Autor |
Zpráva |
pepin
|
Napsal: čtv 09.01.2014 17:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2008 Příspěvky: 12832 Bydliště: praha 5
|
paveld píše: Tak trošku o té vymlácené slámě: Je to jako s každou modelářskou disciplínou. Vývoj vybavení a s tím souvisejících cen zřejmě nejde zastavit. no zrovna právě u toho halového soutěžení, kde je to beztak rozdělené do ruzných výkonnostních tříd bych v nějakém omezení mimo královskou pruběžku neviděl žádný problém to rozumě omezit právě minimální možnou váhou modelu a možná i zvážit, zda příliš náročné obraty v nižších třídách to ve výsledku ty spíš sváteční piloty nakonec neodradí, vubec se té soutěže zučastnit . to halové létání beru jako příjemné zimní zpestření s dříve relativně haléřovým modelem, který šel nějak bez uhony alespon přenést z auta ve větříku do haly, tam ho během létání i případně nějak poopravit a znuvu létat, když jsem s takovým poslepovánkem dorazil na soutěž, moc jsem se netrápil tím, jestli muj model váží 140g a model kolegy 130g, ale soutěžit se 140g modelem oproti 70g už ve mě vyvolává pocit boje s větrnými mlýny. to já jen tak, že když sem občas nakouknu, kolik lidí se dnes přihlašuje na nějakou soutěž, tak si prostě říkám, jestli se opravdu příliš netlačí na pilu. na druhou stranu je ale fakt, že když byl návrh na F3A mini, co by finančně nenáročného akrobatění, tak stejně žádný zájem nebyl--je ale fakt, že ta sestava by opět znamenala dřít a dřít páč jednoznačně nešlo o polétání smyslu spíš se sejít s partou lidí stejného zájmu.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
pepin
|
Napsal: čtv 09.01.2014 17:29 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2008 Příspěvky: 12832 Bydliště: praha 5
|
třeba řeším fakt blbosti a celé je to uplně jinak, ale vzhledem k tomu, že pořadatelé mají na soutěžící asi nějaký mejlový kontakt, nemusel by být problém ty piloty, kteří beztak nemají ambice ani pilotní schopnosti na pruběžku nechat vyjádřit svuj názor na to případné omezení váhy a zjednodušení obratu pro další sezonu, navíc frézovače a odlehčovače by to alespon donutilo přejít do pruběžky, kde by žádné omezení už samozřejmě nebylo a po pravdě--tunění modelu v nižší třídě, když má jít podle mého především o soutěž PILOTNÍ né konstruktérskou mi přijde přinejmenším divné--takové to klasické--já zas tak moc super řídit neumím, tak to budu dohánět technikou at to stojí, co to stojí.
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: čtv 09.01.2014 18:13 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 25.4.2003 Příspěvky: 10799 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Určitě to nepatří do tématu, ale pokusím se vyjádřit.
Myslím, že soutěžení je prostě jen další část modelaření. Efekt radosti z létání, pokecáni s partou stejně postižených, atd.. to nekazí a přináší to něco navíc. Třeba, že se člověk opravdu dozví, jak na tom je. Někdo tohle nesnese, ale to sem nepatří.
Technika. Osobně si nemyslím, že létání s "monotypem" s "čínskými" servy by nějak razantně změnil výsledkovou listinu. Lepší technika je bez myslícího pilota zcela k ničemu. Kdo jde na soutěž, tak nechce být poslední. A udělat s tím něco doma v dílně, tak to k tomu tak nějak patří.
Zde si dovolím zcela adresnou poznámku, on se určitě pozná: I když je někdo dobrý pilot a staví dobrá letadla, tak jedna nebo dvě soutěže za rok NESTAČÍ, aby se zapsal do žebříčku. Takže pokud nezačne jezdit na závody, tak reprezentantem nikdy nebude.
Jako trenér halových akrobatických kategorii si rád vyslechnu cokoliv. Mnohem raději budu naslouchat závodníkům létajícím na závodech.
|
|
Nahoru |
|
|
clouseau
|
Napsal: čtv 09.01.2014 20:19 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.3.2004 Příspěvky: 814 Bydliště: Turnov Obrázky: 0
|
TomasC píše: Určitě to nepatří do tématu, ale pokusím se vyjádřit.
Myslím, že soutěžení je prostě jen další část modelaření. Efekt radosti z létání, pokecáni s partou stejně postižených, atd.. to nekazí a přináší to něco navíc. Třeba, že se člověk opravdu dozví, jak na tom je. Někdo tohle nesnese, ale to sem nepatří.
Technika. Osobně si nemyslím, že létání s "monotypem" s "čínskými" servy by nějak razantně změnil výsledkovou listinu. Lepší technika je bez myslícího pilota zcela k ničemu. Kdo jde na soutěž, tak nechce být poslední. A udělat s tím něco doma v dílně, tak to k tomu tak nějak patří.
Zde si dovolím zcela adresnou poznámku, on se určitě pozná: I když je někdo dobrý pilot a staví dobrá letadla, tak jedna nebo dvě soutěže za rok NESTAČÍ, aby se zapsal do žebříčku. Takže pokud nezačne jezdit na závody, tak reprezentantem nikdy nebude.
Jako trenér halových akrobatických kategorii si rád vyslechnu cokoliv. Mnohem raději budu naslouchat závodníkům létajícím na závodech. souhlasím Tome
_________________ Vladislav Plichta www.clouseau.eu místopředseda KLeM ČR
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: čtv 09.01.2014 21:37 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Pro mě za mě, já klidně v Německu nikoho reprezentovat nebudu (protože do té doby víc soutěží než odlítanou Příbram asi fakt nestihnu).
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
pepin
|
Napsal: pát 10.01.2014 0:00 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2008 Příspěvky: 12832 Bydliště: praha 5
|
TomasC píše: Technika. Osobně si nemyslím, že létání s "monotypem" s "čínskými" servy by nějak razantně změnil výsledkovou listinu. Lepší technika je bez myslícího pilota zcela k ničemu. Kdo jde na soutěž, tak nechce být poslední. A udělat s tím něco doma v dílně, tak to k tomu tak nějak patří.
. to je asi fakt, když je opravdu zájem a ten správný zápal, tak se vše dá nějak nakonec vyřešit, změna pravidel a nějaké váhové omezení by ve výsledku přineslo nakonec možná pouze jiné výmluvy a zduvodnění proč stejně nesoutěžit. No a k té náročnosti obratu--páč jsem ted zkoušel v hale sestavu B, tak mi vubec nesecvaklo, že je taky nějaká sestava A
|
|
Nahoru |
|
|
RadimHnilica
|
Napsal: pát 10.01.2014 0:33 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 16.1.2005 Příspěvky: 2142 Bydliště: Hodonín Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Dovolím si názor nováčka v této kategorii.letos jsem.pořídil svoji první halovku. Odlehceny spark. Je to finančně zcela dostupné.chci zkusit rcea b sestava co se týká obratů těžká není víc je to o citu umístění obratu rychlosti a.plynulosti takže více je na.pilotovi. No možnál to vidíma špatně to uvidím až s vámi vyzkouším první závody ale.tohle.mi přijde relativně.dostupná.kategorie
_________________ Radim
|
|
Nahoru |
|
|
honzis
|
Napsal: sob 11.01.2014 15:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.4.2008 Příspěvky: 731 Bydliště: Příbram
|
No je to hezký protiběžka, ale ta cena . No a tak jako "mates.hsk" tedy nezbývá než se do toho pustit sám, pokud je čas, pokud je kde a vůbec zázemí. Pořád to bude o vylétanosti pilota a jeho vůli chtít se něco naučit. Potom přijde i ten vývoj jako je třeba KOAXMOTOR.
Naposledy upravil honzis dne ned 26.01.2014 21:38, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: sob 11.01.2014 16:35 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Kubo!!! To je přesně fotka, kterou bych potřeboval. Prosím pošli mi jí v origo kvalitě do mailu! Díííík (klaním se, ruku líbám, ... ...). A pozdravuj ve Varnsdorfu!
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
LuboSladek
|
Napsal: stř 15.01.2014 1:19 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 15.1.2014 Příspěvky: 40 Bydliště: Slovensko
|
Chalani, super, je to zaujímavé sledovať vývoj haloletectva. Ďakujem že prispievate detailnými konverzáciami ohľadom novej techniky, uverejňujete svoje poznatky a skúsenosti. Skôr než nariekať, že niečo nejde, je to náročné, alebo drahé, alebo na to nie je čas treba publikovať ako sa to robí, a vždy sa nájde nejaký garážový majster (možno aj profesionálna firma ), čo tomu niečo pridá a tým posunie celý šport niekam inam (resp. ďalej). Idea protibežných vrtúľ má podľa môjho názoru určite pozitívny efekt na vývoj v tejto kategórií. Chcem sa spýtať, našiel sa už nadšenec športu, ktorý to rozobral a pozrel sa ako je to detailne urobné? (je tam plomba od výrobcu? ) Hlavnou otázkou je uloženia točiacich sa elementov (ložiská). Sú použité kovové klzné, ako u jednosmerných motorov (napr. Speed 400)?
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: stř 15.01.2014 22:22 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Co vím, tak to běhá na kuličkových ložiskách Pohledej po netu, jsou detailní fotky všude možně
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: čtv 16.01.2014 18:01 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
JNecesanek
|
Napsal: pon 27.01.2014 0:25 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 2.11.2010 Příspěvky: 304 Bydliště: Kyjov
|
HonzaS píše: Nový Glavak! Další info bude co nejdřív
Přílohy: |
Screenshot_2014-01-24-19-42-02.png [ 556.46 KiB | Zobrazeno 2286 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|