|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
TomasC
|
Napsal: pát 19.01.2018 14:46 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 24.4.2003 Příspěvky: 10764 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Je tam proto, aby necestoval rotor moc dozadu. Pokud by jsi mezi unašeč a ložisko dal třeba krátkou trubičku, tak tam ani nemusí být.
Při obrácené montáži, je to ale zcela nezbytná součást.
|
|
Nahoru |
|
|
martinni
|
Napsal: pát 19.01.2018 14:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.8.2006 Příspěvky: 549 Bydliště: Praha 8
|
TomasC píše: Je tam proto, aby necestoval rotor moc dozadu. Pokud by jsi mezi unašeč a ložisko dal třeba krátkou trubičku, tak tam ani nemusí být.
Při obrácené montáži, je to ale zcela nezbytná součást. Čekal bych, že tam bude nějaká ségrovka. Měl bych to do trupu do větroně, šlo by to provozovat úplně bez toho, bez trubičky?
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: pát 19.01.2018 14:58 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 24.4.2003 Příspěvky: 10764 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Může se stát, že se ti při přistání otiskne kužel do trupu. Nebo nějaké neplecha při brzdění vrtule. Za mě bych preferoval aby mezera mezi kuželem a trupem byla trvale definovaná.
Pro ségrovku se musí udělat na hřídeli zápich. Což může být pro dítko u soustruhu složité. Ale kroužek s červíkem z krabičky vzít dokáže (čti: cena rozhoduje).
|
|
Nahoru |
|
|
martinni
|
Napsal: pát 19.01.2018 15:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.8.2006 Příspěvky: 549 Bydliště: Praha 8
|
Díky, chápu. Potom si říkám, že jsou tyto motory skoro nepoužitelné, pokud nejsou instalované jako obrácená montáž.
|
|
Nahoru |
|
|
Shorty
|
Napsal: pát 19.01.2018 16:09 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 25.3.2014 Příspěvky: 1573 Bydliště: Letovice,ČR
|
TomasC píše: Pro ségrovku se musí udělat na hřídeli zápich. Což může být pro dítko u soustruhu složité. Ale kroužek s červíkem z krabičky vzít dokáže (čti: cena rozhoduje). Zajímavý vysvětlení . A já si myslel, že důvodem je to, že zápichem se snižuje pevnost hřídele. Tedy pokud není půlkulatej. Stalo se to mě i kolegovi. Stačilo víc zabrat vrtulí do země a v místě zápichu to ulítlo jak uříznutý. I když jsem teď skouknul Leoparda a ten má zápich i kroužek. Tak nevím .
_________________ Co napíšu je jen můj názor, který nikomu nevnucuju.
|
|
Nahoru |
|
|
macil
|
Napsal: pát 19.01.2018 19:16 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 24.5.2003 Příspěvky: 2327 Bydliště: Košice, SK
|
U väčšiny motorov, ak nie u všetkých čo som to videl, tak tam bola segerka aj krúžok. Myslím, že ten krúžok sa používa ako poistka, resp. na zvýšenie spoľahlivosti, pri obrátenej montáži.
|
|
Nahoru |
|
|
SKAY
|
Napsal: sob 20.01.2018 0:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.12.2003 Příspěvky: 910 Bydliště: stud. zbys.
|
pri obracene montazi ano jinak tam je k nicemu ,,motor,, nikam necestuje ani pri divoke 3d samozřejmě žeto neni technicky spravne ale nevadito u vetroně už vůbec Ale každy ma jiné zkušenosti jen je fakt že u trech motoru jsem menil hridel a mamji bez zapichu aje klid /SK3 XP NMT/ u axika nebyl problem
|
|
Nahoru |
|
|
Woita
|
Napsal: ned 21.01.2018 10:57 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
|
Jak pravil Macil výše, myslím že u všech motorů kde jsem tento kroužek viděl, tak byla i segerovka. Je to tedy spíš taková pojistka. Jeden tady mám před sebou. Klucí z Model Motors určitě umí zápich udělat, a stejně tam kroužek dali, dokonce na dva červíky. Zichr ist Zichr: Příloha:
IMG_0440.JPG [ 73.17 KiB | Zobrazeno 2006 krát ]
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|