HonzaS
|
Napsal: čtv 11.12.2014 11:48 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Jinak mně ty Turnigy vážily 2,29g (hádám +- 0,05g) po odlehčení, 3,16g mělo nové tak jak jsem ho koupil.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
valajda
|
Napsal: čtv 11.12.2014 11:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.6.2005 Příspěvky: 671 Bydliště: Praha/Broumov
|
HonzaS píše: Jinak mně ty Turnigy výžily 2,29g (hádám +- 0,05g) po odlehčení, 3,16g mělo nové tak jak jsem ho koupil. 3,16 bez páky, že?
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: čtv 11.12.2014 12:32 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Ano, budu je provrtávat a dávat uhlíkovou tyčku (zvážím váhový rozdíl proti prodloužené páce a dám vědět ).
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
honzis
|
Napsal: pát 12.12.2014 8:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.4.2008 Příspěvky: 731 Bydliště: Příbram
|
HonzaS píše: Jinak mně ty Turnigy výžily 2,29g (hádám +- 0,05g) po odlehčení, 3,16g mělo nové tak jak jsem ho koupil. No výborně -- to jsi vyndal převody ne:)
|
|
Nahoru |
|
|
valajda
|
Napsal: úte 16.12.2014 9:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.6.2005 Příspěvky: 671 Bydliště: Praha/Broumov
|
JirkaSo píše: Moje měřící středisko vypadá velmi podobně... já dávam tyčku dlouhou 11cm. Koupil jsem si jich 6, tři středily až neuvěřitelně dobře (vešly se do cca 0,5mm na těch 11cm) jedno další mělo cca 0,5-1mm na obě strany, zbylé dvě serva 2mm na obě strany. Vyšlo to dobře, potřeboval sem 4 serva. Výsledky byly stejné při napájení BEC napětím i napětím napřímo z 2S Lipol. Můžu potvrdit výsledky serv TGY D1290P. Já na páce dlouhé 229,18 mm (tedy 2mm = 0,5°) změřil toto č.1 - +- 2mmč.2 - +- 1mmč.3 - +- 1mm (ale ze začátku se rovnalo trochu se zpožděním)č.4 - +- 1,5mmJeště jsem na tu "testovací stolici" dal servo T531BBD, které jsem měl doma T531 - +- 3 mm (a mnooooohem hrubší krok)Takže tak.
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: úte 16.12.2014 10:39 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Tak to jsme na tom cca stejně. Už jsou v letadle čekám, až pelikán naskladní nějaké HS5035. Nebo budu muset jeden kousek z něčeho vyoperovat, což se mi vůbec nechce Staré F3P jsem si chtěl nechat jako záložní.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
zami
|
Napsal: úte 16.12.2014 11:01 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 18.9.2007 Příspěvky: 513 Bydliště: Třebíč
|
valajda píše: Můžu potvrdit výsledky serv TGY D1290P. Já na páce dlouhé 229,18 mm (tedy 2mm = 0,5°) změřil toto č.1 - +- 2mmč.2 - +- 1mmč.3 - +- 1mm (ale ze začátku se rovnalo trochu se zpožděním)č.4 - +- 1,5mmJeště jsem na tu "testovací stolici" dal servo T531BBD, které jsem měl doma T531 - +- 3 mm (a mnooooohem hrubší krok)Takže tak. Tak to jsou velice dobré výsledky. Díky. Miloš.
|
|
Nahoru |
|
|
valajda
|
Napsal: úte 16.12.2014 11:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.6.2005 Příspěvky: 671 Bydliště: Praha/Broumov
|
Až budu měnit serva, zkusím změřit Dymonda. Jestli je fakt tak dobré, na kolik si ho cení. Ještě pro doplnění, u těch TGY D1290P je cítit i vůle na spojení výstupní hřídel - páka (neměl jsem zašroubováno). Kdyby udělaly lepší spojení, mohlo by to být ještě lepší.
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: úte 16.12.2014 12:36 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20846 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
valajda píše: ... vůle na spojení výstupní hřídel - páka (neměl jsem zašroubováno). ... Tam musí být technologický úkos/kužel kvůli formě; jak do dopadne když to šroubem dotáhneš a sedne si to?
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
valajda
|
Napsal: úte 16.12.2014 12:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.6.2005 Příspěvky: 671 Bydliště: Praha/Broumov
|
asi to bude lepší. Nezkoušel jsem. Ale u jiných serv se vůle vymezí i ruční nasazením, tak jsou asi ty kužely přesnější.
|
|
Nahoru |
|
|
valajda
|
Napsal: ned 18.01.2015 23:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.6.2005 Příspěvky: 671 Bydliště: Praha/Broumov
|
LuboSladek píše: Ako odľahčiť F3P model o 8gramov za 4hodiny (aj s uprataním)... Nevím, jestli jsem tak nešikovný jen já, ale můj čas byl takřka dvojnásobný, takže až příště vymyslí někdo nějaký zlepšovák a já blbec se do něj budu chtít pustit , tak hezky zchladnu, uložím si návod do PC a až budu stavět nové letadlo, tak ho teprve použiju. 1) Vypreparovat serva z hotového letadla je bez poškození takřka nemožné, 2) ...takže následují opravy. 3) Protože jsem posouval polohu komponent - serva víc dozadu, baterku dopředu abych dovážil lehčí motor, je potřeba udělat nové otvory, se kterými se při odlehčování depronu nepočítalo => výztuhy apod. 4) No a pak už jen to pájení, přišívání kablíků a podobné srandy. Abych tím někoho neodradil - u mně tahle úprava ušetřila 6,7 g ( další 3g jsou ušetřeny na motoru viz viewtopic.php?f=6&t=69414) a to jsem na přijímači nechal konektory. - místo serv ocasních ploch Dymond D47 jsou TGY-D1290P - ze serv jsem jen sundal dolní díl krabičky, žádné broušení krabičky, náhrada páky se nekonala - drátky se mi povedlo sehnat 0,3 mm na + a -, 0,2 mm na signálový vodič (použito i u ESC) Příloha:
DSC_7495_th.JPG [ 38.38 KiB | Zobrazeno 2806 krát ]
Silně teď zvažuji, jestli se ještě pouštět do aktivních brzd. Spíš jen nalepím kanalyzéry abych zvětšil nosnou plochu a ještě trochu snížil letovou rychlost. Na příští sezónu musím postavit letadlo nové
|
|
Nahoru |
|
|
valajda
|
Napsal: pon 12.10.2015 9:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.6.2005 Příspěvky: 671 Bydliště: Praha/Broumov
|
LuboSladek píše: Ahoj priatelia, dnes som sa podujal na vec, ktorú som zamýšľal už dlho, len som mal strach sa do nej pustiť.
1, Vymeniť Turnigy PLUSH 6A za YGE 7 => zo 4.3g zmena na cca 2g .... Zajímal by mě typ toho stabilizátoru? Inštalácia LDO, pre bežných ľudí je to BEC na 5V/1A Který mám použít? http://www.gme.cz/products/search?term= ... or+5v%2F1A
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: pon 12.10.2015 9:56 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Ahoj Valajdo, jaký používáš serva a přijímač? Já lítám už druhou sezonu na 1290P a HS 5035 na 2s napřímo. Mimochodem Yep 7A z HK má 0,76g bez kabelů, což je o něco víc, než můj 10A Jeťák (2,35g) Asi ho taky zkusím 1,5 gramu doma, yes! Mimochodem... jsem si koupil dualsky 150mAh, když jsou levný a gensy 120mAh nejsou nebo jsou z daleka. Po odlehčení mají asi 8g (se silikovým krátkým kablíkem) a lítám na ně nějakých 6,5 minuty do alarmu napětí 6,4V se 75g letadlem.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
valajda
|
Napsal: pon 12.10.2015 10:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.6.2005 Příspěvky: 671 Bydliště: Praha/Broumov
|
HonzaS píše: Ahoj Valajdo, jaký používáš serva a přijímač? Já lítám už druhou sezonu na 1290P a HS 5035 na 2s napřímo. Mimochodem Yep 7A z HK má 0,76g bez kabelů, což je o něco víc, než můj 10A Jeťák (2,35g) Asi ho taky zkusím 1,5 gramu doma, yes!... Přijímač MZK Twin => takže od 1S do 2S v klidu. Na křidélka mám zatím Dymonda D47, tam vím, že by na 2S nebyl problém. A když píšeš že D1290P (zbytek v éru) vydrží 2S, tak pak není co řešit
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|