Autor |
Zpráva |
Tomix
|
Napsal: čtv 19.10.2017 18:35 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.4.2016 Příspěvky: 310 Bydliště: Nove Zamky Obrázky: 0
|
Ahojte na odporucanie kolegu som si do 2m belanky 4,5kg kupil spominany motor.On ich ma dva a idu mu bezproblemovo ale moj nie. Napajam ho 6S zippy 3700mah baterka skoro nova odlietanych asi 20 letov neprebijana skladovana v storage.Skusal som aj dve 3S turnigy 3200mah spojene vysledok totozny. Vrtlulu som pouziul APC 18/8 a regulator turnigy 80A Plus. A teraz k problemu kolegovi to da s podobnym setapom iba vrtulu ma APC 17/8 2000W mne iba 1400W a odber to ma 63A. Je problem z motorom a mam ho reklamovat alebo to moze byt aj v niecom inom? (kable,konektory)
_________________ Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
fokker1
|
Napsal: čtv 19.10.2017 19:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2009 Příspěvky: 754
|
Já myslím, že i těch 63A je na tu baterku dost. To je skoro 20C, dvěma kilowaty bych ji určitě netrápil. Kolega používá stejný akumulátor? Typ, kapacita? Vadný motor se zpravidla projevuje spíš větším odběrem s následným "topením" u těchto výkonů nejspíš až do kremace.
_________________ https://fokker1.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
Tomix
|
Napsal: čtv 19.10.2017 19:25 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.4.2016 Příspěvky: 310 Bydliště: Nove Zamky Obrázky: 0
|
6S 4400mah turnigy ale kolko ma C to neviem nejde mi o to aby to malo 2000W stale ale ak dam pri plne nabitej barke plny plyn malo by to tolko dat.
_________________ Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 19.10.2017 19:29 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Mám ve dvoumotoru 2x SK3 5055 kV320, provozuji je na cca 1250W (6s 5000mAh každý) a po 5-minutovém letu s plynem 80-100% jsou horké. Neumím si je představit při 1400W, natož 2000W. I když Belanca poletí asi i při znatelně menších výkonech, ty 2000W špičky tam často nebudou
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Tomix
|
Napsal: čtv 19.10.2017 19:40 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.4.2016 Příspěvky: 310 Bydliště: Nove Zamky Obrázky: 0
|
Nie na belanke staci aj tych 1400W len nemam ziadnu rezervu skoro cely cas musim lietat na plny plyn a baterky mi nevydrzia iba 3 minuty letu,vecsia kapacita je uz priliz tazka uz takto som tazsi ako je treba.
_________________ Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 19.10.2017 19:49 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Tomix píše: ... baterky mi nevydrzia iba 3 minuty letu... Ale to odpovídá. 1400W/24V je 58A což je pro baterku 3700mAh skoro 16C. Výdrž by teoreticky byla 1/16 hodiny, tedy 3,8 minuty... V baterkách musí něco málo zbýt (20%) a máš ty 3 minuty tak akorát. Násobilka.
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Tomix
|
Napsal: čtv 19.10.2017 19:54 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.4.2016 Příspěvky: 310 Bydliště: Nove Zamky Obrázky: 0
|
To chapem len neviem ako moze dat kolegovi ten motor 2000W z mensou vrtulou ako ten moj ked su oba rovnake.
_________________ Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 19.10.2017 19:58 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Ještě jsi neodpověděl: fokker1 píše: ... Kolega používá stejný akumulátor? Typ, kapacita? ... Doplním - stejný regulátor? Stejný měřící přístroj? To může být zásadní rozdíl.
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Tomix
|
Napsal: čtv 19.10.2017 20:07 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.4.2016 Příspěvky: 310 Bydliště: Nove Zamky Obrázky: 0
|
Nie on to testoval na Boltkach samozrejme z inym pristrojom a regulatorom
_________________ Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 19.10.2017 20:29 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Jak jsem to tak vyzkoušel tak na výkony přes 1kW do motoráku kde se předpokládá delší doba chodu motoru na více než 50% to chce jít s napětím nahoru aby lety netrvaly třeba jen ty 3 minuty. Hraji si s pohonem s SK3 6364 a 1650W jsem dosáhl při 9s a proudu 50A - ty to chceš po motoru o poloviční hmotnosti a se 6s baterkou, ten se musí dost hřát, předpokládám.
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Tomix
|
Napsal: čtv 19.10.2017 20:46 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.4.2016 Příspěvky: 310 Bydliště: Nove Zamky Obrázky: 0
|
Nie nehreje sa su tam velke nasavacie otvory,nejde o to co chcem ja ale HK pise ze ten motor da max pover 1750W kolegovi dokonca 2000W tak som myslel ci ten moj nie je neaky vadny ale v podstate staci na kludne polietanie.
_________________ Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch
|
|
Nahoru |
|
|
ludicek
|
Napsal: čtv 19.10.2017 20:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2012 Příspěvky: 627 Bydliště: Prešov,SR Obrázky: 50
|
Ak sa dá pozri sa na vnútorný odpor článkov svojej zippy /napr. zippy 3,7Ah mala na článok 8ohm/ Ja som tento motor hnal na APC 16x10 v 4kg akro modely a letový čas bol 6,5min., pristával som s 3,8V na článok. A to lietal 10xvertikály aspoň 10x na jeden let, 6S 4,5Ah som dobíjal 2500mAh, koľko dobíjaš Ty na 3,7Ah baterke? Väčšia kapacita to porieši.
|
|
Nahoru |
|
|
fokker1
|
Napsal: čtv 19.10.2017 20:59 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2009 Příspěvky: 754
|
Tak moc se hřát nemusí, dost záleží právě na kv. Mám v Ansaldu EMP 5065 původně 320kv, 8 závitů a při nějakých 50-55A s vrtulí Fiala 19/10 jsem ho v létě usmažil. Po převinutí šesti závity 2x0,8mm ( něco kolem 1mm2, nic moc, ale víc se mi nevešlo), tedy kv jako tazatel, mi s vrtulí Bambula 18/8 a pětičlánkem 5200mAh bere kolem 55-60A. Po letu je samozřejmě teplý, ale ruku na něm udržím.
Ten příkon, co píšou na HK může být třeba i pravda, ale určitě s mnohem vyšším napětím. Důležitý je spíš maximální proud, maximální příkon při daném napětí se jako P = U x I snadno spočítá.
_________________ https://fokker1.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
Tomix
|
Napsal: čtv 19.10.2017 21:23 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.4.2016 Příspěvky: 310 Bydliště: Nove Zamky Obrázky: 0
|
Vnutorny odpor clankov je od 6-10moh nikdy nedobijem viac ako 2000mah nerad baterky žmýkam do poslednej kvapky.Takto su na letisku skor dobite a hlavne sa tak neopotrebuvaju. Len ma trosku stve ze ta belanka takto neda ani poriadny vykrut ci premet a ak mi nahodou nevide pristatie nie je v nich stava na dalsi oblet.(alebo mozno by aj bola ale ja nechcem riskovat)
_________________ Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch
|
|
Nahoru |
|
|
aviatik666
|
Napsal: pát 20.10.2017 7:48 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.5.2008 Příspěvky: 1427 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
|
Tomix píše: spominany motor Spominany motor prodej, dej tam spalovák (benzin) a máš klid. navíc sebou nemusíš na letisko tahat elektrocentrálu...
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|