Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MVVS Redliner vs. MEGA Hotliner 3S 1kW
PříspěvekNapsal: sob 17.06.2017 15:43 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 22.5.2006
Příspěvky: 471
Ahoj kluci, chtěl bych se zkušených v této problematice zeptat na názor a osvětit mi jaký rozdíl mohu očekávat mezi těmito dvěma motory.

Mám objednaný model Extreme od LSmodel a chci do něj motor bez rotačního pláště a bez převodovky na 3S (2200mAh, 60-120C) Li-Pol akumulátory s tím, že bych se chtěl dostat na odběry někde mezi 70-80A (max). Prosím neřešte že chci takový motor do daného modelu a ještě jen na 3 článek. Byl bych vděčný za konstruktivní rady a názory jaký motor z těchto dvou bude vhodnější a účinější a jaký vlastně rozdíl mezi těmito rozměrově a váhově skoro stejnými motory mohu očekávat (jeden je skrytá oběžka ale druhý Inrunner). Případně doporučení na jiný motor bez rotačního pláště a převodovky (na 3S a odběry mezi 70-80A, abych se dostal někam k 750-800W příkonu).
u MVVS bych šel asi do vrtule 13x10 kde už existují měření s předpokládanými proudy cca 70-75A
u MEGy zkušeností nikde moc napsané nejsou a můj odhad je vrtule 12x10 nebo možná 13x9 pro podobné proudy?

Nebo myslíte že v těchto proudech do 80A mohu u obou motorů očekávat cca stejný letový projev (rychlost stoupání) a tedy mohu s klidným svědomím jít do motoru který je mi bližšší? (ceny motorů jsou stejné)

Děkuju všem kdo bude mít snahu mi reálně poradit a osvětit rozdíl skryté oběžky a Inrunneru (ve stejné velikosti a podobných parametrech) a myslím, že by se to mohlo hodit i jiným, kteří budou podobný pohon řešit.

MVVS Redliner: 38x70mm - 268g (skrytá oběžka) - 960 otáček/1 volt
http://www.topmodelcz.cz/index.php?&desktop_back=hledani&action_back=&id_back=0&desktop=eshop&action=zbozi_detail&id=3711

Mega Hotliner 3s 1kW: 36x69mm - 272g (Inrunner) - 1060 otáček/1 volt
http://www.topmodelcz.cz/index.php?&desktop_back=hledani&action_back=&id_back=0&desktop=eshop&action=zbozi_detail&id=19730

Extreme od LS model:
http://lsmodel.cz/index.php?page=model&model=extreme


Přílohy:
MVVS.JPG
MVVS.JPG
[ 37.45 KiB | Zobrazeno 2556 krát ]

Mega.JPG
Mega.JPG
[ 36.09 KiB | Zobrazeno 2556 krát ]

Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: sob 17.06.2017 20:29 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2003
Příspěvky: 10762
Bydliště: Praha Hloubětín ČR
Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
Z těchto dvou jednoznačně MEGA.

Vinutí motoru je hned pod pláštěm motoru a tak je mnohem lépe chlazeno. A je to konstrukčně normální motor.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 18.06.2017 7:24 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 21.6.2008
Příspěvky: 6021
Bydliště: Praha ČR
Mimochodem na www.megamotor.cz je u ní příkladů použití s proudy docela dost...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 18.06.2017 10:14 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 22.5.2006
Příspěvky: 471
Citace:
Z těchto dvou jednoznačně MEGA.
Vinutí motoru je hned pod pláštěm motoru a tak je mnohem lépe chlazeno. A je to konstrukčně normální motor.
Jasně rozumím, děkuju.

tomashr píše:
Mimochodem na http://www.megamotor.cz je u ní příkladů použití s proudy docela dost...
toto málo co se dá o tomto Mega motoru na internetu najít mám samozřejmě nastudováno. Vždy než se na něco ptám, tak studuju vše na internetu co se dá, ale co mi na těch měřeních na stránkách Megamotor nesedí je, že motor je pro "Hotlinery" a měření tam mají hlavně s pomalými vrtulemi, tedy trochu zavádějící informace. Vím, že si mohu pomoci cca pomůckou, že když o palec zmenším průměr, tak mohu o palec zvětšit stoupání abych se dostal na podobný příkon, ale je to jen orientační a někdy to opravdu neodpovídá realitě. Proto by mne zajímalo, jestli někdo nemá reálné zkušenosti a měření s určitými vrtulovými listy od určitého výrobce právě o velikosti 12x9, 12x10, 13x9, 13x10 a podobnými na 3 článek, abych se nedostal na tak vysoké proudy jako uvádí výrobce u vrtule 14x10. Samozřejmě že než jsem napsal sem, tak jsem psal i výrobci, kdo jiný by měl vědět více, ale bylo to bohužel úplně bez reakce, jinak bych se tady neptal a netvořil nová zbytečná vlákna :wink: jen se spíš obávám, že ten motor asi moc lidí nemá a nezná, tak se toho asi moc nedozvím :lol:


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 19.06.2017 13:35 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2003
Příspěvky: 10762
Bydliště: Praha Hloubětín ČR
Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
Ono je to trošku o tom, co si člověk představuje pod pojmem HOTliner. DOmnívám se, že je to většinou možnost kolmého stoupání a pak poletování na rychlosti se značným opadáním, kde se výška mění na rychlost. Tam se vrtule s menším stoupáním docela hodí.

Ale samozřejmě, že jsou i nějaké zkušenosti s podobnou MEGOU a vrtulí 10x23 (není překlep!!), ale to není na 3články, tak jsem to nepsal.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 19.06.2017 22:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.5.2010
Příspěvky: 1891
jednoznačně MEGA. Jsou to velmi kvalitní motory se schopností velkého přetížení bez poškození.

Příklad: Mega 16/20/2 - zatižitelnost 40A max. 5 let ji provozuji na 5S, 2600mAh, 65 - 70A. A stále běží. O baterkách se to říci nedá :-) .

http://www.megamotor.cz/v4/script/default.php stačí si vybrat.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz