jasně s něčím takovým sem ještě neletěl, no konečně sem se podíval do pravidel na maximální povolené otáčky 16 000 a nyní snad 15 500 jestli se nepletu, bylo mi řečeno i jsem to četl, že ten menší muffler je vhodnej při použití lehčí vrtule kdy se motor dostane nad 16 000...tady je měření s menším a normal mufflerem, je to teda mvvs 3,5 :
18000 castor 75/20/5 3243a 1NR 5 std motor 8x5 MA
19000 castor 75/20/5 3241 1NR 5 std motor 8x5 MA
17500 castor 70/20/10 3243a 2 NR 5 exhaust .5 mm raised,with this prop, the 3241 type is much better 8X5 MA
18000 aeros.77/18/5 3243a 2 NR 5 exhaust .5 mm raised, first aerosynth runs 8X5 MA
19500 aeros.77/18/5 3241a 2 NR 5 exhaust .5 mm raised STD runs 19000, first aerosynth run 8X5 MA
o kombatu přemýšlí spíš do budoucna až se naučím pořádně lítat..., takže mě pravidla neomezují, zatím to budu tak zkoušet, jinak tvoje letadla se mi koncepcí i vzhledem dost líbí, časem bych si měl nějaké koupit