RCmania.cz - web pro modeláře a modely http://www.rcmania.cz/ |
|
Mylarové F3P http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=6&t=64224 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | HonzaS [ ned 16.02.2014 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mylarové F3P |
Nejsem si jistý, jestli se dá srovnávat F3P a F2B. Skoro bych řekl, že ne |
Autor: | zdeno [ ned 16.02.2014 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mylarové F3P |
HonzaS píše: Nejsem si jistý, jestli se dá srovnávat F3P a F2B. Skoro bych řekl, že ne Pokial si F2B nelietal a neplánuješ lietať tak ťa to ani trápiť nemusí. Tvoj dotaz bol: jestli muchlat, nebo nemuchlat. Zeptám se odborníků a dám vědět. Môj osobný názor je že najlepší mylar je EPP, tým netvrdím že si niekedy mylarový eroplán nepostavím. Ak sa stretneme v Třebíči, tak si to moje EPP môžeš vyskúšať |
Autor: | jyrry [ ned 16.02.2014 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mylarové F3P |
Zdeno, oni tam ten Mylar davaji kvuli hmotnosti, nahrazuji tim depron v dirach :-) Z epp to sice bude mit vhodnejsi obtekani, ale hmotnost to zabije... P.S. to kridlo dopredu uz jsem posunul, trup orezal o dobrych 10%, cekam uz jen na serva.. |
Autor: | zdeno [ ned 16.02.2014 23:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mylarové F3P |
jyrry píše: Zdeno, oni tam ten Mylar davaji kvuli hmotnosti, nahrazuji tim depron v dirach Z epp to sice bude mit vhodnejsi obtekani, ale hmotnost to zabije... P.S. to kridlo dopredu uz jsem posunul, trup orezal o dobrych 10%, cekam uz jen na serva.. Prečo by EPP malo zabiť hmotnosť, je to otázka konštrukcie, pozri si tu aké to má rozpätie a hmotnosť: http://www.yourepeat.com/watch/?v=CXAqw7YvhZ4 Na tom GB by som možno ešte o 10-20% zväčšil smerovku |
Autor: | HonzaS [ pon 17.02.2014 0:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mylarové F3P |
Hmotnost? Gernot má o 4g těžší pohon a je na 70g, prý už našel dalších 5g. Takže bude na 65g s protiběžkama. Má těžší (a nejspíš lepší) serva atd... A má to i barevný |
Autor: | zdeno [ pon 17.02.2014 7:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mylarové F3P |
HonzaS píše: Hmotnost? Gernot má o 4g těžší pohon a je na 70g, prý už našel dalších 5g. Takže bude na 65g s protiběžkama. Má těžší (a nejspíš lepší) serva atd... A má to i barevný Že sa dajú postaviť lahšie éra tiež viem, napríklad F. Turpaud 68g http://www.youtube.com/watch?v=N4bEGC5t8pE Má tam tieto servá a hovoril som kamarátom či ich objednáme keď ich ešte mali na sklade ale nemali záujem http://www.topmodel.fr/en/product-detai ... el-dsms309 Nad myšlienkou postaviť éro z uhlíku a niečim ho potiahnuť som sa zamýšlal pred 4. rokmi, ale keď som si vtedy spočítal že budem potrebovať 30m uhlíku dostal som nápad využiť zásoby 2mm EPP ktoré som mal doma odložemé ešte z doby keď sa stavali dvojplochy. Že takéto éra stavajú japonci som sa dozvedel až z fotiek z maj. sveta čo ma velmi povzbudilo aby som išiel touto cestou ďalej. Najviac ma ale udivovalo že ten eroplán čo mal Tetsuo Onda bol najťažší a napriek tomu padal z hora asi najpomalšie. Škoda že som to nevidel naživo. Pamätám si keď sa tu na rcmánii pred rokom tvrdilo že tie super lahké eroplány niesú to pravé orechové |
Autor: | HonzaS [ pon 17.02.2014 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mylarové F3P |
zdeno píše: Pamätám si keď sa tu na rcmánii pred rokom tvrdilo že tie super lahké eroplány niesú to pravé orechové Jasně... ale jak to je ve skutečnosti se rozhoduje někde jinde btw uhlíko-mylarové letadlo stavěli finové už docela dávno... teď to zkoušel i Donatas, prý dost dobrý. |
Autor: | zdeno [ pon 17.02.2014 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mylarové F3P |
Jasně... ale jak to je ve skutečnosti se rozhoduje někde jinde btw uhlíko-mylarové letadlo stavěli finové už docela dávno... teď to zkoušel i Donatas, prý dost dobrý.[/quote] Ak si to dobre pamätam tak aj Donatas "muchlal" Ešte jedno velké plus pre EPP, pretože: Směrové kormidlo "doleva" neznamená vždy zatočení doleva... a ja som sa začal učiť používať smerovku až pri lietaní v hale v dosť pokročilom veku je tá moja konštrukcia priam geniálna. Má zasebou už niekolko desiatok rán a len párkrát to skončilo vytrhnutím nejakého uhlíku. Spravila to kvapka sekunďáku a lieta to ďalej. Je to určite zaujímavá informácia pre ludí ktorých začína odrádzať stavanie príliš komplikovaných a drahých ér. Moja ponuka že si ho môžeš vyskúšať platí |
Autor: | HonzaS [ pon 17.02.2014 16:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mylarové F3P |
Za nabídku děkuji, zkusím rád Anet Boušková lítá letos taky s EPP, s prototypem od RCFactory, a ta odolnost je neskutečná. EPP jistě má v hale své místo, ale myslím si, že to má i mylar. A tohle téma je o mylaru, takže bych diskuzi nechal raději do Třebíče, než nás tu někdo smaže |
Autor: | TomasC [ pon 17.02.2014 16:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mylarové F3P |
Zmuchlaný a narovnaný mylar nemá takovou snahu vytvářet vlnky při potahování. P.S. F2B sestavu jsem letěl a myslím, že k F3P to má docela blízko. Třeba poloměrem obratů |
Autor: | HonzaS [ pon 17.02.2014 20:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mylarové F3P |
Sestava ano, letadlo ne Mimochodem, Donatas měl "muchlané" letadlo, ale vypadá to, že jeho poslední F3P je zas "hladké". Opravdu se těším do Německa, co mi k tomu řekne mistr světa a další experti. Nebude muchlaný mylar náchylnější k nafukování potahu? |
Autor: | JNecesanek [ čtv 20.02.2014 1:22 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Mylarové F3P | ||
Když jsme u toho mylaru tak dnes jsme doma pokročili ve stavbě Elanor, sice je to stavebnice, ale několik dílů jsme s taťkou úspěšně potáhli. Jedná se o dynamické brzdy, které se chystám co nejdřív otestovat, vidím to na příští týden. Model budu osazovat novým contrapropem SG, serva klasicky Hi-tech + JR na křidýlka, jako regulátor pak jako u Sparka použijeme YGE. Celkovou váhu odhadujeme kolem 80 g. Kuba
|
Autor: | JNecesanek [ čtv 20.02.2014 1:26 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Mylarové F3P | ||
Ještě přikládám detail námi potahované brzdy.
|
Autor: | honzis [ čtv 20.02.2014 17:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Mylarové F3P |
No to je moc pěkný. A tím Mylarem šetři |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |