Autor |
Zpráva |
Kuba78
|
Napsal: stř 28.08.2019 22:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.9.2005 Příspěvky: 2388 Bydliště: Doma
|
MartinMartin píše: A to nešlo objednat na JMM za sníženou cenu s tím že ho pošlou dodatečně. Já to tak před třemi roky dělal, jelikož 3s3p není nic standardního, a ani za poštovné nic nechtěli. nu to me nepapadlo. pozde bycha honiti vzal sem to ze to poradne vyzkousim. Dneska sem se dostal k tomu abych to otestoval na zemi, snad behem vikendu a tydne to otestuju ve vzduchu. zamer je, ze pokud se osvedci provedu trochu konsolidaci. standardne pouzivam 3S 1300, 4S 1600 a 3S 3000mah pro svoji malou luftwaffe. s tim, ze bych vlastne moh nahradit vsechny tri typy jen dvema. pri me frekvenci letani natocim za rok malo cyklu na tech stavajicich baterkach a navic se k nim nechovam uplne v bavlnce, skladuji je plne nabite a nektere se po case prifouknou. Ty lipoly by mohly byt odolnejsi.. uvidime co udelaj po zkouskach - chci zkusit tahat 40A na clanek a vyzdimat z nich aspon 2ah
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
honz74
|
Napsal: čtv 29.08.2019 7:00 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 311 Bydliště: Tišnov
|
honz74 píše: článek již mám, zakoupil jsem si online číslo časopisu
|
|
Nahoru |
|
|
Solim Namez
|
Napsal: čtv 29.08.2019 7:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.1.2018 Příspěvky: 604 Bydliště: Trvalé Obrázky: 0
|
Kuba78 píše: Ty lipoly by mohly byt odolnejsi..
Tak proč si kupuješ lionky?
|
|
Nahoru |
|
|
Kuba78
|
Napsal: čtv 29.08.2019 10:00 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.9.2005 Příspěvky: 2388 Bydliště: Doma
|
jo a mimochodem, podle Jeti stranek ma 3S1P 135g http://www.jetimodel.com/cs/katalog/Dop ... ory-LiIon/ale ve skutecnosti sem po napajeni konektoru XT60 navazil 160.. tak nevim bud mi to blbe vazi, nebo xt60 konektor a dva kousky buzirky vazi 25g??
Přílohy: |
IMG_7609.JPG [ 79.62 KiB | Zobrazeno 2898 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
honz74
|
Napsal: čtv 29.08.2019 10:32 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 311 Bydliště: Tišnov
|
Kuba78 píše: jo a mimochodem, podle Jeti stranek ma 3S1P 135g http://www.jetimodel.com/cs/katalog/Dop ... ory-LiIon/ale ve skutecnosti sem po napajeni konektoru XT60 navazil 160.. tak nevim bud mi to blbe vazi, nebo xt60 konektor a dva kousky buzirky vazi 25g?? vážíš vážíš dobře , jednoduše násobek 45g/ks..je to matoucí, není v tom ostatní materiál pro udělání packu moje Power Ion 2600a 3S1P s konektorem MPX má 159g
|
|
Nahoru |
|
|
REX
|
Napsal: čtv 29.08.2019 11:04 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.8.2011 Příspěvky: 1591 Bydliště: Náchod-nedaleko
|
Taky jsem si všiml že udávají špatnou váhu! Je to trochu nefér...
_________________ Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...
|
|
Nahoru |
|
|
Kuba78
|
Napsal: čtv 29.08.2019 11:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.9.2005 Příspěvky: 2388 Bydliště: Doma
|
xt60 i s buzirkou maj asi 3 gramy. MPX konektor asi dva, takze to vychazi 157 gramu na samotne baterky. Pokud jednoduse nasobi 45g na clanek, tak to znamena ze kabely a obaly maji 22 gramu. zvazim ten 4S az mi prijde a pokusim se aproximovat, kolik vlastne delaji ty obaly a kabely na kazdy pack dle velikosti.
mozna bychom meli napsat Jeti napsat at si to napravi na strankach.. takto to vypada jako trochu klamava reklama. Ne trochu, ale hodne. A vubec to nepusobi dobre. u velkych packu to nehraje asi tolik roli, ale prece jen u malych jako je moje 3S sem puvodne pocital ze bude vazit stejne jako moje stavajici Bolt v2 1300mah (139g i s konektorem) a ono je to najednou skoro o 20 procent vice! napriklad 3s hobbyking Bolt 1300mah vazi na gram presne to, co deklarovali na strankach. Turnigy 30C 1300mah 3S vazi dokonce o gram mene nez hobbyking uvadi. moje dalsi 4s packy plus minus par gramu vuci tomu co uvadi hobbyking (ale to neni vypovidajici, uz jsou nafouknute).
|
|
Nahoru |
|
|
honz74
|
Napsal: čtv 29.08.2019 12:25 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 311 Bydliště: Tišnov
|
Kuba78 píše: xt60 i s buzirkou maj asi 3 gramy. MPX konektor asi dva, takze to vychazi 157 gramu na samotne baterky. Pokud jednoduse nasobi 45g na clanek, tak to znamena ze kabely a obaly maji 22 gramu. zvazim ten 4S az mi prijde a pokusim se aproximovat, kolik vlastne delaji ty obaly a kabely na kazdy pack dle velikosti.
mozna bychom meli napsat Jeti napsat at si to napravi na strankach.. takto to vypada jako trochu klamava reklama. Ne trochu, ale hodne. A vubec to nepusobi dobre. u velkych packu to nehraje asi tolik roli, ale prece jen u malych jako je moje 3S sem puvodne pocital ze bude vazit stejne jako moje stavajici Bolt v2 1300mah (139g i s konektorem) a ono je to najednou skoro o 20 procent vice! napriklad 3s hobbyking Bolt 1300mah vazi na gram presne to, co deklarovali na strankach. Turnigy 30C 1300mah 3S vazi dokonce o gram mene nez hobbyking uvadi. moje dalsi 4s packy plus minus par gramu vuci tomu co uvadi hobbyking (ale to neni vypovidajici, uz jsou nafouknute). S větší váhou oproti udávaným parametrům jsem počítal, spíš mě vadí poměrně krátké kabely. Ale třeba Jino udává reálnou váhu. https://www.jino.cz/jeti-power-ion-2600 ... lnik_15346
|
|
Nahoru |
|
|
Kuba78
|
Napsal: sob 31.08.2019 11:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.9.2005 Příspěvky: 2388 Bydliště: Doma
|
vysledky dnesniho letu s Acromasterem. Letadlo Acromaster MVVS 3,5 s vrtuli 11x5,5 APC-E vaha asi neco pres kilo, regl Spin44, mereno MUI50. tehle https://www.rcalbum.cz/model/3332-acromaster.htmlschvalne sem zkousel vytahat co to da. az do 2200mah spotrebovanych nebyl nijak zvlast znatelny ubytek vykonu, porad to slo za vrtuli, akorat kolmo nahoru uz to bylo linejsi. vytahal sem z baterky 2443mah, po 2200mah to viditelne zeslablo viz graf jak pada napeti a bylo to akorat na dotoceni okruhu na pristani. po pripojeni k nabijecce to hlasilo 9.6V naprazdno, nabito po 38 minutach proudem 4A programem lipol na 12,6V s kapacitou 2326 mah. Po vychladnuti baterky sem do toho jeste dotlacil 12mah. Celkem tedy 2338 mah. Coz je mi trochu divny, ze sem nedotlacil aspon to co sem zmeril pri odberu, ale beru to proste jako chybu mereni. Zaver - Kdyz si tedy nastavim timer na 5 minut litani, odeberu tak okolo 1500mah a bude to ok kdyz budu litat bez sondy, se sondou mam nastaveny alarm i na tech 1500mah. a kdyz to presvihnu este o dve minuty porad bude dost stavy. celkove to hodnotim ZATIM jako dobry kauf, vyhodim 3S 3ah ktere sem mel pouze pro acromastera a uz jsou stejne nafoukle a zbytecne tezke, musel bych kvuli nim dovazovat na zadek. tyhle lionky pak budu mit univerzalnejsi i do nekterych mensich letadel co mam (christen, alferyho modely..) a jsou skladnejsi do kufru. Uvidime jeste az mi prijdou od Jeti 4S, ty jsou primarme pro Kometa od Durafly a pro tohle https://www.rcalbum.cz/model/1066-asw-24.html do nekterych letadel je nedostanu kvuli rozmeru, tam zustavam na stavajicich lipol.
Přílohy: |
Acromaster_Lion_MUI_mereni_2019_8_31.jpg [ 52.17 KiB | Zobrazeno 2554 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Kuba78
|
Napsal: sob 31.08.2019 20:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.9.2005 Příspěvky: 2388 Bydliště: Doma
|
tak sem odpo dal jeste par letu s nastavenymi alarmy. tech 1500 pri prumernem akrobateni je akorat na 5 minut a napeti po tech 5 minutach pada k 9,7V. coz vicemene odpovida grafu z jetimodelu http://www.jetimodel.com/cs/katalog/Dop ... ory-LiIon/dotaz na nekoho, kdo by pripadne mel doma 3clanek trojuhelnik - muzete mi zmerit jaky to ma presne rozmery, sirka jedne strany toho trojuhelniku? spocitat si to dokazu podle rozmeru clanku ale nevim kolik prida buzirka a ten plastovy kryt vpredu a vzadu..
|
|
Nahoru |
|
|
zbek
|
Napsal: ned 01.09.2019 21:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.11.2003 Příspěvky: 624
|
Power ion podle mne má cenu kupovat jako pohonne pouze 2600A jsou to vyborne članky, pokud potřebujete dlouhou životnost tak nabijet na 4,1 a při vybijení nechodit pod 3,1V
pokud budeš odbirat cca 1500 tak to vydrži dlouho , treninkově z nich odebiram cca 1400mA
_________________ zbek
aircombat
|
|
Nahoru |
|
|
honz74
|
Napsal: pon 02.09.2019 12:01 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 311 Bydliště: Tišnov
|
zbek píše: Power ion podle mne má cenu kupovat jako pohonne pouze 2600A jsou to vyborne članky, pokud potřebujete dlouhou životnost tak nabijet na 4,1 a při vybijení nechodit pod 3,1V
pokud budeš odbirat cca 1500 tak to vydrži dlouho , treninkově z nich odebiram cca 1400mA Já létám 2600a 3S v Edge XL s váhou 800g a vrtulí 11x4,7, tedy trochu menší odběr než Kuba78 v Acromasteru. Stopky mám nyní nastaveny na 6minut, pak jdu na přistání. Tj. čas vždy cca 6:30, dobíjím cca 1150-1400 dle stylu létání, v průměru tedy 5C/13A, max proud 34A. Asi bych mohl 30-60 sekund klidně přidat. Nabíjím dle doporučení na 4,15V. Co mě vyhovuje, že skladuji nabité a tedy vždy připravené k letu. V mém připadě jsem nahrazoval 3S1800-2200mAh. Co si mám představit pod pojmem dlouhá životnost oproti lipol, i když jde špička přes 30A a to udajně na lionky moc. Kolik cyklů můžu minimálně počítat?
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|