RCmania.cz - web pro modeláře a modely
http://www.rcmania.cz/

Halové setupy
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=6&t=55399
Stránka 14 z 14

Autor:  TomasC [ pát 20.11.2015 15:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Halové setupy

Netušíte jaké jsou parametry motorů které jsou v kontrapropech?? kv, odpor, hmotnost. Tak nějak mě to zajímá, nic kritického, ale kdyby někdo věděl. Předem díky

Autor:  HonzaS [ sob 19.12.2015 22:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Halové setupy

Kdyby někoho zajímalo, našel jsem video s kontrapropem od dualsky:


Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

Autor:  horejsi [ stř 30.12.2015 11:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Halové setupy

Mluvit o tom jak vypadaly kontra DS před rokem je dost zavadejici.
Privezli dva kusy do Norimberka a za dva dny je pres noc někdo ze stanku ukradl. Ledazeby ... ale to ne :-)
Tehdy měli problémy s vibracemi, ted je to pry v poradku.

Autor:  HonzaS [ stř 30.12.2015 18:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Halové setupy

Já v norimberku nebyl!!! :lol:

Jinak Glavak doporučuje na ten DS pohon 9tky vrtule na letadla přes 100g, 10" do 90g, 11" do 80g a 12" do 70g letadel. Všechno se Slim blades verzí vrtulí. Odběry kolem 4,2A (při omezené křivce plynu).

Zajímavý taky je, že samotný motor váží prý asi 12-13g, tedy jako celý lantsov AL13 150 se dvěma 10" vrtulema.

Autor:  paveld [ stř 30.12.2015 20:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Halové setupy

Není mi jasné, proč je součástí jednotky těžší motor 2203 a ne 2202:
http://horejsi.cz/Pages/DetailProdukt.a ... cislo=2816 má výkonu ažaž - provozuji jej s vrtulí 9,5"/2,5" a výkonu má až až, spotřeba přijatelná, nehřeje se...
Od nové pohonné jednotky jsem si hodně sliboval, ale vzhledem k hmotnosti jsem si pořídil
ještě jednu 2202 s jednou vrtulí :|

Autor:  HonzaS [ stř 30.12.2015 23:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Halové setupy

Podle mě je zásadní problém v tom, že zatím co Glavak i Lantsov se v hale aktivně pohybují (a v té nejlepší společnosti, Evropa teď docela úspěšně táhne vývoj), Dualsky se muselo spokojit s tím, co se lítá u nich, nebo si našli něco na internetu. Nebo je jim to prostě jedno. Ono je to vidět i na jejich letadlech, sice jsou potažené mylarem, ale váží cca stejně jako výrazně odolnější epp Clik (100-120g). Osobně bych pro F3P AA použil raději jednu vrtuli, ale měl o 10g lehčí letadlo, než použít dualsky protiběžky.

Autor:  RadimHnilica [ stř 30.12.2015 23:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Halové setupy

Dualsky je dnes bohužel o rok pozadu se svoji váhou!! Když dnes lantsov umí 13" pohon za 14g dualsky je na úrovni mého starého glavaka tak akorát pro AA v ČR

Autor:  RadimHnilica [ stř 30.12.2015 23:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Halové setupy

Honzo bohužel ač nerad musím napsat ze contra da letadlu hlavně jiný projev což bylo moc hezky vidět v pace na letadlech kluků z Ostravy.samozřejmě chce to pilota ale Lukáškova triviá letěla proste o třídu jinak.za mě dualsky dostupný pohon pro. AA

Autor:  HonzaS [ čtv 31.12.2015 7:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Halové setupy

Radime já si právě nejsem jistý, jestli je lepší to ultralehký letadlo, nebo těžký s dualsky. Vezmi si extrém - Victory. Tu postavíš do 50g i s normálním motorem s jednou, ale s dualsky bude mít minimálně 60 (spíš víc), protože jí nedovážíš! Spark je taky s těžištěm taky v háji a nedovážíš ho, Elanor na tom bude asi stejně, moje neutrino můžu spočítat přesně večer.

Koneckonců Martin Formánek byl na bedně s trivií se single propem. Na DM 2014 byl na bedně tuším Filippo Materazzi v F3P, v hodně tvrdé konkurenci, taky se single propem.

Autor:  HonzaS [ čtv 31.12.2015 18:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Halové setupy

Tak jsem si to ze srandy spočítal... s dualsky koaxem a 11" lantsov vrtulema mi vychází baterka až za křídlo, na asi 35cm drátech. Servo výškovky i směrovky mám už v ocase.

Stránka 14 z 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/