Abu píše:
Ohnutej plech od jednoduchyho "eLka" bude vzdycky vibrovat (snad mozna kdyby byl tlustej 3mm tak ne). Udelej tomu pekny loze - "skatulku" s postranicema z preklizky nebo cuprextitu, slep to epoxidem a bude to fungovat bez vibraci. Kdysi davno to mel takhle kamarad na Toru (snad to bude trochu videt)
Ještě jednou jsem to zkoušel. Motor sám o sobě skoro nevibruje naprázdno, to byl klamný dojem.
Původně jsem měl připravený L plech tlouštky 2,1mm. Jenže mi přišel moc těžkej a blbě ohebnej. A s tímto mi to již létalo, pro silnější motor špatná volba.
To moje řešení není ideální, ale mě se líbilo, že je na tom všechno včetně aku uchycený a sundavatelný. Můj brácha si koupil nedávno to samé a dokonce obšlehl to mé řešení a provozuje motor na tom silnějším a chodí mu to. Tak já asi zkusím ohnout tu dvojku a uvidím.
Prosímtě jak je na tom co si sem hodil na fotce uchycený aku?
Ještě bych se zeptal jak řešíte díry do vrtulí a případně následné dovážení? Tento motor má hřídel průměru 4mm. K tomu nějaký china unašeč. Ještě se na něj dá vcelku rozumě uchytit malá apc vrtule. S oblibou používám MPjet unašeče. Jenže pro hřídel 4mm má již průměr 7mm a to je skoro moc.
Jinak vymezovací kroužky a otvory ve vrtulích zvětšuji čtyřhranným pilníkem (opatrně protočit z obou stran) Děláte to stejně nebo vrtáte? Mně přišlo, že vrtákem udělám větší paseku...