: 178 Bydliště: Krnov
|
Dobrý den, prosím o radu jak správně nastavit regulátor u modelu Extra 330 sc 1,7. Při sestupném letu ( na vysílači motor stáhnutý ) se vrtule roztáčí stále rychleji. Při následném uvedení modelu do vodorovného letu a mírném přidání plynu jsou často otáčky toho motoru větší než ty co přidám na vysílači. Zkoušel jsem na regulátoru nastavit brzdu normal nebo proporcionální, ale moc mi to nejde. Děkuji za pomoc.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Shorty
|
Napsal: úte 28.08.2018 13:28 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 25.3.2014 Příspěvky: 1573 Bydliště: Letovice,ČR
|
Pokud tam nemáš sklopnou vrtuli, je nastavení brzdy blbost. Ta vrtule se ani nehne a bude ti to dělat neplechu.
_________________ Co napíšu je jen můj názor, který nikomu nevnucuju.
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: úte 28.08.2018 14:46 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 24.4.2003 Příspěvky: 10762 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Osobně mám na elektromotorech v akrobatech vždy "volnoběh". Stačí aby se vrtule trošku točila. Jde přesně o tvůj problém. Chci mít při klesání konstantní projev.
Dělám to vypínačem na vysílači.
|
|
Nahoru |
|
|
David Krnov
|
Napsal: stř 29.08.2018 8:25 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.12.2017 Příspěvky: 178 Bydliště: Krnov
|
děkuji za rady. Jdu to na letiště vyzkoušet. šlo mi o to, že když se vrtule roztočí při sestupném letu hodně a potom při vodorovném letu přidám plynu méně než se otáčí vrtule, ozve se taková rána ( nevím jak to správně napsat ), jak se ten motor najednou přibrzdí. ( ten pazvuk zní opravdu blbě ) Myslel jsem, že to roztáčení v sestupném letu lze eliminovat nastavením té brzdy.
|
|
Nahoru |
|
|
jio
|
Napsal: stř 29.08.2018 9:11 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.8.2005 Příspěvky: 4945 Bydliště: Šternberk, ČR Obrázky: 0
|
Brzda slouží k tomu, aby zastavila (sklopnou) vrtuli a tím se snížil odpor modelu proti vzduchu. Vhodné u kluzáků s "pomocným" elektromotorem.
U motorového modelu je naopak občas výhodné nemít brzdu zapnutou a vrtule pak při sestupném letu model přibrzďuje, což je někdy žádoucí. Negativem pak je hluk, který nemusí byť příjemný.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Cili ale a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|