stř 19.11.2014 10:10
stř 19.11.2014 10:34
pepin píše:... 99% uspěchu je zase v konstruktérské činnosti, uvažovat o epp clikovi 118g je nesmysl, páč ty gramy navíc soutěžícímu v začátečnické třídě kde se odklepne nižší možná váha upáčkovat v pohodě nepujdou .
pepin píše:...dřív se i pruběžka létala se 120 g modely a kdo uměl, ten to zaletěl.
stř 19.11.2014 11:08
valajda píše:Pepine, si trochu odporuješ. Jasné je, že pokud se nastaví nějaký váhový limit, nebudou hned všichni na jeho limitu. A o tom to právě je
stř 19.11.2014 11:13
zdeno píše:pepin, odhlasovala sa varianta 2 :
naprosté rozdělení kategorií RCEAa a RCEAb - se zvláštním vyhodnocováním neboli úplné oddělení RCEAa průlety nezakázány, sestava tak jak je. RCEAb se letí průběžně. Sestavy dole.
Pro RCEAa platí omezení,
že letadlo musí být těžší než 110g.
V RCEAb zakázány protiběžné pohony.
stř 19.11.2014 11:19
pepin píše:.... tak tě třeba tvuj kolega nahlodá, že s tak těžkym erem nemá vubec smysl jít soutěžit.takže výsledek celého pokusu přilákat do haly další piloty se stejně mine učinkem jen z toho duvodu, že na ten váhový limit se jim dostat nedaří.
pepin píše:......že to mám těžký a že je to špatně se vedli a na mě to opravdu pusobilo demotivačně, páč to ero jsem měl rád, měl jsem z něj radost a nechtěl jsem jiné hnusné bílé ero jen s pofixovanou kabinkou...
pepin píše:Alo joo, jestli si myslíte, že někde poruznu běžně létá mraky lidí se 100--110g haláky, no tak asi jo..... jestli je problém dnešní nízká váha modelu, nebo opravdu pouze menší zájem o halové soutěžení.
pepin píše:Už se v tom ale nechci pitvat, jestli se na místo 100g odhlasovalo 110, díky bohu za to.
stř 19.11.2014 11:25
stř 19.11.2014 15:25
TomasC píše:Zásadní pointa omezení hmotnosti v pilotně NEJLEHČÍ pilotní kategorie RCEAb je vyloučení hyper techniky. Je to začátečnická kategorie a věřím, že to začátečníci ocení. Myslím, že situace ve Franci, jak zde byla popsána je špatná.
A pokud se chci konstruktérsky vyřádit, tak je zde kategorie složitější RCEAa. Kde kromě investic do modelu (je lhostejno, zda peněz nebo času) se předpokládá nějaká investice do trénování.
A když už ani tohle nestačí, tak je zde kategorie F3P. Tam se může v rámci pravidel cokoliv.
Omezení je zcela normální součást pravidel. V pyloňákách máme také omezenou hmotnost na minimálně 1000g. A do jednoho stroje jsem dával 93g olova. Prostě jsem se to naučil stavět. Ale pravidla jsou pravidla.
Ani F3A nebo F3P není bez omezení. Jsou zakázané vektorovatelné vrtule, je zakázáno vvyosování motoru. Oboje by modelům pomohlo. Ale jde o pilotáž, nikoliv o technologii.