Switch to full style
Všechno co se týká lehkých modelů, slow a parkflyerů.
Odeslat odpověď

Hlasuji pro:

Anketa končí za pon 27.10.2014 13:30

varianta 1)
5
7%
varianta 2)
21
31%
varianta 3)
0
Žádná hlasování
varianta 4)
10
15%
přestup ANO
22
33%
Přestup NE
9
13%
 
Celkem hlasů : 67

Re: Hlasování o formátu soutěže RCEA

stř 19.11.2014 10:10

pepin, odhlasovala sa varianta 2 :

naprosté rozdělení kategorií RCEAa a RCEAb - se zvláštním vyhodnocováním neboli úplné oddělení RCEAa průlety nezakázány, sestava tak jak je. RCEAb se letí průběžně. Sestavy dole.
Pro RCEAa platí omezení,

že letadlo musí být těžší než 110g.

V RCEAb zakázány protiběžné pohony.

Re: Hlasování o formátu soutěže RCEA

stř 19.11.2014 10:34

pepin píše:... 99% uspěchu je zase v konstruktérské činnosti, uvažovat o epp clikovi 118g je nesmysl, páč ty gramy navíc soutěžícímu v začátečnické třídě kde se odklepne nižší možná váha upáčkovat v pohodě nepujdou .


pepin píše:...dřív se i pruběžka létala se 120 g modely a kdo uměl, ten to zaletěl.


Pepine, si trochu odporuješ. :-) Jasné je, že pokud se nastaví nějaký váhový limit, nebudou hned všichni na jeho limitu. A o tom to právě je Když postavíš Clika za 120 g (což šlo i u Clika 2.0 bez nějakých velkých úprav), na soutěžní let použiješ menší baterku (180 stačí místo 250ky) tak si můžeš halovou soutěž vyzkoušet i s érem, s kterým trénuješ venku. Úspěch, pokud bude mít éro 110 nebo 120 g, bych na konstruktéřinu nesváděl. Něco jiného je vytrimování a vyladění letadla a ještě něco jiného je samotné pilotní umění. Budeme-li brát, že v RCEA-B by měli být začátečníci / haloví začátečníci, hraje tam to pilotní umění dost velkou roli a 10 g se projeví "jen" na rychlosti modelu. S pomalejším modelem se dá letět čištěji, je na vše víc času, ale nikdo míň než limitní váhu mít nebude.

V RCEA-A a vyšších kategoriích by měli být piloti pilotně vyrovnanější - v F3P je jeden let skoro jako druhý a gró je bohužel/bohudík právě v tom modelu (všichni mají moc moc natrénováno). Jestli tam letí model 36 g nebo 100 g.

Re: Hlasování o formátu soutěže RCEA

stř 19.11.2014 11:08

valajda píše:Pepine, si trochu odporuješ. :-) Jasné je, že pokud se nastaví nějaký váhový limit, nebudou hned všichni na jeho limitu. A o tom to právě je



ano, přesně o tom to právě možná je, že když je váhový limit třeba těch 110g a ty postavíš ero za 120--130 g, tak tě třeba tvuj kolega nahlodá, že s tak těžkym erem nemá vubec smysl jít soutěžit.takže výsledek celého pokusu přilákat do haly další piloty se stejně mine učinkem jen z toho duvodu, že na ten váhový limit se jim dostat nedaří.

Vim o čem mluvím, soutěžně jsem létal, ero jsem měl těžký a ty debaty o tom, že to mám těžký a že je to špatně se vedli a na mě to opravdu pusobilo demotivačně, páč to ero jsem měl rád, měl jsem z něj radost a nechtěl jsem jiné hnusné bílé ero jen s pofixovanou kabinkou, abych náhodou trochou barvy tomu zase nenaložil o 5 gramu víc.

Alo joo, jestli si myslíte, že někde poruznu běžně létá mraky lidí se 100--110g haláky, no tak asi jo.

jsem si jen myslel, že kdyby se to zkušebně na jednu sezonu opravdu nastavilo podle reálně dostupné váhy právě třeba toho epp 120--130g Clika, tak už by opravdu bylo jasno v tom, jestli je problém dnešní nízká váha modelu, nebo opravdu pouze menší zájem o halové soutěžení.

Už se v tom ale nechci pitvat, jestli se na místo 100g odhlasovalo 110, díky bohu za to.

Re: Hlasování o formátu soutěže RCEA

stř 19.11.2014 11:13

zdeno píše:pepin, odhlasovala sa varianta 2 :

naprosté rozdělení kategorií RCEAa a RCEAb - se zvláštním vyhodnocováním neboli úplné oddělení RCEAa průlety nezakázány, sestava tak jak je. RCEAb se letí průběžně. Sestavy dole.
Pro RCEAa platí omezení,

že letadlo musí být těžší než 110g.

V RCEAb zakázány protiběžné pohony.



K tomu jen poznámku.

Ještě bylo v rámci sjednocení s okolním světem přehozeno značení. Tedy nejtěžší národní kategorie je RCEAa, lehčí je RCEAb. Jde jen o označení, ale aby nedošlo k nedorozumění.

Re: Hlasování o formátu soutěže RCEA

stř 19.11.2014 11:19

pepin píše:.... tak tě třeba tvuj kolega nahlodá, že s tak těžkym erem nemá vubec smysl jít soutěžit.takže výsledek celého pokusu přilákat do haly další piloty se stejně mine učinkem jen z toho duvodu, že na ten váhový limit se jim dostat nedaří.

Se nesmíš nechat. :roll:

pepin píše:......že to mám těžký a že je to špatně se vedli a na mě to opravdu pusobilo demotivačně, páč to ero jsem měl rád, měl jsem z něj radost a nechtěl jsem jiné hnusné bílé ero jen s pofixovanou kabinkou...

Tomu rozumím, ale po 4.místě na Slowflyeru 2013 se 120g Clikem 2.0 mě to začalo štvát samotného, že já už do toho víc rukama nedám a začal jsem si chystat nový stroj, i když tenhle neměl moc nalétáno a měl jsem ho rád.

pepin píše:Alo joo, jestli si myslíte, že někde poruznu běžně létá mraky lidí se 100--110g haláky, no tak asi jo..... jestli je problém dnešní nízká váha modelu, nebo opravdu pouze menší zájem o halové soutěžení.

Mraky jich asi nebudou, ale pár nových tváří by se najít mohlo. :-)

pepin píše:Už se v tom ale nechci pitvat, jestli se na místo 100g odhlasovalo 110, díky bohu za to.

V hlasování bylo 110 g a myslím, že se to nikam nehnulo. Padaly názory, že budem během roku sledovat hmotnost modelů a příští rok se to třeba může někam pohnout.

Re: Hlasování o formátu soutěže RCEA

stř 19.11.2014 11:25

Zásadní pointa omezení hmotnosti v pilotně NEJLEHČÍ pilotní kategorie RCEAb je vyloučení hyper techniky. Je to začátečnická kategorie a věřím, že to začátečníci ocení. Myslím, že situace ve Franci, jak zde byla popsána je špatná.

A pokud se chci konstruktérsky vyřádit, tak je zde kategorie složitější RCEAa. Kde kromě investic do modelu (je lhostejno, zda peněz nebo času) se předpokládá nějaká investice do trénování.

A když už ani tohle nestačí, tak je zde kategorie F3P. Tam se může v rámci pravidel cokoliv.


Omezení je zcela normální součást pravidel. V pyloňákách máme také omezenou hmotnost na minimálně 1000g. A do jednoho stroje jsem dával 93g olova. Prostě jsem se to naučil stavět. Ale pravidla jsou pravidla.
Ani F3A nebo F3P není bez omezení. Jsou zakázané vektorovatelné vrtule, je zakázáno vvyosování motoru. Oboje by modelům pomohlo. Ale jde o pilotáž, nikoliv o technologii.

Re: Hlasování o formátu soutěže RCEA

stř 19.11.2014 15:25

TomasC píše:Zásadní pointa omezení hmotnosti v pilotně NEJLEHČÍ pilotní kategorie RCEAb je vyloučení hyper techniky. Je to začátečnická kategorie a věřím, že to začátečníci ocení. Myslím, že situace ve Franci, jak zde byla popsána je špatná.

A pokud se chci konstruktérsky vyřádit, tak je zde kategorie složitější RCEAa. Kde kromě investic do modelu (je lhostejno, zda peněz nebo času) se předpokládá nějaká investice do trénování.

A když už ani tohle nestačí, tak je zde kategorie F3P. Tam se může v rámci pravidel cokoliv.


Omezení je zcela normální součást pravidel. V pyloňákách máme také omezenou hmotnost na minimálně 1000g. A do jednoho stroje jsem dával 93g olova. Prostě jsem se to naučil stavět. Ale pravidla jsou pravidla.
Ani F3A nebo F3P není bez omezení. Jsou zakázané vektorovatelné vrtule, je zakázáno vvyosování motoru. Oboje by modelům pomohlo. Ale jde o pilotáž, nikoliv o technologii.



Děkuji TomasC :) líp bych to nenapsal a naprosto souhlasím. :)
Odeslat odpověď