Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: tlumič a vrtule ke mvvs 4 kombat
PříspěvekNapsal: stř 18.08.2010 11:36 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 30.11.2009
Příspěvky: 372
Bydliště: Brno
bojovníci, chtěl bych se zeptat jaký tlumič se nejčastěji používá k tomuto motoru atd. vrtule asi apc 9/4 az 9/5 pravda? prostě jesli by o tomto někdo mohl trochu napsat budu velmi rád....díky


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 19.08.2010 20:10 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 30.11.2009
Příspěvky: 372
Bydliště: Brno
tak si odpovím sám))), nakonec jsem koupil ten menší tlumič určený pro 2,5 což je asi v kombatu standart, vrtule je jasná, akorát by mě zajímalo s čím budou létat aces až dojdou mvvs, jasně možností je asi dost, ale jako Brňáka mě to zajímá)))


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 19.08.2010 21:11 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 17.12.2008
Příspěvky: 3951
Bydliště: Bohumileč 15
Obrázky: 0
stepacz píše:
tak si odpovím sám))), nakonec jsem koupil ten menší tlumič určený pro 2,5 což je asi v kombatu standart, vrtule je jasná, akorát by mě zajímalo s čím budou létat aces až dojdou mvvs, jasně možností je asi dost, ale jako Brňáka mě to zajímá)))


... vše j je asné , ale soutěžních startů v ACES combatu moc nemáš, že? :wink:

Na motorech Mvvs byli pravidly povoleny Magic Mufler tlumiče ( papuče se nepoužívají) .
Pokud má laděný výfuk fungovat ( neubírat výkon) , musí mít velikost ( spočítanou délku ) odpovídající kubatuře motoru, jinak motory nenaskakují do rezonance ... tj. na 4ccm , nemůže rozumně fungovat výfuk spočítaný na 2,5ccm motor.

Pro MVVS se zadním Muflerem, dělám prohlubeň v trupu již přímo ve formách ...
http://www.vekamodel.cz/soubory/katalog ... ost016.jpg
http://www.vekamodel.cz/soubory/katalog ... 9h1a13.jpg
http://www.vekamodel.cz/soubory/katalog ... g00005.jpg
http://www.vekamodel.cz/soubory/katalog ... g00005.jpg
http://www.aircombat.bezstarosti.cz/fot ... berk/4.jpg
,...nebo je použit výfuk s kolenem , vedený kolem trurpu:
http://www.vekamodel.cz/soubory/katalog ... ost008.jpg

... ale pokud budeš lítat "pomalý combat" někde za humny , tož tam můžeš mít dusítko jaké chcdeš. :lol:

Až dojdou Mvvs , jsou i jiné spotřební motory pro danou kategorii...

Skus se podívat na stránky ACES , http://www.aircombat.bezstarosti.cz/ co za motory kluci v současnosti používají ( ASP, OSmaxy... ) já to již moc nesleduji. :lol:

veka1


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 21.08.2010 20:13 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 30.11.2009
Příspěvky: 372
Bydliště: Brno
jasně s něčím takovým sem ještě neletěl, no konečně sem se podíval do pravidel na maximální povolené otáčky 16 000 a nyní snad 15 500 jestli se nepletu, bylo mi řečeno i jsem to četl, že ten menší muffler je vhodnej při použití lehčí vrtule kdy se motor dostane nad 16 000...tady je měření s menším a normal mufflerem, je to teda mvvs 3,5 :
18000 castor 75/20/5 3243a 1NR 5 std motor 8x5 MA
19000 castor 75/20/5 3241 1NR 5 std motor 8x5 MA
17500 castor 70/20/10 3243a 2 NR 5 exhaust .5 mm raised,with this prop, the 3241 type is much better 8X5 MA
18000 aeros.77/18/5 3243a 2 NR 5 exhaust .5 mm raised, first aerosynth runs 8X5 MA
19500 aeros.77/18/5 3241a 2 NR 5 exhaust .5 mm raised STD runs 19000, first aerosynth run 8X5 MA
o kombatu přemýšlí spíš do budoucna až se naučím pořádně lítat..., takže mě pravidla neomezují, zatím to budu tak zkoušet, jinak tvoje letadla se mi koncepcí i vzhledem dost líbí, časem bych si měl nějaké koupit :)


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 29.08.2010 16:31 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2007
Příspěvky: 72
Bydliště: Praha 8
Netušim, o co ti vlastně jde. Pokud se chceš věnovat kombatu, zapamatuj si jednu věc. Pravidla jsou zákon, který se při soutěži zavazuješ dodržovat. Proč se snažíš točit na motoru více, než povolují pravidla ACES? To jako že na soutěži ojebeš ostatní piloty a rozhodčí, abys záskal nepoctivou výhodu? O tom kombat ale vůbec není.
MM výfuky jsou povoleny jen pro motory MVVS. Je to výjimka, kterou jsme si v ACES prosadili. Pokud bychom s MM výfuky podváděli, výjimka skončí, a celkem dost pilotů bude muset koupit nové motory. To by pro některé znamenalo výrazné omezení, nebo konec soutěžního létání. Proto se striktně dodržují limity RPM, a nehledají se cestičky, jak limity RPM obcházet.. Uvědom si, že přetočený motor mezi ostatními, které točí v limitu rozpozná i úplný laik.


Pokud o kombatu uvažuješ, přijď se podívat na naše soutěže. Rádi ti tam vše ukážeme, vysvětlíme a pokud přijdeš i s modelem s motorem do 4 ccm, který uřídíš, tak si s námi i zalétáš. Poměrně záhy zjistíš, že být rychlejší než ostatní není Aircombatu nějaká extra výhoda.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 29.08.2010 19:44 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 30.11.2009
Příspěvky: 372
Bydliště: Brno
hele, zajímalo mě to hlavně z hlediska ladění motorů, koupil jsem si tento motor a hledal jsem nějaké informace (pro zatím rekreační lítání) a jestli do toho vrhnu rozhodně pravidla porušovat nehodlám, neboj. No musím ještě hodně trénovat...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz