Ahojte. Jelikož nastává doba méně příznivého počasí pro venkovní aktivitu, rozhoduji se pro
další úpravu T9XR.
1) Zajímá mne, zda použití vnitřního IO "U6" přináší nějaké výhody oproti
"klasické" modifikaci, mimo jednodušší přestavbu (bez nutnosti pájení atp).
2) Na rúzných forech se dá občas najít nějaká zmíňka, ale nikde nejsou celistvé informace.
Našel jsem sice dokaz na jedno vlákno, bohužel se na daném odkazu stále vyskytuje "ERROR 404"
(podle reakcí na onom foru chyba 404 naskakuje více lidem).
Zatím se mi podařilo najít jen jeden obrázek a u něj text o provedených změnách, znázorňující propojení
a změny, které by se měly udělat (přesunutí pinú apod.) s poznámkou, že dotyčnému to bezproblémově
funguje. Tedy po nahrátí firmweru s podporou tohoto zapojení.
Bohužel se jedná jen o takový "nástin" této možnosti zapojení.
Také jsem se nikde nedopátral, zda jsou nutné i nějaké úpravy VF modulu.
3) Ještě jsem našel jednu poznámku (jiné vlákno/forum) o nepřesnosti měření napětí baterie při využití U6 pro
telemetrii, což údajně vyřešili propojením pinu 3 a 13.
Z takto kusých informací nejsem nijak moudrej, moje "parketa" je rotační obrábění
Zde se i "mhotar" zniňuje o možnosti použití vnitřního U6 (14051):
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=43&t=54662&start=225Na závěr jsem se chtěl zeptat, zda se tu nevyskytuje někdo, koho možnost využití vnitřního U6 = 14051
pro telemetrii také láká a má v tomto větší znalosti.
Edit:
Červené čáry by měly být spoje na desce, připravené pro využití U6.