Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jeti Power ION
PříspěvekNapsal: pon 02.09.2019 12:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.9.2005
Příspěvky: 1463
Bydliště: Doma
pokud si pamatuji z prednasky, tak pan Tinka rikal ze vlastne pretezovani z hlediska amper (teda pokud nepretizite fakt fest aby se spustila pojistka) nema na zivotnost vliv nijak zasadni - baterky starnou hlavne v case a zvetsuje se jim vnitrni odpor samovolne, takze rikal ze tak po 3 letech by to melo byt na vymenu. a zivotnost - stovky cyklu.
zatim jedine na co sem narazil je teplotni rozsah - podle pana Tinky by se nemelo nabijet pokud maji baterky pres 40 stupnu a po letani kdyz sem to vyndal z letadla tak to bylo teple, nemeril sem kolik ale myslim ze tech 40 ci vice to mohlo byt - takze sem to nechal v trave vychladnout nez to hodim na nabijecku.
Premyslel sem, jestli 3S mit ve forme trojuhelniku nebo placaty, na akci sem koupil placate protoze trojuhelnik uz nemeli a mozna je to lepsi - kdyz budu mit ty baterky dvoje, muzu z toho lepe slozit 6S 2600mah a tahat z toho 60A/120A. coz je presne to co potrebuju, pokud si chci postavit Praska Skocdopole od 3Dlabs :-)


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeti Power ION
PříspěvekNapsal: pon 02.09.2019 14:18 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 19031
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Kuba78 píše:
... slozit 6S 2600mah a tahat z toho 60A/120A. ...

Opravdu?

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeti Power ION
PříspěvekNapsal: pon 02.09.2019 14:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7243
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
jyrry píše:
... slozit 6S 2600mah a tahat z toho 60A/120A. ...
Opravdu?


Ano i ne.
60A ano bez problémů, ale samozřejmně né kontinuálně. Pár sekund..ubrat..,do obratu zase pár sekund....ano
120A..totální hovadina!!!! Jedině,že by se tím chtěl podpořit oběh baterek v

Tyhle baterky přímo do Jeti mám. Při 43A odběru napětí na 3S bylo 9.3V !!!
Do větroně pohoda a velmi slušný výkon . Ale tahat to z toho 30s v kuse, tak se svlíknou ze smršťovačky.
Ri článku je cca 10mOhm. Takže celá baterka má 30 mOhm.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeti Power ION
PříspěvekNapsal: pon 02.09.2019 15:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.9.2005
Příspěvky: 1463
Bydliště: Doma
pardon to byl preklep, myslel sem na dve veci zaroven a napsal blbost a zjevne ste se na to chytli :-) myslel sem samozrejme z toho 6S tahat tech 30 maximalne, ostatne na 6S by ten setup co doporucuje 3Dlab nemel tahat vic jak 40A podle ecalcu.
u tech 120 sem myslel prilis dopredu a zapomel to dopsat - planuji jeste casem poridit ME262 od freewingu a tam bych slozil ze 4 kusu 3S jeden 6S2P - to by mohlo zvladnout ty dva motory, jsou tam dva 60A regly ale pochybuju ze to bude zrat cele 120A v kuse. nemusel bych tak kupovat 6S 5ah lipolku kterou bych jen jen kvuli jednomu letadlu..

pri 30A v kuse se urcite nesvliknou ze smrstovacky, jen se trochu ohreji. 60A sem z nich jeste nedostal, maximalne 37A. viz graf acromastera, kde taham 8 minut mezi 20-30A v pohode. Koupil sem je abych je pouzival a vyzkousel, ne abych si je vystavil do policky..


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeti Power ION
PříspěvekNapsal: pon 02.09.2019 18:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.9.2005
Příspěvky: 1463
Bydliště: Doma
tak jeste dnesni data s Christen Eagle od VA models. pet minut vicemene konstantniho odberu kolem 18-20A, napeti spadlo na konci az na 9,7. subjektivne to tahne mene nez lipol ale neni to tak hrozne. pridavam jeste graf z drivejska s 3S lipol a podobne odebranou kapacitou kde je videt ubytky napeti, lion de facto linearne a lipol skokove presne jak to ma byt.


Přílohy:
Christen_Eagle_Lion_MUI_02_09_2019.jpg
Christen_Eagle_Lion_MUI_02_09_2019.jpg
[ 86.16 KiB | Zobrazeno 1109 krát ]

Christen_Eagle_Lipol_MUI_07_06_2019.jpg
Christen_Eagle_Lipol_MUI_07_06_2019.jpg
[ 90.44 KiB | Zobrazeno 1104 krát ]

Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeti Power ION
PříspěvekNapsal: pon 02.09.2019 20:20 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 289
Bydliště: Tišnov
graup15 píše:

Ano i ne.
60A ano bez problémů, ale samozřejmně né kontinuálně. Pár sekund..ubrat..,do obratu zase pár sekund....ano

Stále mám v hlavě nahradit 6S5000 lion 6S3P lion, viz zde:
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=42&t=82170
100A je pouze při plném plynu ve vertikále, při visu odhadem max na 70A.
Takže 33A na článek v akrobatu je OK nebo moc?


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeti Power ION
PříspěvekNapsal: pon 02.09.2019 20:21 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 19031
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Kuba78 píše:
... planuji jeste casem poridit ME262 od freewingu a tam bych slozil ze 4 kusu 3S jeden 6S2P ...

No, to budu držet palce. Na dmychadlo potřebuješ tvrdé baterky. A grafy proud - teplota - čas jsou neúprosné...

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeti Power ION
PříspěvekNapsal: pon 02.09.2019 20:43 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.9.2005
Příspěvky: 1463
Bydliště: Doma
no ze na dmychadlo potrebuju tvrdy baterky vim moc dobre.. viz dnesni graf s hobbykingovym L39, kery ma vytuneny dmychadlo 12 lopatek a je tak trochu vyuhlenej ze uz ma pres pul kila :-) tam se lionky nevejdou, tohle je na Bolt 3S 65-130C. nevim co by jim udelalo dve minuty vysavani pri 40A.. ty bolty jsou dost teply po litani a to litam na 2/3 konstantniho C. ty lionky by se asi propalily ven kabinou :-)

ta svalbina je spis takovy "sen" by se dalo rict - zatim nemam dost casu na to, abych s ni nejak rozumne lital, takze nema smysl ji kupovat aby 99 procent casu byla rozdelana na skrini, ale treba se to casem vyvrbi.. no a co se tyce baterky, tak to mozna slozim z 6S3P.. to uz by melo byt ok jak amperove tak vahove.. ale to by znamenalo prezbrojit komplet na lipol. no uvidime na to je jeste dost casu.


Přílohy:
Albatros_lipol_3S_02_09_2019.jpg
Albatros_lipol_3S_02_09_2019.jpg
[ 76.43 KiB | Zobrazeno 1046 krát ]

Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeti Power ION
PříspěvekNapsal: pon 02.09.2019 20:51 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 14.11.2013
Příspěvky: 1294
Bydliště: Chocerady
Už jsem to tady jednou napsal.
Li-onky jsou vhodné do motorového modelu pokud letový čas překračuje 8 minut.
My lítáme 7minut plný plyn a je to tak akorát na zatížení lionek.

takže nevidím jediný důvod aby nešlo lítat s dmychadlem na lionky jen musí být sada na 10minut.
při odběru 60A trvale a 120A krátkodobě bych ze zkušenosti použil 6S4P (nevěřím že stíhačka trvale poletí jen na půl plynu)
Rozdíl v hmotnosti oproti gensace 6S5000mAh je cca 300g , letová doba bude odhadem okolo 12minut s rezervou. při minimálním nárůstu hmotnosti.

_________________
www.havelaircraft.cz
info@havelaircraft.cz
Facebook- Havelaircraft


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeti Power ION
PříspěvekNapsal: pon 02.09.2019 20:59 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.11.2005
Příspěvky: 5823
Bydliště: Vsetín
A náhrada za 5S 5000mAh? Max odběr 26A a průměr po lítání 12A. Jedná se o andulu, kde mi už pomalu umírají lipolky... Hmotnostně někam k 600g...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeti Power ION
PříspěvekNapsal: pon 02.09.2019 21:09 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 14.11.2013
Příspěvky: 1294
Bydliště: Chocerady
Na to by stačilo i 5S1p :D jedna lionka dá 26A.
Ale jinak kůli kapacitě 5S2P a hmotnost bude někde okolo 500g podle zpracování sady

_________________
www.havelaircraft.cz
info@havelaircraft.cz
Facebook- Havelaircraft


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeti Power ION
PříspěvekNapsal: úte 03.09.2019 10:03 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.6.2008
Příspěvky: 5517
Bydliště: Praha ČR
Jak tu padlo, u Konion (celkem jedno zda od JETI či přímo Sony/Murata) je reálný proud po delší dobu tak 25A, v tomto režimu jsou super.
Ale upřímně už těch někdy deklarovaných 35A je dost problém a 60A už je zcela mimo, ony ho třeba dají, ale s takovým poklesem napětí, že se dostáváš do pozice, kdy výkon z 4s bude tak asi odpovídat tvrdému 3s, což je poněkud nesmysl.
Chce to takto naladit pohon - menší vrtule či menší kV a raději přidat článek, aby klesl proud, pak jsou výborná volba, naproti tomu snaha napasovat je za každou cenu jako přímou náhradu LiPOL pouze "tupou změnou" může skončit i zklamáním.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeti Power ION
PříspěvekNapsal: úte 03.09.2019 10:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.9.2005
Příspěvky: 1463
Bydliště: Doma
nehodlam se uplne vzdavat lipol. jen nahradim stavajici velke 3S ktere sem mel pouze kvuli jednomu letadlu temito univerzalnejsimi ktere muzu pouzit i v jinem. jak sem psal na zacatku je to takovy pokusny testovani, lipol zatim ukazuji svoje vyhody i nevyhody kterych sem si byl vedom.. ono taky cena tech clanku je nekde jinde nez lipolky z hobbykingu. Jde o to, ze chci mit baterek mensi mnozstvi univerzalnejsich, protoze se mi pak aspon vejdou pekne vsechny do kufru co nosim na litani.. a nemusim tahat jeste kufrik s baterkama.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeti Power ION
PříspěvekNapsal: úte 03.09.2019 11:18 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 19031
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Mimo malých baterek do halovek mám samé HK modrásky 20-25C 3s 5000mAh. 4 kousky šly spolu do 2m F7F nebo DH98, po jednom létají v 1,1m WWII bublistíhačkách (F8F a FW190). Chce to nebát se vyšší hmotnosti - třeba 1100mm F8F má 1,75kg a létá myslím velmi dobře. Akrobaty jsou ale mimo moje zorné pole, tam se na hmotnost koukat musí.

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jeti Power ION
PříspěvekNapsal: úte 03.09.2019 11:48 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 289
Bydliště: Tišnov
tomashr píše:
Jak tu padlo, u Konion (celkem jedno zda od JETI či přímo Sony/Murata) je reálný proud po delší dobu tak 25A, v tomto režimu jsou super.
Ale upřímně už těch někdy deklarovaných 35A je dost problém a 60A už je zcela mimo, ony ho třeba dají, ale s takovým poklesem napětí, že se dostáváš do pozice, kdy výkon z 4s bude tak asi odpovídat tvrdému 3s, což je poněkud nesmysl.
Chce to takto naladit pohon - menší vrtule či menší kV a raději přidat článek, aby klesl proud, pak jsou výborná volba, naproti tomu snaha napasovat je za každou cenu jako přímou náhradu LiPOL pouze "tupou změnou" může skončit i zklamáním.


Pokles napětí akceptuji, nelétám závodně, cena není nejdůležitější parametr, důvodem je pro mě především bezpečnost oproti lipol.
Maximálně bych vybíjel 1500mA. Je tedy špička 33A v akrobatu(pouze vertikály/max 10s) a jinak průměrně 13A ještě OK?


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz