Halu už dlouho nelétám, ale hodně jsem si s křivkou plynu hrál. Za mě rozhodně vícebodovou. Nejméně tak 5bodů.
Zcela stažený plyn = motor nepatrně točí. Nejnižší možné, ale stabilní otáčky. Říká se, že to brzdí, ale určitě se ochotněji rozbíhá než ze zastaveného.
První nebo druhý zoubek plynu = model dokáže letět klidně vodorovně. Nikdy nepotřebuješ méně. Dnešní F3P speciály to budou mít asi jinak.
Tak mezi 1/2 a 3/4 plynu model visí.
Na plný plyn model ve visu klidně zrychluje. Nic raketového!!
Mezi těmito body plynulou křivku.
Je trochu problém, že se body posouvají, tak jak se vybíjí akumulátor. Já jsem to řešil governor regulátorem
, tedy, že jsem řídil otáčky, nikoliv otevření tranzistorů. Ale uznávám, že to není běžný pohled na věc.
Pak je potřeba dát si všude rezervu a lépe pracovat s plynem.