tak jsem si říkal, že ještě naposledy s Ionem nastoupám, zapnu motor ... a prásk jeden list odletěl rychlostí 560 km/h... vibrace... ztráta kabinky... prudké zhoršení ovladatelnosti... výška cca 4m... letadlo na minimálce... nouzové přistání...
kabinku jsem naštěstí našel, ale na jedné polovině křídla se mě vylomil kolík, cca třetina ho zůstala v křídle
předek čumáku je zkosený o cca 1-2mm, jako kdybych ho ořízl ostrým nožem. Nechápu jak to ten ulomený list dokázal
Jednalo se o sklopku Aeronaut 11*6, papírově má max otáčky 13000. Mě vychází v kalkulátoru s 4*A123 a motorem Scorpion HK 3026 - 1210 KV otáčky vrtule na 10660. Pořád by tam mělo být 2000 otáček rezervy. Před tím jsem lítal s vrtulí 10*8 ta má max otáčky 16000, a neměl jsem s ní žádný problém. Pak jsem já blb někde urazil špičku jednoho listu nasadil náhradní větší vrtuli a při druhém letu praskla
Kolík jsem včera zalepil, dneska to zazáplatuju a půjde znovu do vzduchu, ale už jen s vrtulí 10*8. Držte mě palce ať to křídlo drží