J-F
|
Napsal: čtv 15.04.2010 15:04 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 7.10.2007 Příspěvky: 302 Bydliště: Nová Paka
|
graup15 píše: Teda když už to musí být, taky hlasuji pro MVVS. Sice nerad, protože tak vyjímečný model urazit průměrným pohonem je svatokrádež Navíc když přihlédnu k tomu, že tam budeš mít 3S-2200, z kterých jde dnes vytáhnout 800W jak nic.
Já vím, ale to je to až takový propastný rozdíl? Svatokrádež... Pane jo ,co mě ještě čeká.
Dalibore, řeknu to na rovinu. Tyhle pohony s převodovkou mi nic neříkají. V životě jsem neměl převodovku v modelu. Přišlo mi, že třeba MVVS je na tom docela slušně a bez převodovky by se mohl trochu přiblížit k výkonům Neu s převodem. Jo, ale je tu ještě velikost vrtule...
K ostatním:
Jinak trup už je zkrácený na 36mm kužel, vešel by se tam asi i 38mm, ale to je maximum. Proto taky MVVS verze standart, Sport má velký průměr na začátku, navíc přídavné chlazení by bylo k ničemu. Líp se ochladí předem -turbokuželem.
A k těm článkům. Nechal bych 3s (navíc mi tu už leží). A 4s nevím, jestli by se nějaké vešly.
Jinak hlasování 50% na 50% mě opravdu pomáhá.
|
|
Nahoru |
|
|
JMalik
|
Napsal: čtv 15.04.2010 15:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 16558
|
Tak na to jdi jinak.
Pokus se tam dostat největší možnou vrtuli, při ještě rozumném proudu.
Z toho ti vyjde optimální motor (s převodovkou ).
Tu nechceš, tak hledej motor, který bude mít dostatečně nízké kv při vysoké účinnosti.
(taky jsem si přečetl ty příspěvky zpátky a 50/50 se mi to nezdá )
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: čtv 15.04.2010 15:49 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7424 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
J-F píše: graup15 píše: Teda když už to musí být, taky hlasuji pro MVVS. Sice nerad, protože tak vyjímečný model urazit průměrným pohonem je svatokrádež Navíc když přihlédnu k tomu, že tam budeš mít 3S-2200, z kterých jde dnes vytáhnout 800W jak nic. Já vím, ale to je to až takový propastný rozdíl? Svatokrádež... Pane jo ,co mě ještě čeká. Dalibore, řeknu to na rovinu. Tyhle pohony s převodovkou mi nic neříkají. V životě jsem neměl převodovku v modelu. Přišlo mi, že třeba MVVS je na tom docela slušně a bez převodovky by se mohl trochu přiblížit k výkonům Neu s převodem. Jo, ale je tu ještě velikost vrtule... K ostatním: Jinak trup už je zkrácený na 36mm kužel, vešel by se tam asi i 38mm, ale to je maximum. Proto taky MVVS verze standart, Sport má velký průměr na začátku, navíc přídavné chlazení by bylo k ničemu. Líp se ochladí předem -turbokuželem. A k těm článkům. Nechal bych 3s (navíc mi tu už leží). A 4s nevím, jestli by se nějaké vešly. Jinak hlasování 50% na 50% mě opravdu pomáhá.
Sorry..
Asi jsme to vzali za špatný konec
Rozhodně nikomu neberu, že si tam chce dát MVVS (neboli zakuklenou oběžku). Jde o to..a to v první řadě, co od toho chceš.
Pokud živější perfektně létající Corado...tak i MVVS vyhoví.
Ale pokud od toho chceš maximum, ve všech parametrech...bez převodovky máš smolíka. Ono do cca 500W se rozdíly mezi malou oběžkou a spřevodovaným kvalitním motorem, trošku stírají. Trošku...(když pominu, rozdílné velikosti a stoupání vrtule). Ale jak začne výkon růst (schválně píšu výkon), nůžky se začínají rozevírat
Nakonec důležité je, že Corado jako takové je skvostně létající model. A pohon je jen část jeho vlastností. V určitém úhlu pohledu ta méně důležitá. Takže klidně tam dej MVVS a pak uvidíš, jak se ti to bude zamlouvat. Pak napiš.
|
|
Nahoru |
|
|
J-F
|
Napsal: čtv 15.04.2010 16:15 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 7.10.2007 Příspěvky: 302 Bydliště: Nová Paka
|
graup15 píše: Asi jsme to vzali za špatný konec
V poho. Já ti rozumím. Éro vypadá velmi slušně, navíc pořádný pohon snese a sluší mu. Navíc ti věřím, že Neu je jednička. Přecijen jsi už nějaký ten pohon vyzkoušel -alespoň podle toho co sem tam čtu.
Prosím tě, jen pro info, kdybych náhodou chtěl ulítnout... Na kolik přijde ten Neu s převodovkou a dá se někde sehnat? Nebo je to nedostatkový zboží?
|
|
Nahoru |
|
|
J-F
|
Napsal: sob 17.04.2010 18:27 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 7.10.2007 Příspěvky: 302 Bydliště: Nová Paka
|
Doktor píše: 30 vteřin.
Hmm. To není ale špatné...
|
|
Nahoru |
|
|
m2
|
Napsal: sob 17.04.2010 19:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.6.2007 Příspěvky: 5838 Bydliště: DNV
|
Rozhoduj sa rýchlo, je to 8:7 ... aby si nepremeškal tento jedinečný moment, lebo čo potom, keď to zasa bude 8:8??!
_________________ http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=72
|
|
Nahoru |
|
|
J-F
|
Napsal: ned 18.04.2010 11:54 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 7.10.2007 Příspěvky: 302 Bydliště: Nová Paka
|
Je to sranda.
Stejně kdoví, jestli to tam někdo nestřílí jen tak. Ale popravdě jsem čekal trochu jednoznačnější hlasování.
p.s. Ještě jsem upravil odkaz na Megu v prvním příspěvku...
|
|
Nahoru |
|
|
m2
|
Napsal: ned 18.04.2010 15:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.6.2007 Příspěvky: 5838 Bydliště: DNV
|
J-F píše: Ale popravdě jsem čekal trochu jednoznačnější hlasování.
Ono ten rozdiel zasa až taký veľký nebude. Nechce sa mi to počítať, MVVS by mala vyjsť každopádne lepšie, ale zasa ten motor Mega je univerzálnejší na neskoršie využitie. Podľa mňa to hlasovanie vcelku odzrkadľuje realitu.
_________________ http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=72
|
|
Nahoru |
|
|
Speedy
|
Napsal: pon 19.04.2010 5:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.7.2006 Příspěvky: 1643 Bydliště: Letohrad
|
J-F píše:
Já jsem tu svoji Megu (bez E) trápil na zemi na 55A 2minuty v kuse a ani nebyl nijak extra ohřátej. Takže s turbokuželem za letu by asi těch 70A vydržel celkem dlouho. Spíš mě překvapilo, že verze 22/30/3 má psanou výrazně menší zatížitelnost - čekal bych podobnou a potom by to byl velmi vhodný pohon pro tuhle aplikaci (kroutící moment o půlku větší).
|
|
Nahoru |
|
|
J-F
|
Napsal: stř 21.04.2010 15:12 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 7.10.2007 Příspěvky: 302 Bydliště: Nová Paka
|
m2 píše: Rozhoduj sa rýchlo, je to 8:7 ... aby si nepremeškal tento jedinečný moment, lebo čo potom, keď to zasa bude 8:8??!
Tak, a teď to je 10:10 V podstatě jsem na tom tak, jako když jsem se rozhodoval, jestli mám založit toto téma.
A proto jsem právě potvrdil objednávku toho motoru, který mě napadl a zalíbil se mi jako první.
Škoda, že nemají stejně závity pro montáž. Třeba bych objednal oba a porovnal.
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: stř 21.04.2010 18:07 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7424 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Být tebou ..pošli do háje celou anketu a kup si motor který do Corada patří.
Prošlo mi rukama tolik motorů, že by z toho bylo muzeum. A dalo mi to za ty léta jednu nejdůležitější zkušennost....značkové a výkonné motory, jsou sice drahé, ale za ty peníze ti dají to co od nich čekáš. MVVS je naprosto obyčejná oběžka..jen v hezkém futrále. Nic víc. Mega je lepší motor, jenže napřímo..to není zrovna ideální a převodovky k nim Mega nemá, resp něco i ano, ale do toho bych nešel.
Celá ta anketa mi totiž přijde, jako zbožné přání o zázrak, jak si odůvodnit průměrný pohon, ale s očekáváním nejlepších možných výsledků...za málo peněz.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|