Dneska nějak zlobí připojení k internetu, tak zkusím nejdřív text bez fotek.
-V 11 hodin jsme letěli trénink, na střídačku s finama, kteří patří k favoritům. Takže jsme ve volných chvílích i viděli co se jak má lítat. Nikča nám přišla říct info ze školení bodovačů, řešilo se třeba, jestli immelman musí být opravdu krátký na dva kruhy vedle sebe, nebo jestli by se nemohl lítat i delší. Trochu zíráme... taky prý nelítáme dobře souvraty, atp... detaily. Zkusili jsme si to v tréninku, dohodli jsme se, že poletíme raději "špatně" dle místního výkladu pravidel, ale hezky a čistě, než třeba riskovat přepadnutí modelu v souvratu (ten by se měl jakoby se zavisením nahoře a přepadnutí bokem - to je dost o hubu a málokdo to tu takhle lítá). Celkově jsme všichni letěli líp než včera.
-Po tréninku jsme udělali video rozbor
Zas nám radila Nikča na co si dát bacha. Takový ty věci, který nejsou vyloženě špatně, ale bodovači to chtějí vidět jinak.
-Výprava jela na hotel a na jídlo, já zůstal v hale. Takže jsem viděl nový ruský systém protiběžek, pokecal jsme s finama (třeba řikali, že v 1s regulátorech z hobbykingu přehrávají firmware za vlastní a výrazně to prodlouží dobu letu), švédama, americkým teamem... bylo to dobrý, řešili jsme všechno od 1s nebo 2s pohonů, uhlík/neuhlík letadel, nových sestav, ... po novou americkou "ministrini" školství.
-Teď sedím na team manager meetingu a chystám si řeč o sobotním tréninku, který nebyl tak nějak fér a pro všechny.